• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Funderat på att byta spänne? Hittat något? Är på jakt efter ett men det är ju lite av en djungel.
Har tänkt att det får vara som det är, problemet med det är att det bygger högt. Funderade ett tag på att leta upp spänne och byta men landade i att det dög. Gravyren på spännet behöver vi inte ens prata om :facepalm:
8372785C-5F13-44A5-B63A-7289CD895F53.jpeg
4E0BCF59-A3AC-4272-BA2E-F3BF2CB5B38C.jpeg

Har tänkt att det får vara som det är, problemet med det är att det bygger högt. Funderade ett tag på att leta upp spänne och byta men landade i att det dög. Gravyren på spännet behöver vi inte ens prata om :facepalm:
8372785C-5F13-44A5-B63A-7289CD895F53.jpeg
4E0BCF59-A3AC-4272-BA2E-F3BF2CB5B38C.jpeg
Så himla märklig konstruktion på de där. Hur kan man designa det och tänka "Japp, där satt den! Det spännet ska vi ha på alla modeller nu"

Va där det för snus?
En stock i veckan :wideyed:?
Jag är osäker på om det förtjänar att kallas snus. Men det är vita portionsprillor utan tobak men med nikotin i.
Det kan inte jämföras med vanligt snus i form av upplevelse men det stillar begäret.
Om snus är sex så är detta onani. Inte riktigt lika skoj men det luktar bättre.
En stock räcker längre än en vecka. För mig iaf.

Jag är osäker på om det förtjänar att kallas snus. Men det är vita portionsprillor utan tobak men med nikotin i.
Det kan inte jämföras med vanligt snus i form av upplevelse men det stillar begäret.
Ok haha bra förklaring :)

Funderat en del på sådant snus, fick med en gratisdosa av den typen nån gång och det var fan rätt schysst asså!
Förutom prislappen dårå :(
Finns det något bra och prisvärt tobaksfritt snus?

@Nilas du som ägt denna och en camo, var det någon skillnad på delarna i kvalité och känsla?
4408254D-E119-4F3B-B571-CD4D1F3802C5.jpeg
Camo är fortfarande något jag kan vara sugen på men även en ”regnbågemodd” på 5600BL därav frågan om delar verkar skilja sig åt :)
Nej jag tycker att båda var av bra kvalitet. Den svarta kändes dock som mer metall än vad camo gjorde, trots metall båda två.

Funderat en del på sådant snus, fick med en gratisdosa av den typen nån gång och det var fan rätt schysst asså!
Förutom prislappen dårå :(
Finns det något bra och prisvärt tobaksfritt snus?
Perfekt om man ska sluta snusa :) jag testade menthol och körde det ett tag. Efter det gick jag på nikotonfritt med menthol smak. Efter typ 6 mån testade jag att sluta helt. Gick galant :) rekommenderas främst i det syftet :D annars är det som @Ontrackpiraten skriver, som onani, ett substitut som stillar behovet:bag:

När man uppdaterat trackingen ett par gånger varje dag i tio dagar och klockan inte ens har lämnat landet i öster, vänder sig till säljaren och får veta att man har fel trackingnummer och klockan tydligen redan är i Tyskland och beräknas anlända på tisdag. Då blir man nöjd. Anländer två klockor nästa vecka. :D

Tillbaka
Topp