Squale LE:n följer med på en biltur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två egentligen, en av dom på bilden är såldVaaa!! Du har en ledig plats![]()
Ja ännu värre..som att peta ögat med en nål...Två egentligen, en av dom på bilden är såld![]()
Snygg! Nu vet vi ju ditt riktiga namn ocksåKöpte mig en cykel,måste vara campingens coolaste
![]()
![]()
Haha, ja. Målande beskrivning. Det måste ju självklart åtgärdas.Ja ännu värre..som att peta ögat med en nål...
Jihaa, i med kartongbiten i hjulet så det hörs när du kommer! Vitt gummi har aldrig varit mer självklart, det vet duKöpte mig en cykel,måste vara campingens coolaste
![]()
![]()
Måste skaffa mig ett vitt NUJihaa, i med kartongbiten i hjulet så det hörs när du kommer! Vitt gummi har aldrig varit mer självklart, det vet du
![]()
Riktigt trevlig men du kan ju bara använda en så släpp den ena nu till mig. Jag har startat upp SwishKör Corgeut idag
![]()
AjjemenSnygg! Nu vet vi ju ditt riktiga namn också.
Sugen på det bruna längst till vänster. 20mm? Skickar PM.Jäklar vad ni byter. Jag har bara keepers för tf (men det ändrar sig nog om en kvart) så det enda mikro och affordable jag har att byta med är sånt här:
(Inte min mening att omvandla byteslördagen till en loppmarknad så ni får sparka ut mig om jag tänjer för mycket på gränsen)
![]()
Känns mer värd pengarna än ett tuggummi i en automat.Måste säga att den här är jäkligt trevlig.
![]()
![]()
Nyförvärv? Dela upplevelsen!Kör Corgeut idag
![]()
GW-B5600BC?Min för tillfället väldigt bantade samling.... Saknas bara en G-shock![]()
![]()
Kul, hoppas de funkar som de ska.Norpade dessa hos svärfar nu (@Chumba), tänkte ge dem lite tlc och byta batterier på dem. Återstår se hur de ser ut inuti, bara hoppas inget batteri läckt. Legat ett bra tag...
Svärfar är inte intresserad av dem men nog jag av mer sentimentala skäl än estetik. Även fast båda är fina.![]()
Ska linda in det lite fint och säga att klockan är för bra för den länken
Då ska vi se hur mycket reaktioner det blir på den här då...![]()
Gubblänk på en BB. Hit eller seppuku ?
Länkens gudfader @Birchgrove kan scrolla vidare ....![]()
Om man bortser från att de har snott designen från olika varianter av Yacht master så får du läskigt mycket för pengarna. Brukar inte gilla copage-klockor men denna är grym.Känns mer värd pengarna än ett tuggummi i en automat.
Tyvärr! Redan haft för många Square... Har typ bestämt mig för en gbx-100. Förvisso också Square, men ändå annorlundaGW-B5600BC?
![]()
Om inte sprinthålen hade suttit så satans långt ut på bandhornen så hade det fan funkat fint, ingen borde lyssna på mig iofs men skitsamma
Då ska vi se hur mycket reaktioner det blir på den här då...![]()
Gubblänk på en BB. Hit eller seppuku ?
Länkens gudfader @Birchgrove kan scrolla vidare ....![]()
Kör Corgeut idag
![]()
Riktigt trevlig men du kan ju bara använda en så släpp den ena nu till mig. Jag har startat upp Swish.
Precis, köpte två som kom hem i veckan. Denna, samt en med blå tavla. Är ju billiga klockor och det märks (inga SEL tex, och de målade indexen lämnar en del att önska finish-mässigt) men överlag gillar jag den, tavlans struktur är räddningenNyförvärv? Dela upplevelsen!
Kan denna vara av intresse?Hivar väl upp Vostoken, så får vi se om det är något som lockar i bytesväg
![]()