Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va... vad har hänt ?Varit hos en Osteopat och fått domen att jag är helt sne knäckt rygg och nacke.
![]()
Yes box! Finansierad på 1 minut typ haha, valde också Standard PT5000 som backer 35. Är inte hundra dock på att jag fullföljer kampanjen men ville vara med från början just in-case, är just nu inställd på full lume tavla men vill hellre se en helblå med blå ring eller ännu bättre deras Grand Hamtun tavla enligt Nr 3
Tack för pushen!
Ja, vi har 4 dagar kvar ca på kampanjen, hade varit jättekul om ni ville gå in och pledga, eller sprida ordet till folk som skulle kunna vara intresserade!
Och till er som supportat och/eller stöttat på annat sätt, stort tack!
Här kommer lite mer bildgodis!
Nacken är whiplash,satan va det knaka nöt han knäckte denVa... vad har hänt ?
Skolios, osteogenesis imperfecta, whiplash, förslitningsskada ?
Samma här och nog var det drag i dom rekommenderar dig att ”bara” ta halva påsen med såsHaha! Så det var bra drag i den? Ska köpa nått paket nästa gång jag ser dom.
Har bara kört Samyang i alla år
Nu var det dock längesen jag åt nudlar men det var ju det man levde på förr![]()
![]()
Ja ja, bara gnugga in detTavlan på den här är ju inte dum alls i vårsolen.
![]()
Har du badat??Dubbelpostar från passaroundtråden. Neumann i Närkes vårsol:
![]()
![]()
![]()
Nej, det kände jag mig inte redo för riktigt än. Ena hunden kastar sig i dock, oavsett väder och temperatur.Har du badat??
Värd att vänta på helt klart.Ja ja, bara gnugga in det. Väntar på min och det kan nog dröja lite extra. Problemet är inte
DHL-express utan domestic customs i Hongkong och där har det varit sedan i fredags. Går nog fort när dom släpper det dock. Sämst i världen på att vänta.
Snyggt! Synd bara att det är 21mm mellan bandhornen. Har typ inga såna band.Måste bara testa lite. Blev rätt schysst.![]()
Inte jag hellerSnyggt! Synd bara att det är 21mm mellan bandhornen. Har typ inga såna band.
Om du menar Explorer varianten, så var det jag.Var det någon i tråden som knep @CptSlow 's Pagani? Isåfall anmäler jag mitt intresse om den ska flippas![]()
Usch, jag har också problem med ryggen.Nacken är whiplash,satan va det knaka nöt han knäckte den
Ryggen är nog gamla träningssynder från förr.
Jag är sen o belastar vänster sida.
Fick ryggskott i Fredags.
Värdelöst tänkte börja med långa promenader igen och så fick jag lite övningar.Usch, jag har också problem med ryggen.
Slutet av månaden
![]()
Nej men har sneglat lite på dessa i lokala thaishoppen
Tag du nästa steg sen? Dubbelt upp!Slutet av månaden
![]()
Nej men har sneglat lite på dessa i lokala thaishoppen
Den ser ju livsfarlig ut, mumma nam-namTag du nästa steg sen? Dubbelt upp!
![]()
Ja, alltså den med Yachtmaster-bezeln. Säg till när du tröttnat så klipper jag den av digOm du menar Explorer varianten, så var det jag.
Snyggt jobbat och grattis till två trevliga pjäserDet ju för jäkla kul med paket! Två affordables, en micro
![]()
![]()
Grym ZelosObligatorisk wristshot
![]()
Snyggt jobbat och grattis till två trevliga pjäser.
Grym ZelosKul!
Det ju för jäkla kul med paket! Två affordables, en micro
![]()
![]()