Hmm det är kanske nåt att fundera över, ifall det nu finns återförsäljare som drar av moms och sänder utomlands...
Är ej insatt i detta.
Hos vissa handlare finns priserna angivna inom EU respektive utom EU så det borde väl vara värt att kolla upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm det är kanske nåt att fundera över, ifall det nu finns återförsäljare som drar av moms och sänder utomlands...
Är ej insatt i detta.
Grattis! Mycket trevligMycket observant
Har varit sugen länge nu och kände att det var dags med en A6 36mm så klartNu måste jag bara vänja mig vid storleken men mycket mycket trevlig må jag säga!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
47mm GG vs 36mm Armida
![]()
Tack för tipsetHos vissa handlare finns priserna angivna inom EU respektive utom EU så det borde väl vara värt att kolla upp.
Lååångt kvar till spam gränsen. Bilder rules![]()
Ursäkta spammingen.
Men jag är väääldigt nöjd!![]()
Lååångt kvar till spam gränsen. Bilder rules.
Dagvill, eller bara flytJaha då tar vi fredag igen...![]()
Får bara jobba 2 dagar i veckan nu tack vare corona..Dagvill, eller bara flyt?
Asch, ok... kanske inte är så kul trots alltFår bara jobba 2 dagar i veckan nu tack vare corona..
Det värsta är att man börjar vänja sig.. Kommer kännas tungt att gå tillbaka till full tid igen..Asch, ok... kanske inte är så kul trots allt![]()
Jag var ju sjukskriven 14/1-4/4 så jag var klar som ett ägg att börja jobba igen när jag väl fick lov.Det värsta är att man börjar vänja sig.. Kommer kännas tungt att gå tillbaka till full tid igen..![]()
Kanske fult av mig men jag hade inte haft något emot att ta fredag på tisdagar ett tag framöverDet värsta är att man börjar vänja sig.. Kommer kännas tungt att gå tillbaka till full tid igen..![]()
Har också sett dessa. Gott?Slutet av månaden
![]()
Nej men har sneglat lite på dessa i lokala thaishoppen
Ska koka upp ett paket nu, återkommer!Har också sett dessa. Gott?![]()
Tack brat! Haha ja verkligen, båda är dock mycket bra och jag visste ju med mig att GG'n skulle vara för stor för mig och tog den åt någon annan. Tyckte dock det var kul med en jämförelseHaha.. Groteskt. Mycket fin Armida.
Tack! Haha precis, som tur är så bryr sig inte min fruga om klockor så jag får helt enkelt använda den själv nu när den är inköptSnygg! Jag frågade om de skulle återuppta A11 någon gång men fick tyvärr nej pga dyra verk.
A11 är deras 36-mm dykare, skulla vara perfekt ”till frun”.
![]()
Lånad bild
Tackar! Det vet duGrattis! Mycket trevlig. Blir problemen alldeles för stora när det gäller att vänja sig så kan du höra av dig
.
Jaha då tar vi fredag igen...![]()
Läste detta!Försök inte ens den går inte att få på sen, de få som har lyckats ta av bezeln har fått skicka tillbaka till Steinhart för återmontering!
Dom va riktigt shyssta! Men så länge du inte e thailändare ska du nog inte blanda i hela påsen med sås utan det räcker nog bra med halva haha.. ska prova det nästa gångHar också sett dessa. Gott?![]()
Måndag alltsådet är ju måndag idag. Fredag är inte förrän imorgon
/ P
Haha! Så det var bra drag i den? Ska köpa nått paket nästa gång jag ser dom.Dom va riktigt shyssta! Men så länge du inte e thailändare ska du nog inte blanda i hela påsen med sås utan det räcker nog bra med halva haha.. ska prova det nästa gång
Var skulle man hänga på låset?Vilka av Er hängde på låset nu 17.30 med Hamtun då?
Jag backade en standard 239 pundare, får se om jag fullföljer.
Högskoletidens (i särklass) oftast förekommande krubbHaha! Så det var bra drag i den? Ska köpa nått paket nästa gång jag ser dom.
Har bara kört Samyang i alla år
Nu var det dock längesen jag åt nudlar men det var ju det man levde på förr![]()
![]()
Ah, det pratades lite om det för några sidor sedan, kickstarter - på gott och ont.Var skulle man hänga på låset?
En PVD-svart GMT hade varit intressant för mig.Ah, det pratades lite om det för några sidor sedan, kickstarter - på gott och ont.
https://www.kickstarter.com/projects/rossdavis/hamtun-kraken-h3-the-best-titanium-watch-replaces-the-h2?ref=discovery&term=Hamtun Kraken H3
Måste säga att jag diggar dem starkt, speciellt field#2 som var till salu här för ett tag sedan. Men varför så in i bomben stora o tjocka? En handjagad field#2 på typ 36mm och under 10mm tjock, det hade varit mumma detVenturo Field 1
Full lume
42mm, NH35, safirglas, 200m wr
Trevlig sak, sån skulle man ha![]()
![]()
![]()
Yes box! Finansierad på 1 minut typ haha, valde också Standard PT5000 som backer 35. Är inte hundra dock på att jag fullföljer kampanjen men ville vara med från början just in-case, är just nu inställd på full lume tavla men vill hellre se en helblå med blå ring eller ännu bättre deras Grand Hamtun tavla enligt Nr 3Vilka av Er hängde på låset nu 17.30 med Hamtun då?
Jag backade en standard 239 pundare, får se om jag fullföljer.