• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Men titta vad som damp ner hos mig idag!
Min första bronsklocka, Zelos Swordfish. :DHur kul som helst, och tack till @inzomniac för en smidig och trevlig affär!:)
6E2C73A9-4AB1-4AD9-AB29-9D51DF0C0545.jpeg

D8513B37-388E-4618-AD53-D36CF866D4AB.jpeg

Kan vara på listan vid ev flipp! :D
Grym grattis :)
 
Nyinkommet, ett spontanköp. Velat testa en nethuns ett tag och för 2k känns denna väldigt bra! Lite som de äldre scubapro med subtavla i annan boett. Konstigt men tycker det funkar. Gummit är dock helt sämst men ska köpa Shark mesh...
BC688CD5-810B-47E1-B846-5928CA30991E.jpeg
FA2F2639-01AE-433F-9F14-99ECB737ED42.jpeg
6248EA95-30B6-462A-B2E0-3958548F7A33.jpeg


Ser enorm ut på bild men 41mm irl så bra storlek :)
 
Fan har inte köpt eller sålt någon klocka på flera månader. Året innan köpte jag och sålde 14 st om jag minns rätt.
Vad är det för fel på mig. Är jag botad från flipparsjukan? Eller har jag åkt på nåt annat ännu värre klockvirus? Help
 
Tydligen så är "Traska" en ny variant på "vaska", mest förekommande i schtekarkretsar där man beställer in dyr sprit och sedan traskar/går ifrån den helt sonika.
Ja, jag säger då det. Tack! Jag är antingen för gammal, ohipp, ute eller bor i för liten stad för att känna till detta. Vi har inga stekare här.

Betalar dem inte? Springnota? Eller bara struntar i att dricka den?
 
Ja, jag säger då det. Tack! Jag är antingen för gammal, ohipp, ute eller bor i för liten stad för att känna till detta. Vi har inga stekare här.

Betalar dem inte? Springnota? Eller bara struntar i att dricka den?
Haha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...
Dom betalar, syftet är att visa att man är så tät att en flarra Dompa för 3 papp är en skitsak för dessa. Nu trampar jag kanske någon Schtekare med riktig kotlett-frilla på tårna, men... so be it! :D
 
Svar gällande AliExpress.
"Now due to the epidemic situation, flights are reduced and all the logistic delays are delayed. Please wait patiently"

Förseningarna är försenade :( den värsta sortens försening.

Bör också innebära att paketen inte lämnade ursprungsland när det uppdaterades att de gjorde det.
 
Svar gällande AliExpress.
"Now due to the epidemic situation, flights are reduced and all the logistic delays are delayed. Please wait patiently"

Förseningarna är försenade :( den värsta sortens försening.

Bör också innebära att paketen inte lämnade ursprungsland när det uppdaterades att de gjorde det.
När förseningarna tillochmed är försenade, då jävlar är det allvar!
 
Haha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...
Dom betalar, syftet är att visa att man är så tät att en flarra Dompa för 3 papp är en skitsak för dessa. Nu trampar jag kanske någon Schtekare med riktig kotlett-frilla på tårna, men... so be it! :D
Tack. Det får de ta isf! Tror dock inte vi attraherar stekarna hit till mikrotråden. ;)
 
Haha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...
Dom betalar, syftet är att visa att man är så tät att en flarra Dompa för 3 papp är en skitsak för dessa. Nu trampar jag kanske någon Schtekare med riktig kotlett-frilla på tårna, men... so be it! :D
Hehe då tror jag även vår käre amerikan Jon (Traska) eventuellt missuppfattat en aning men det är rätt charmigt ändå
....- This sort of humble act is exactly what inspired us to create Traska -
 
Tillbaka
Topp