Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade den här. Någon som har hört talas om märket?
Kul att du hade haft en, och att det dessutom fanns en bra recension (med många NATO-bilder också!).Yes, bra skit. Jag har haft en, vit tavla, svart vridring. Sålde den här på KS. Saknar den, kanske ska köpa en igen
Enda jag kan gnälla på att var att spännet var av sämre kvalité, gjorde sitt jobb galant men var inget glide lock direkt.
Skrev en recension på WUS när det begav sig : http://forums.watchuseek.com/f71/mini-review-marc-sons-msd-044w-3663090.html
Haha! Ja, det är bra mycket klocka pengarnaNu har min 3:e Obris Morgan anlänt. M a o har jag nördat in på märket.
Jo onekligen.Haha! Ja, det är bra mycket klocka pengarna
Ett litet grupp foto vore på sin platsNu har min 3:e Obris Morgan anlänt. M a o har jag nördat in på märket.
Ska bli. Inväntar bara en Branco.Ett litet grupp foto vore på sin plats
Jag har inte heller hört talas om det märket förut. Automatiskt? Pris?Har beställt den här. Snygg och perfekta mått: 42mm med 22mm mellan bandhornen och ganska tunn. Aldrig hört talas om märket tidigare så en stor chansning.
Kvartsare (vilket jag ser som ett plus på sådana här billiga klockor, Ronda quartz,) vilket antagligen är ett måste för att uppnå den någorlunda tunna boetthöjden. Priset är $285 (finns säkert att hitta billigare?). Verkar mycket riktigt vara en sunburst dial vilket är mysigt. Gillar också nedsänkningarna i chapter ringen för index (liknande Tudor Pelagos). De hade gärna fått haft ett roligare namn (och logga).Jag har inte heller hört talas om det märket förut. Automatiskt? Pris?
Cool klocka dock, ser ut som sunburst.
Har beställt den här. Snygg och perfekta mått: 42mm med 22mm mellan bandhornen och ganska tunn. Aldrig hört talas om märket tidigare så en stor chansning.
Av alla dessa mikromärken, vilket ger mest pang för pengarna?
Christopher Ward och Janis Trading är de jag har köpt fler av och behållit längst/fortfarande, så det är mitt svar.Av alla dessa mikromärken, vilket ger mest pang för pengarna?
Halios är grymt. Deras nya verkar sjukt braHalios tycker jag av de rätt många jag testat, iaf i spannet 3-8k. Helson riktigt bra med
Christopher Ward och Janis Trading är de jag har köpt fler av och behållit längst/fortfarande, så det är mitt svar.
Jodå, helt med dig angående det:Snygg förutom namnet/loggan
Alexander. Känns fel haha
[...] De hade gärna fått haft ett roligare namn (och logga).
Var handlar du dina obris morgan ifrån?Jo onekligen.
Men mitt vansinne har tar inte stopp vid tre. Jag väntar även in en Branco. Tyckte den var lite kul då den verkar vara ovanligare än Aegis. Dessutom har jag gjort ett dubbelköp, innebärande att jag får hem en till Aegis. Gen 1 med vit tavla. Fullset. Lite använd. Den tänkte jag flippa. Kanske någon är intresserad?
Den första köpte jag av @Birchgrove här på KS. De andra två köpte jag på EBay. Det ligger faktiskt några olika modeller ute just nu där.Var handlar du dina obris morgan ifrån?
Hör av dig om den där ska lämna lådan någon gång. Riktigt sugen på att testa den modellen.Ohh, Borealis glömde jag ju. Jag har en Bull Shark som jag är väldigt nöjd med.
Edit: Bilder är ju kul.
Bra initiativ, att ge heads-up i den här tråden med likasinnade. Det uppskattasGrym klocka, men känner att den här Stealth grejen inte riktigt passar mig- så om någon är sugen på att prova en grym titandykare med keramisk bezel, fullset så får ni en heads-up om ni vill göra ett byte mot annat micro-märke eller köpa den innan den hamna på K&S.
Precis min tanke, trevligare att ge " ett första tjing " här inne till oss som uppskattar detBra initiativ, att ge heads-up i den här tråden med likasinnade. Det uppskattas