• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Affordabel Seiko kom fram idag. Föredrar egentligen svarta tavlor med efter fyra 033 (och eftersom den är slutsåld) tänkte jag prova den. Jag är försiktigt positiv, men samtidigt vet jag att jag har svårt att bli helt nöjd. ;)
C0660DB6-AC57-4488-BD1B-BFC5AD9E5077.jpeg
C9A1490A-FD58-482A-BE12-D5FB9ABE50E2.jpeg
DB99009D-AC11-4BC0-B2CF-C2E498236455.jpeg
7A2DDFA8-CEBD-48A1-9A4F-1FC2A8AEEAC2.jpeg
 

Acos

Audemars
Fick oxå nyligen mina band. Dock var våfflan en besvikelse. Hårt och obekvämt. Har andra gummin från CNS som är toppen. Bemötandet tycker jag är ok och singlepass och deras elastiska verkar bra, har inte provat än.
Dom elastiska e riktigt sköna! Hade ett nato som vart en besvikelse men det e såna små summor så det kan va värt att köra lite roulette:D
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Det skall jag göra :) Tycker det blev bra på detta bruna läder, vad säger du?

Då var Eternan också utplockad, hemsk länk att plocka i extra länkar i men tunn, lätt, snygg och bekväm. Tack så mycket :D Men den är riktigt stor, precis att jag ror hem den med mina 19,5cm handleder :cigar:
CA70D873-7221-4557-9B72-61AD08A56670.jpeg

Den är inte gigantisk. Lagom tank strl. 36mm(L2L)x23mm bred. 18mm lug width. Fasta bandstift.
Den är ruggigt fin tycker jag :) Vad letar du efter på byteslördagen?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Då var Eternan också utplockad, hemsk länk att plocka i extra länkar i men tunn, lätt, snygg och bekväm. Tack så mycket :D Men den är riktigt stor, precis att jag ror hem den med mina 19,5cm handleder :cigar:
CA70D873-7221-4557-9B72-61AD08A56670.jpeg


Den är ruggigt fin tycker jag :) Vad letar du efter på byteslördagen?
Snyggt, den upplevs ganska stor pga att den är så tunn också. Jag tycker den ser riktigt bra ut på dig iallafall :)
 
Topp