Acos
Guld
Så jäkla bra den där är alltså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jäkla bra den där är alltså!
Makalöst bra! Har den borstade och den sitter väldigt säkert i samlingen just nu (och sannolikt framöver). Om du kan få tag på en så köp! Råkar du bo i Närke så får du gärna testa och låna min för att få en känslaOrkar inte mer! Äger ni, känner nån som äger eller ser en på stan så hojta gärna till! Jag är i behov av att köpa en Obris Morgan Seastar 70's med gulf-bezeln, blästrad eller ej spelar ingen roll just nu!
Vet att mirakel sker i denna grupp så jag måste försöka!
![]()
Det var den sömnen, några förbannade idioter som bestämde sig för att tända på ett gäng bilar några hus bort..
![]()
Finns inte den blästrade kvar att köpa om man väljer att bygga en egen via "customize". Hade en i kundkorgen för inte så många dagar sedan.Orkar inte mer! Äger ni, känner nån som äger eller ser en på stan så hojta gärna till! Jag är i behov av att köpa en Obris Morgan Seastar 70's med gulf-bezeln, blästrad eller ej spelar ingen roll just nu!
Vet att mirakel sker i denna grupp så jag måste försöka!
![]()
Nej det var tydligen "fel" i deras system sa dom.Finns inte den blästrade kvar att köpa om man väljer att bygga en egen via "customize". Hade en i kundkorgen för inte så många dagar sedan.
1 pcs remains
![]()
Jag förstår verkligen det. Missade en på eBay precis och nu en på WUS. Desperationen är total!Makalöst bra! Har den borstade och den sitter väldigt säkert i samlingen just nu (och sannolikt framöver). Om du kan få tag på en så köp! Råkar du bo i Närke så får du gärna testa och låna min för att få en känsla![]()
Jakten är ju halva nöjet, så ta det på rätt sätt. Och njuuuuuut medans du dagligen jagar den.Jag förstår verkligen det. Missade en på eBay precis och nu en på WUS. Desperationen är total!![]()
Aha, knepigt. Jag kunde lägga till den i kundkorgen (paypal). Om man använder "customize" möjligheten då? Även där går det att välja bezeln.Nej det var tydligen "fel" i deras system sa dom.
Så är tydligen slutsåld den också.![]()
Jakten är ju halva nöjet, så ta det på rätt sätt. Och njuuuuuut medans du dagligen jagar den.
Haha, japp. Och sen börjar nästa jakt.Liiite så, med flipp efter någon vecka![]()
Haha, japp. Och sen börjar nästa jakt.
Helt otroligt..Fy fan vad trist! Den typen av idioter verkar vara vanliga på många håll nuförtiden.![]()
Helt otroligt..
Ja man blir ju riktigt förbannad, var tydligen inte bara här som det tändes på utan på ett till område också som nu verkar ha lett till brand i närliggande bostadIrriterar mig sjukt mycket. Sådant jävla slöseri och så sjukt jobbigt för de drabbade.![]()
Ja man blir ju riktigt förbannad, var tydligen inte bara här som det tändes på utan på ett till område också som nu verkar ha lett till brand i närliggande bostad![]()
Speedbird III PRS-22 är en grym klocka på alla sätt och vis men får tyvärr gå vidare (finns en säljannons för de som är intresserade), då mina veka handleder inte klarar av denna 39 mm klocka för dagligt bärande:
![]()
Tack till @Andy7750 för att jag fick testa denna version.
Jag kommer med stor sannolikhet köpa in Speedbird 36mm som lanseras efter sommaren av det Eddie Platts har informerat mig om i en privat email konversation. För er som är intresserade av 36 mm klockan kommer lite mer info om den här:
- Nedskalad version av nuvarande 39 mm
- 18 mm lugs
- Butterfly clasp (bra att han skippar den oproptionerligt stora claspen på den nuvarande versionen)
- 42.5 mm lug to lug (perfekt!)
Om någon sitter på en Smiths Everest 36 i svart eller Expedition versionen är jag intresserad av att testa denna klocka!
Det är en gedigen klocka med hög kvalité. Slår definitivt många andra klockor i ~5000 kr prisklassen.Den där är riktigt fin! Har dreglat över denna modellen många gånger men jag har kommit fram till att den är i största laget. Hörde oxå om 36 versionen (på hans Facebooksida vill jag minnas) och det låter väldigt intressant.![]()
Speedbird III PRS-22 är en grym klocka på alla sätt och vis men får tyvärr gå vidare (finns en säljannons för de som är intresserade), då mina veka handleder inte klarar av denna 39 mm klocka för dagligt bärande:
![]()
Tack till @Andy7750 för att jag fick testa denna version.
Jag kommer med stor sannolikhet köpa in Speedbird 36mm som lanseras efter sommaren av det Eddie Platts har informerat mig om i en privat email konversation. För er som är intresserade av 36 mm klockan kommer lite mer info om den här:
- Nedskalad version av nuvarande 39 mm
- 18 mm lugs
- Butterfly clasp (bra att han skippar den oproptionerligt stora claspen på den nuvarande versionen)
- 42.5 mm lug to lug (perfekt!)
Om någon sitter på en Smiths Everest 36 i svart eller Expedition versionen är jag intresserad av att testa denna klocka!
Det är en gedigen klocka med hög kvalité. Slår definitivt många andra klockor i ~5000 kr prisklassen.
Klockan är egentligen relativt liten för att vara en pilotklocka men med min handled på 16 cm i omkrets blir den lite väl. Storleken är nog inte problemet men den väger lite för mycket för mig att bära dygnet runt. Kanske är jag skadad efter ha burit en Casio Oceanus S100 i två år innan denna klocka som var väldigt bekväm.
Siktet är nu ställt på 36 mm klockor som kommer nog passa mig bättre.