Men titta vad som damp ner hos mig idag!
Min första bronsklocka, Zelos Swordfish. Hur kul som helst, och tack till @inzomniac för en smidig och trevlig affär!
Kan vara på listan vid ev flipp!
Grym grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men titta vad som damp ner hos mig idag!
Min första bronsklocka, Zelos Swordfish. Hur kul som helst, och tack till @inzomniac för en smidig och trevlig affär!
Grattis!! På självaste (br)onsdag också!Men titta vad som damp ner hos mig idag!
Som sköt upp senaste fönstret från 3 maj till 17 maj. Jag som tänkte köpa när han öppnade senast, men var inte beredd på att det skulle stängas nästan direkt. Nu får man ju sätta alarm och grejer.Det låter precis som Eddie Platts.
Haha, va? Är det något nytt? "Tradition"? Alltså traska är väl ett annat ord för att gå? Typ att man vandrar?haha fan jag blev tvungen att goggla.
-The name “Traska” comes from a Swedish tradition where you pay for everyone’s drinks at the bar and leave without mentioning it-
Min blir rätt påverkad hur den vilar på natten. Krona upp är långsammast med +4. Andra positioner är 8-10 men jag har inte testat alla ännu. +4 är ändå jättebraAppropå Traska! Min plussar 8 sekunder på ett dygn så det lär väl ses som godkänt av den här kalibern eller vad säger ni ?
Tackar! Ska ha dig i åtanke, ha inte så stora förhoppningar bara.Kan vara på listan vid ev flipp!
Grym grattis
Tack! Nu får man vara med på bronsdagsfirande också!Grattis!! På självaste (br)onsdag också!
Tydligen så är "Traska" en ny variant på "vaska", mest förekommande i schtekarkretsar där man beställer in dyr sprit och sedan traskar/går ifrån den helt sonika.Haha, va? Är det något nytt? "Tradition"? Alltså traska är väl ett annat ord för att gå? Typ att man vandrar?
Ja, jag säger då det. Tack! Jag är antingen för gammal, ohipp, ute eller bor i för liten stad för att känna till detta. Vi har inga stekare här.Tydligen så är "Traska" en ny variant på "vaska", mest förekommande i schtekarkretsar där man beställer in dyr sprit och sedan traskar/går ifrån den helt sonika.
Tackar! Ska ha dig i åtanke, ha inte så stora förhoppningar bara.
Har hittills aldrig sålt någon klocka!
Tack! Nu får man vara med på bronsdagsfirande också!
Haha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...Ja, jag säger då det. Tack! Jag är antingen för gammal, ohipp, ute eller bor i för liten stad för att känna till detta. Vi har inga stekare här.
Betalar dem inte? Springnota? Eller bara struntar i att dricka den?
När förseningarna tillochmed är försenade, då jävlar är det allvar!Svar gällande AliExpress.
"Now due to the epidemic situation, flights are reduced and all the logistic delays are delayed. Please wait patiently"
Förseningarna är försenade den värsta sortens försening.
Bör också innebära att paketen inte lämnade ursprungsland när det uppdaterades att de gjorde det.
Verkligen! Fick ingen klarhet i om förseningen börjat än eller om den fortfarande är försenadNär förseningarna tillochmed är försenade, då jävlar är det allvar!
Ja exakt, man beställer i baren, betalar och traskar ivägHaha, va? Är det något nytt? "Tradition"? Alltså traska är väl ett annat ord för att gå? Typ att man vandrar?
Tack. Det får de ta isf! Tror dock inte vi attraherar stekarna hit till mikrotråden.Haha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...
Dom betalar, syftet är att visa att man är så tät att en flarra Dompa för 3 papp är en skitsak för dessa. Nu trampar jag kanske någon Schtekare med riktig kotlett-frilla på tårna, men... so be it!
Ja, jag säger då det. Så länge de betalar så är det väl kanske ok - men sånt där slöseri bara för att visa hur rik man är känner jag personligen blir en sorts markör för hur sjukt samhället är.Ja exakt, man beställer i baren och traskar iväg
Hehe då tror jag även vår käre amerikan Jon (Traska) eventuellt missuppfattat en aning men det är rätt charmigt ändåHaha, jag är också för gammaldags och ohipp, var tvungen att googla. Kände till vaska, och trodde traska betydde att gå/vandra... Men men...
Dom betalar, syftet är att visa att man är så tät att en flarra Dompa för 3 papp är en skitsak för dessa. Nu trampar jag kanske någon Schtekare med riktig kotlett-frilla på tårna, men... so be it!
Mäktig trio får man säga . Har själv en Catalina i brons och är helnöjd.Trio i Malm.
Där har vi sommarklockan alltså!Vitt Barton på!!
Ja det va helt ok hade dock önskat lite struktur på bandet.Där har vi sommarklockan alltså!
Får hoppas att din försening missade den andra förseningen så den bara är enkelt försenad .Verkligen! Fick ingen klarhet i om förseningen börjat än eller om den fortfarande är försenad
Vit skjorta, vita chinos och barfota i ett par vita loafers a la Vanheden på det. Båstad here we come .Vitt Barton på!!
Dessa är farsans. Kände att jag ville dela med mig av dom.Mäktig trio får man säga . Har själv en Catalina i brons och är helnöjd.
Haha där har vi den.Vit skjorta, vita chinos och barfota i ett par vita loafers a la Vanheden på det. Båstad here we come .
Det här är lite mer vi...Tack. Det får de ta isf! Tror dock inte vi attraherar stekarna hit till mikrotråden.
Den vänstra chronon är riktigt, riktigt cool! Är det mecaquartz i alla Malms klockor?Trio i Malm.