Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår vad du menar och tyngden är rätt dvs inte för lätt eller för topptung. Ägde tidigare en kronograf från Vratislavia Conseptum med samma urverk men den kändes för lätt och därmed fick den lite billighetsvibbar hos mig.Härligt! Är det någon tyngd i boetten eller känns det som lättviktigt material? Svår att svara på men ändå..
Tror tyvärr att £50 off tåget redan gick.....Fan vad jag gillar den där, tycker den ser helt fantastisk ut. Har sneglat på den länge.
Jag såg att watchgecko hade £50 off på den, kanske är värt att slå till.
Och säljer du märket? Utveckla
Grymt fina färger!Har ni sett Magrettes nya Moana Pacific Kara? Jag har redan lagt min deposition. En av de bästa klockorna i samlingen får en grymt värdig uppgradering.
Verkligen! Titanium, hyggligt verk, verkar vara fint bearbetad. Mycket pang för pengarna!Har ni sett Magrettes nya Moana Pacific Kara? Jag har redan lagt min deposition. En av de bästa klockorna i samlingen får en grymt värdig uppgradering.
Har ni sett Magrettes nya Moana Pacific Kara? Jag har redan lagt min deposition. En av de bästa klockorna i samlingen får en grymt värdig uppgradering.
Ja jag kollade lite recensioner på "tuben". Ska tydligen vara grym kvalitet och med Eternas nya topp-urverk. Fast jag fastnade nog mer för den andra modellen; Triumph, som jag tyckte var riktigt snygg och hade helt perfekta "specs". Den är dessutom billigare och med Sellita-verk.Riktigt fin oceanking, läst mkt gott men kostar också en del även om priset droppat sedan start. Här finns en review:
+1Ja jag kollade lite recensioner på "tuben". Ska tydligen vara grym kvalitet och med Eternas nya topp-urverk. Fast jag fastnade nog mer för den andra modellen; Triumph, som jag tyckte var riktigt snygg och hade helt perfekta "specs". Den är dessutom billigare och med Sellita-verk.
Ja jag kollade lite recensioner på "tuben". Ska tydligen vara grym kvalitet och med Eternas nya topp-urverk. Fast jag fastnade nog mer för den andra modellen; Triumph, som jag tyckte var riktigt snygg och hade helt perfekta "specs". Den är dessutom billigare och med Sellita-verk.
+1
Jäklar vad fin den ser ut Triumph!
Lite bilder stulna från deras Facebook-sida:+1
Jäklar vad fin den ser ut Triumph!
Ska fråga på Facebook vad det är för L2L.. Återkommer när jag fått svar..Hittar dock ingen info om lug2lug. Men verkar vara ganska långa...
Blå tavla och länk
Tror att den ska vara 48-49mm.Hittar dock ingen info om lug2lug. Men verkar vara ganska långa...
Blå tavla och länk
Hm. Varför så långaTror att den ska vara 48-49mm.
Från sidan:Hm. Varför så långa
Dem är ganska raka också. Kommer inte funka på min handleder. Been there, Done that. F*n. Synd.
Detta var iofs OceanKing:en som hade dom måtten. Vet inte vad den andra har men jag tror ändå att det kan funka med tanke på den platta baksidan.Hm. Varför så långa
Dem är ganska raka också. Kommer inte funka på min handleder. Been there, Done that. F*n. Synd.
Minskar suget markantMen namnet Monta...
Detta var iofs OceanKing:en som hade dom måtten. Vet inte vad den andra har men jag tror ändå att det kan funka med tanke på den platta baksidan.
Klart brutal!Ser ut som att det är fler modeller på gång.
Här är deras GMT Skyquest
Bild lånad från nätet
Riktigt schysst!Klart brutal!
Hade vart kul att få klämma på domSka leta efter någon review med lite WS.
Jag tycker dem Monta verkar göra väldigt välbyggda klockor. Jag skulle behöva lite "hands on"! Få en riktig känsla för dem.
Men namnet Monta...
Minskar suget markant
Dagens leverans!
Helgray Silverstone "Panda tavla" Har inte hunnit kapa till länken ännu...
Det följde med ett svart band som passade riktigt bra.Gillar de där! Fin med vit tavla, känns sportig och borde passa på många band