HahaJag ser inte den, posten alltså .
Klockan syns dock bättre och den är trevlig .
Det va räkningar dom slängde jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaJag ser inte den, posten alltså .
Klockan syns dock bättre och den är trevlig .
Snyggt, grattisCa 3,5 vecka, 580 spänn ink frakt hem till dörren.
Känns som en bra deal.
Den där mannen och hans skumma rutiner alltså....först ska man vänta tre veckor på att butiken öppnar under ett väldigt kort tidsfönster vid en specifik tidpunkt och sen kan det hända att man i alla får mail två veckor senare där han meddelar att han har tagit på sig för många beställningar och att modellen man har beställt är slutsåld. Det är ett under att kunderna inte har tröttnat och sökt sig vidare till andra alternativ.Eddie Platts! Såg precis att han meddelar att Smiths Everest PRS-25 36 mm (svart tavla) är slut och kommer inte förrän i augusti! Den som jag skulle ha ju. Tickade nästan alla mina boxar.
Nu blir det till att hitta ett alternativ. En riktigt bra explorer-homage med rätt specs och utförande. Svårt. Men, men: jakten är väl det roliga, som man brukar säga.
Läcker! Antar att det är 40mm?Brukar inte gilla fake ”vintagelume” men här tog de i och körde ganska mörkt vilket jag tycker blev tilltalande, inte minst med guldindex. De smälter nästan ihop när ljuset träffar dem.
Brun tavla ser fin ut med!
Har på mig min med
Läcker! Antar att det är 40mm?
Ännu bättre! Jag föredrar 41-42mm på dykare men synd på tjockleken (16.5mm enligt SW! ).41 x 50mm, lite tjockis dock. Men bärs mkt bra, väntar in ett mesh till den som nog gör den ännu bättre
Grattis! Ja en mycket bra deal . Helt ok kvalité också.Ca 3,5 vecka, 580 spänn ink frakt hem till dörren.
Känns som en bra deal.
Ännu bättre! Jag föredrar 41-42mm på dykare men synd på tjockleken (16.5mm enligt SW! ).
Tackar.Noterar det. Brukar ju oftast vara en tidsfråga...
Ahhh den var jäkligt fet cool!Jag gillar det, blir skönt knubbig profil
Hur funkar läsbarheten med vita- och metallfärgade visare mot vit bakgrund?Rally-pandan tittade fram i brevlådan idag! Sjukt mysig!
Fick idag hem ett vitt rk-SPORT 20mm - Stil TROPIC efter ett tips från någon här i tråden, klockrent band verkligen. Fast inte längre då, alltså rent. Fick nog ketchup eller något på det så det blev lite rödflammigt Någon som har bra tips på att få bort fläckar från vitt gummi?
Förvånansvärt bra ändå måste jag säga, alldeles lagom kontrast för att det inte skall vara några problem, ser galet bra ut också.Hur funkar läsbarheten med vita- och metallfärgade visare mot vit bakgrund?
Väldigt, väldigt fin! Vintagevibbarna är enorma!Ser ni chocolateluv tavlan?! så jäkla smutt när solen står på en annars blanksvart tavla
Tänkte också på klorin men vågade först inte men vad fasen liksom... Det funkade fint med klorin! Tack för "stödet"Klorin? Kanske iof bleker det
Jaa, slår allt annat på fingrarna.Nästan löjligt vad skönt strap man kan få för inga pengar
Grymt skönt! Däremot köpte jag ett mn strap som fan i mig måste vara fel designatJaa, slår allt annat på fingrarna.
Super!
Första gången jag skulle sätta på ett trodde jag med att det var lite märkligt men det föll på plats efter att ha sett detta: https://erikasoriginals.com/tutorial/Grymt skönt! Däremot köpte jag ett mn strap som fan i mig måste vara fel designat
Jag köpte hos cns. Först valde jag paratrooper. Det var ju bara en lång rem. Det sydde jag om med en ögla från ett Nato så det blev en ögla, precis som det ska vara.Grymt skönt! Däremot köpte jag ett mn strap som fan i mig måste vara fel designat