Björn Boett
Guld
Gå och lägg dig norr-bo, här på den östra (solsidan) har vi sådana här bekymmer.Hahah, vilket problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå och lägg dig norr-bo, här på den östra (solsidan) har vi sådana här bekymmer.Hahah, vilket problem
Ja, man behöver MINST 5 öl innan beställning, annars går det åt hellskotta.Vilken miss jag gjort isåfall.. men det verkar stämma
Edit - Kollade först med ett nato jag trodde jag beställt i 20mm som visade sig vara 19mm.. ibland ska man ge fan i beställa saker efter någon öl
Jag måste faktiskt slå ett slag för Armidas A6, har haft båda och tycker nog att Armidan klår Smiths vad gäller kvalitén. Den är tjockare är Smiths men för mig så väger det upp den ringa storleken, tycker också att toleransnivån är betydligt bättre hos Armida. Ett stort plus är att Ginaults fantastiska länk ska funka på Armida men det är än så länge endast hörsägen, har ej hunnit prova självEddie Platts! Såg precis att han meddelar att Smiths Everest PRS-25 36 mm (svart tavla) är slut och kommer inte förrän i augusti! Den som jag skulle ha ju. Tickade nästan alla mina boxar.
Nu blir det till att hitta ett alternativ. En riktigt bra explorer-homage med rätt specs och utförande. Svårt. Men, men: jakten är väl det roliga, som man brukar säga.
Noterar det. Brukar ju oftast vara en tidsfråga...Jag tar gärna över den om du ska flippa nån gång i framtiden.
Bör ju varit det som gick fel.. så ifall nån har ett 20mm som skulle passa till denna dra ett PMJa, man behöver MINST 5 öl innan beställning, annars går det åt hellskotta.
Armida A6 36mm är definitivt ett bra alternativ.Eddie Platts! Såg precis att han meddelar att Smiths Everest PRS-25 36 mm (svart tavla) är slut och kommer inte förrän i augusti! Den som jag skulle ha ju. Tickade nästan alla mina boxar.
Nu blir det till att hitta ett alternativ. En riktigt bra explorer-homage med rätt specs och utförande. Svårt. Men, men: jakten är väl det roliga, som man brukar säga.
Min fru har gett upp efter alla år så jag vill påstå att lösningen är att bara fortsätta tills motståndet är nedbrutet.Jag råkade visst buda hem en till klocka! Hur ska jag berätta detta för frugan (Var finns alla toffelhjälteemojis)
/ P
Tack för det! Jag ska undersöka saken. Hoppas de också är baserade inom EU. Orkar inte med tull/moms igen (har redan en SARB033 på ingång, min fjärde (hujedamig)).Jag måste faktiskt slå ett slag för Armidas A6, har haft båda och tycker nog att Armidan klår Smiths vad gäller kvalitén. Den är tjockare är Smiths men för mig så väger det upp den ringa storleken, tycker också att toleransnivån är betydligt bättre hos Armida. Ett stort plus är att Ginaults fantastiska länk ska funka på Armida men det är än så länge endast hörsägen, har ej hunnit prova själv
Den är högt upp på min lista som Smiths PRS-25-ersättare. Lite större, kanske för stor, men verkar väldigt välgjord vad jag förstår.YEY! Jag har en Tisell Explorer på väg hem nu från den rackarns trevliga @Anatta
Nednötningsstrategi. Jag gillar det. Det är i varje fall en strategi . Ibland är jag dock tacksam för motståndet. För min del blir det sällan några galna inköp tack vare det.Min fru har gett upp efter alla år så jag vill påstå att lösningen är att bara fortsätta tills motståndet är nedbrutet.
Inte inom EU tyvärr.Tack för det! Jag ska undersöka saken. Hoppas de också är baserade inom EU. Orkar inte med tull/moms igen (har redan en SARB033 på ingång, min fjärde (hujedamig)).
Aj då. Dels skickar de från Hong Kong, dels är modellen slutsåld.Tack för det! Jag ska undersöka saken. Hoppas de också är baserade inom EU. Orkar inte med tull/moms igen (har redan en SARB033 på ingång, min fjärde (hujedamig)).
Ja, den verkar lovande. Bör få hem min imorgon, kommer gärna med både utlåtande och wristshots!Den är högt upp på min lista som Smiths PRS-25-ersättare. Lite större, kanske för stor, men verkar väldigt välgjord vad jag förstår.
Tänker att den blir för stor L2L med de utstickande ändlänkarna som är hanar. Förutom det bör det funka bra.Ja, den verkar lovande. Bör få hem min imorgon, kommer gärna med både utlåtande och wristshots!
För stor på 39 mm, eller menar du i förhållande till Smiths 36a?
Det är mitt stora problem med. Att berätta alla köp för sambon.Jag råkade visst buda hem en till klocka! Hur ska jag berätta detta för frugan (Var finns alla toffelhjälteemojis)
/ P
Ja, du tänker så! Jag tänkte köra min på nato ändå så det känns lugntTänker att den blir för stor L2L med de utstickande ändlänkarna som är hanar. Förutom det bör det funka bra.
Har skitit i att berätta dom 2-3 senaste men burit dom i hons närhet har alltid berättat tidigare men tänkte kolla hur länge det tar innan hon märkerDet är mitt stora problem med. Att berätta alla köp för sambon.
Lite paketöppning idag.
Du hann före. Hatten av =). Dock så är även jag väldigt, väldigt nöjd med denna. Den är enorm!Du knep den andre ser jag! Jag är väldigt nöjd med den gröne, känns bra för sin ringa peng
Du hann före. Hatten av =). Dock så är även jag väldigt, väldigt nöjd med denna. Den är enorm!
Jag måste faktiskt slå ett slag för Armidas A6, har haft båda och tycker nog att Armidan klår Smiths vad gäller kvalitén. Den är tjockare är Smiths men för mig så väger det upp den ringa storleken, tycker också att toleransnivån är betydligt bättre hos Armida. Ett stort plus är att Ginaults fantastiska länk ska funka på Armida men det är än så länge endast hörsägen, har ej hunnit prova själv
Jag ser inte den, posten alltså .Dagens post!!