Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kort svar: ja. Däremot är dom kanske inte helt ärliga med värdet på paketet.hur är det att beställa via Gnomon? tillkommer moms + tull?
Beställt fiol?Det kom en bra tejpad leverans idag.![]()
![]()
Omega Speedmaster FOIS? Lilla lådan..Det kom en bra tejpad leverans idag.![]()
![]()
Beställt fiol?![]()
Det är nästan så tejpen måste ha kostat mer än klockan...Omega Speedmaster FOIS? Lilla lådan..
Avlång väggklocka?Det är nästan så tejpen måste ha kostat mer än klockan...Men uppskattar när det packas bra.
Villhöver!Den här är fin i solen..![]()
Världens största dildo?Det kom en bra tejpad leverans idag.![]()
![]()
Finns MASSOR med brons klockor som lätt är värda sitt pris. Själv beställde jag en San Martin 62mas homage IGEN (sålde min gamla). Fast denna gång med en grön tavla och svart waffle gummi med brons lås. Tog med "logga" denna gång. Går och välja utan med.Det står lite mellan en Squale 20 Atmos 1545 eller en Combat Sub, - brons känns ju ändå lite coolt, eller?
någon som har eller har haft en Glycines bronsklocka - Eller vilken bronsklocka som helst för den delen?
något att rekommendera?
samt, vilken färg ska man i så fall ta
![]()
![]()
Jag vill ha den med Kanagawa-vågen med full lume.Finns MASSOR med brons klockor som lätt är värda sitt pris. Själv beställde jag en San Martin 62mas homage IGEN (sålde min gamla). Fast denna gång med en grön tavla och svart waffle gummi med brons lås. Tog med "logga" denna gång. Går och välja utan med.
Kan säga att kvalitén är RIKTIGT bra.
Listar endast 249$ plus 24$ frakt så ca:
2600kr..tror dom har nån rabatt grej på deras hemsida. Riktigt bra service av dom med. Chattat med "Glenn yü" flera gånger. Trevlig kille..
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Kupat safirglas.
200m vattentät.
40mm bred.
![]()
![]()
![]()
Finns MASSOR med brons klockor som lätt är värda sitt pris. Själv beställde jag en San Martin 62mas homage IGEN (sålde min gamla). Fast denna gång med en grön tavla och svart waffle gummi med brons lås. Tog med "logga" denna gång. Går och välja utan med.
2600kr..tror dom har nån rabatt grej på deras hemsida. Riktigt bra service av dom med. Chattat med "Glenn yü" flera gånger. Trevlig kille..
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Kupat safirglas.
200m vattentät.
40mm bred.
![]()
![]()
![]()
Vad blir momsen på den där när man importerar?Finns MASSOR med brons klockor som lätt är värda sitt pris. Själv beställde jag en San Martin 62mas homage IGEN (sålde min gamla). Fast denna gång med en grön tavla och svart waffle gummi med brons lås. Tog med "logga" denna gång. Går och välja utan med.
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Kupat safirglas.
200m vattentät.
40mm bred.
![]()
![]()
![]()
Det där känns som mycket klocka för väldigt lite pengar.Parnis på idag![]()
![]()
#metooParnis på idag![]()
![]()
Finns MASSOR med brons klockor som lätt är värda sitt pris. Själv beställde jag en San Martin 62mas homage IGEN (sålde min gamla). Fast denna gång med en grön tavla och svart waffle gummi med brons lås. Tog med "logga" denna gång. Går och välja utan med.
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Kupat safirglas.
200m vattentät.
40mm bred.
![]()
![]()
![]()
Vet att det finns många ställen men själv har jag bra erfarenhet av wrwatches.com så jag brukar rekommendera dem.Den är supercool!
Vart är bästa stället att köpa San Martin?
Går även bra att handla direkt från San Martin.Den är supercool!
Vart är bästa stället att köpa San Martin?
Vet att det finns många ställen men själv har jag bra erfarenhet av wrwatches.com så jag brukar rekommendera dem.
Går även bra att handla direkt från San Martin.
Skickar med DHL-express och är supersnabba på att svara i sin chatt om man undrar över något.
Du vad vi säger i tråden: Köööööööööp!Tack tack! 62mas stuket i grönt hemsöker mig.![]()
Tack tack! 62mas stuket i grönt hemsöker mig.![]()
Du vad vi säger i tråden: Köööööööööp!![]()
Älskar linjering!1200, ca 35, varmt som fn, affordable Oris, alskar forutom lugs....
![]()
Du vad vi säger i tråden: Köööööööööp!![]()