Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt att Eddie flyttade fram öppningen. Jag lyckades beställa en svart Everest 36 mm sist det var öppet. Klockan ska tydligen vara framme hos mig imorgon (en dag leverans, sjukt). Återkommer med bilder senare i veckan.Men va'fan?!
Snygg! Min pilot (som är till försäljning) säger Hej!
Tråkigt att Eddie flyttade fram öppningen. Jag lyckades beställa en svart Everest 36 mm sist det var öppet. Klockan ska tydligen vara framme hos mig imorgon (en dag leverans, sjukt). Återkommer med bilder senare i veckan.
33 GBP, ca 400 SEKGött! Då är jag glad för din skull och övar på mitt tålamod sålänge.
Ser fram emot bilder
Vad gick frakten på förresten?
33 GBP, ca 400 SEK
Grattis till den . Grym stealth-look.
Jag använder det ofta i grytor, typ chili-gryta osv. Ger en rökig smak samt lite hettaÄr det någon som har provat chipotle i nån maträtt ? Vad använder man det till ??
Äntligen!! Kul med en tredje på forumet Stort jävla grattis! Behöver man fråga hur den känns?"Tonight is the night of the nights!" som en soldat en gång sade i en fantastisk tv-serie!
Lite den känslan jag har just nu!
Ping @Watcharound
Snyggt! Både referens och klocka, grattis till den fångsten!"Tonight is the night of the nights!" som en soldat en gång sade i en fantastisk tv-serie!
Ping @Watcharound
TackJag använder det ofta i grytor, typ chili-gryta osv. Ger en rökig smak samt lite hetta
Härligt! Går den att köpa? Dyr? Är det så stor låda?"Tonight is the night of the nights!" som en soldat en gång sade i en fantastisk tv-serie!
Ping @Watcharound
"Tonight is the night of the nights!" som en soldat en gång sade i en fantastisk tv-serie!
Ping @Watcharound
Äntligen!"Tonight is the night of the nights!" som en soldat en gång sade i en fantastisk tv-serie!
Ping @Watcharound
Tusen tack!Äntligen!! Kul med en tredje på forumet Stort jävla grattis! Behöver man fråga hur den känns?
Har turbinen någon funktion annat än att se fräck ut?Dagens nytillskott
Enig! En del av charmen med mikromärken är den ödmjukhet deras ägare ofta har, en nära kontakt med kunder osv. men som jag har varit inne på tidigare så känns det som att framgången har börjat stiga vissa åt huvudet. Elshan verkar dock (till skillnad från vissa andra) fortfarande vara schysst men jag är inte så mycket för hans mer experimentella modeller. Jag köper att han vill pröva vingarna inom lite allt möjligt men Zelos är redan starkt förknippade med dykare vilket han gör riktigt bra och den där gröna dykaren som postades en bit bakåt i tråden är ett jättebra exempel på en klocka som inte är märkt med Zelos logotyp men som ändå känns otroligt Zelos i formspråket.#storhetsvansinne
Du får en "gilla" som tack för infon men vad fan, jag som satt här och var sugen på att beställa... Har han angett någon särskild anledning? Klockorna verkar ändå finnas i lager så det kanske likt tidigare är hälsorelaterat och att han inte orkar med allt jobb?Framflyttat till 17 maj!
Jag har för mig att @MaBr odlar chili? Han verkar åtminstone ha jäkligt gröna fingrar om inte annat.Är det någon som har provat chipotle i nån maträtt ? Vad använder man det till ??
Tyvärr var den slutsåld på deras officiella hemsida så fick jaga runt ett tag på diverse forum och auktionssajter. Så sprang jag över denna ny och orörd i sin blåa låda på WatchUSeek. Fick skaffa en postadress i staterna som den skickades till (då säljaren vägrade skicka den utomsocknes) och till sist skeppades den hit. Allt som allt runt 3700:-Härligt! Går den att köpa? Dyr? Är det så stor låda?
Blivit med Scurfa!
Tack! Ja äntligen! Den var precis så ruskigt jäkla dunderbra som jag föreställde mig efter alla dina bilder! Storleken är verkligen perfekt!
Absolut. Chipotle är rökt chili, oftast jalapeños. Mustig, varm, mullrande hetta. Kanon i chiligryta.Är det någon som har provat chipotle i nån maträtt ? Vad använder man det till ??
Det stämmer bra det, har dock bara tre sorter det här året för frun blev sur för att jag tog upp all plats i växthuset... Man kan dock inte odla Chipotle, man odlar jalapeños som man sen röker så blir det Chipotle. Dagens onödiga kunskap!Jag har för mig att @MaBr odlar chili? Han verkar åtminstone ha jäkligt gröna fingrar om inte annat.
Ja den är riktigt trevlig! Krallig klockaSer väldigt bra ut den där, grått är en fin tavelfärg
Vilket jobb! En bra story fick du i alla fall. Keeper?Tyvärr var den slutsåld på deras officiella hemsida så fick jaga runt ett tag på diverse forum och auktionssajter. Så sprang jag över denna ny och orörd i sin blåa låda på WatchUSeek. Fick skaffa en postadress i staterna som den skickades till (då säljaren vägrade skicka den utomsocknes) och till sist skeppades den hit. Allt som allt runt 3700:-
Heliumventil är alltid ett plus också, man vet ju aldrigJa den är riktigt trevlig! Krallig klocka
Snyggt roddat, skam den som ger sig .Tyvärr var den slutsåld på deras officiella hemsida så fick jaga runt ett tag på diverse forum och auktionssajter. Så sprang jag över denna ny och orörd i sin blåa låda på WatchUSeek. Fick skaffa en postadress i staterna som den skickades till (då säljaren vägrade skicka den utomsocknes) och till sist skeppades den hit. Allt som allt runt 3700:-
Ja denna måste tusan vara det!Vilket jobb! En bra story fick du i alla fall. Keeper?