• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Bra att det inte blev gammal mjölk iallafall ;)
0627C3D1-13EF-4374-A372-1DD3456F7CBA.png
 

Bergets

Panerai
tadaa
IMG_3202.JPG


beställde först klockan via designklockor . se (förra veckan) men enligt deras kundtjänst försvann paketet på posten (What?!) - fick där med pengarna tillbaka.
körde bort till Klockmaster och köpte den i butik ist.
Nu har jag burit min Gwg-1000 mudmaster ett par dagar så Alpenisten känns väldigt liten :p - men ack om jag är nöjd med mitt köp :)
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Riktigt fin! :) Hur många Yema har du i samlingen nu? ;)

Tack, om denna stannar blir det snart 3 Supermän och en gammal skindiver. Ytterligare en är beställd...och siktar på den svarta så småningom också.
Det var ganska bra pris på denna på blocket, de ligger betydligt högre på ebay, 920 pund på den som ligger ute nu och förra veckan såldes en på Yema Owners facebook för 1050 euro tror jag. När jag ville köpa förra året begärdes orimliga 14k!
Jag börjar förstå att vissa finner glädje i en och samma modell-linje. Min samling kommer ha olika index, funktion, material och tavelfärg så det blir bra variation.
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Tack, om denna stannar blir det snart 3 Supermän och en gammal skindiver. Ytterligare en är beställd...och siktar på den svarta så småningom också.
Det var ganska bra pris på denna på blocket, de ligger betydligt högre på ebay, 920 pund på den som ligger ute nu och förra veckan såldes en på Yema Owners facebook för 1050 euro tror jag. När jag ville köpa förra året begärdes orimliga 14k!
Jag börjar förstå att vissa finner glädje i en och samma modell-linje. Min samling kommer ha olika index, funktion, material och tavelfärg så det blir bra variation.

Grymt! Trevligt med ett tema och kul att den finns i så många olika variationer. :)

Under min SKX-fas hade jag ett tag 3 varianter samtidigt. Och just nu spanar jag mest på 36mm ur som har lite Explorerkänsa typ.

Hursomhelst älskar jag vintageviben på dina supermans och kupade glas är ju mumma. :hungry:
 
Topp