Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka. Bra ölDe e ju ändå onsdag
Där snackar vi steeek.. Hade en sån fast automatic en gång i tiden. Ytterligare en som jag ångrar att jag sålde..De e ju ändå onsdag
Det förstår jag hade gärna haft enDär snackar vi steeek.. Hade en sån fast automatic en gång i tiden. Ytterligare en som jag ångrar att jag sålde..
Sålde den alldeles för billigt också..Det förstår jag hade gärna haft en
Bomba på..Fan vad jag bombar men ni vet hur det är
Köp dom av honom direktDessa är farsans. Kände att jag ville dela med mig av dom.
Tyvärr men inget kan ersätta Mythos!!Skulle egentligen befunnit mig på Kreta och fått schysst patina på bronsaren nu. Istället blev det patinaåterställning och ett par kalla med brorsan på det lokala vattenhålet. Inga fel det heller. Norrlands guld ersätter Mythos.
Läge att traska?Vit skjorta, vita chinos och barfota i ett par vita loafers a la Vanheden på det. Båstad here we come .
Vi vet. Gärna mer! Titta på alla bilder är ju minst halva grejen med forumet.Fan vad jag bombar men ni vet hur det är
Fick notisen i bilen på väg hem från arbetet. Mycket tråkigt!
Att traska är en utveckling av att vaska. Beställ två öl, lämna en.
Grym klocka dessutom! Saknar ofta min Skindiver.Elastiskt, men ändå inte i äckligt gummi. precis upptäckt de skönaste banden.
nästan gratis på Cheapest Nato Straps.
Elastiskt, men ändå inte i äckligt gummi. precis upptäckt de skönaste banden.
nästan gratis på Cheapest Nato Straps.
Just detta heter paratrooper. Men jag sydde om det med delar från ett Nato. Annars heter modellen marine nationale Straps. Nu på rea hos dem.Vad heter den hos CNS?
/P
Kommer ALDRIG att säljas.Grym klocka dessutom! Saknar ofta min Skindiver.
Helt fel tråd att komma med såna påståendenKommer ALDRIG att säljas.