• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Måste ändå säga att denna blev ett positivt spontaninköp :)
FB226A31-ACCC-48D6-A274-AED9EF590588.jpeg
 
Skulle egentligen befunnit mig på Kreta och fått schysst patina på bronsaren nu. Istället blev det patinaåterställning och ett par kalla med brorsan på det lokala vattenhålet. Inga fel det heller. Norrlands guld ersätter Mythos.
IMG_20200506_181826.jpg

Tyvärr men inget kan ersätta Mythos!! :p

Mythos är grekernas egna Norrlands guld? Vore kul att höra deras slogan, om de kör med typ ”Inget tjafs. Inga konstigheter. Bara en god öl. Fast på grekiska då. Oavsett gillar jag bägge
 
Svar gällande AliExpress.
"Now due to the epidemic situation, flights are reduced and all the logistic delays are delayed. Please wait patiently"

Förseningarna är försenade :( den värsta sortens försening.

Bör också innebära att paketen inte lämnade ursprungsland när det uppdaterades att de gjorde det.
Nej men fasen vad trist. Men inte helt oväntat. Så länge grejerna inte är försvunna är det väl bara att sitta lugnt i båten och vänta.
 
Tack detsamma! Har faktiskt alltid haft svårt för allt under 40mm, men har allteftersom tiden lidit närmat mig dessa klassiska och på senare år smått underskattade mått. Har faktiskt haft på mig min nonstop sedan jag fick den och måste bara säga att den är helt fantastisk......men idag kom något nytt :D
Gjort en liknande resa :hilarious: allt under 40mm ansåg man vara för litet. Nu är allt över 38mm för stort för mig :)

Vad blev det för nytt? Det är väldigt bra tempo i denna tråd där man ser massa nya köp nästan varje dag :D
 
  • Like
Reactions: M26
Jag är inte förvånad alls :D. Ska hålla tummarna för dig.
Tack kompis, man kan ju inte gå miste om ett sådant tillfälle. Var så störd på att jag hade missat förra Pan-Am versionen och hade inte överlevt om jag missat denna med :D
Skönt! @M26, var det du och 29 andra?
Ja det får jag hoppas, 8tkr kan jag stå ut med men 240k är den inte värd. Ska man dock gå efter tidigare trender med dessa så lär dom redan ligga ute på bukten för €1000, jag är bara nöjd så länge jag får en och slipper betala över list :D
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp