Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack själv att du ville testaSpeedbird III PRS-22 är en grym klocka på alla sätt och vis men får tyvärr gå vidare (finns en säljannons för de som är intresserade), då mina veka handleder inte klarar av denna 39 mm klocka för dagligt bärande:
![]()
Tack till @Andy7750 för att jag fick testa denna version.
Jag kommer med stor sannolikhet köpa in Speedbird 36mm som lanseras efter sommaren av det Eddie Platts har informerat mig om i en privat email konversation. För er som är intresserade av 36 mm klockan kommer lite mer info om den här:
- Nedskalad version av nuvarande 39 mm
- 18 mm lugs
- Butterfly clasp (bra att han skippar den oproptionerligt stora claspen på den nuvarande versionen)
- 42.5 mm lug to lug (perfekt!)
Om någon sitter på en Smiths Everest 36 i svart eller Expedition versionen är jag intresserad av att testa denna klocka!
Är det band från Feskarn?Idag får Tisell lapa lite sol. Grymt nöjd med denna kombon.
![]()
JajamensanÄr det band från Feskarn?
Haha damn u!Fortsätter fresta @Jungelbobo.
Dock så är den likt @Lindellc :s inte på väg någonstans för tillfället.
![]()
Sitter som en smäck!Jajamensan![]()
Mycket bra!Idag får Tisell lapa lite sol. Grymt nöjd med denna kombon.
![]()
På väg mot helgmålsringningen?på promenad med Svärdis.
![]()
Dra mig baklänges vad cool den var! Vet du när den släpps?Någon som ska satsa på nya Hamtun Kraken? Den vita GMT'n är ju sjukt cool.
![]()
![]()
![]()
Ah vilken sköning alltså![]()
Bild från några somrar sedan på min gamla Crepas Tornado. Ville egentligen bara pusha dig i rätt riktning @Von då jag vet att du jagar en. Hade jag haft den kvar hade jag skeppat den till dig broder
Om tre dagar!Dra mig baklänges vad cool den var! Vet du när den släpps?![]()
Någon som ska satsa på nya Hamtun Kraken? Den vita GMT'n är ju sjukt cool.
![]()
![]()
![]()
Tände grillen och har ingen öl hemmaDå var grillarna igång och ölen upphälld. Avslutar en slitsam helg som bestod av att rensa, slänga och lite mer rensa...![]()
Jag är sugen på att klicka hem en vit GMT men jag vet inte om det är värt de extra pengarna för en visare som jag aldrig använder... Samtidigt gillar jag den orangea accentfärgen!Svart datumhjul skulle höja den sista ett steg upp! Iof var vita lite bättre ändå, trevliga![]()
Finns det något värre? Panik!!Tände grillen och har ingen öl hemma![]()
Alla är i titan va?Jag är sugen på att klicka hem en vit GMT men jag vet inte om det är värt de extra pengarna för en visare som jag aldrig använder... Samtidigt gillar jag den orangea accentfärgen!Såhär ser prisbilden ut:
- Classic (3-hand) model with PT5000 movement
- Classic (3 hand) model with Swiss SW200-1 movement
- GMT model with Swiss automatic movement
- PT5000 pricing starts at £239
- SW200-1 pricing starts at £329
- GMT pricing starts at £449
Jajamen!Alla är i titan va?
Jag är sugen på att klicka hem en vit GMT men jag vet inte om det är värt de extra pengarna för en visare som jag aldrig använder... Samtidigt gillar jag den orangea accentfärgen!Såhär ser prisbilden ut:
- Classic (3-hand) model with PT5000 movement
- Classic (3 hand) model with Swiss SW200-1 movement
- GMT model with Swiss automatic movement
- PT5000 pricing starts at £239
- SW200-1 pricing starts at £329
- GMT pricing starts at £449
Ja det som göms i snö....![]()
Det sprudlar och känns i hela kroppen att våren är på G![]()