Ja jädrar du, där kommer den än mer till sin rätt, snygg!Vilket väder! Borealis på för den poppar ju så bra i solskenet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jädrar du, där kommer den än mer till sin rätt, snygg!Vilket väder! Borealis på för den poppar ju så bra i solskenet
![]()
Den inte såld..än.Haha..Men det är ju kanon! Ser fram emot när du får den och delger oss övriga dina tankar om den.
Att du fick sålt den andra så fort då![]()
Fan oxå...
Ett bandstift rök när jag cyklade över en trottoarkant. Ner i asfalten och:
![]()
Lite som en fattigmans Chopard Happy Sport.Tyckte det var rätt ballt med indexen lite huller om buller. Klart ett alternativ till brons-eternan.
Om du får en ersättnings så är jag intresserad av den bashade. Ursäkta mitt osmakliga val av tillfälle.![]()
Tyckte det var rätt ballt med indexen lite huller om buller. Klart ett alternativ till brons-eternan.
Om du får en ersättnings så är jag intresserad av den bashade. Ursäkta mitt osmakliga val av tillfälle.![]()
inga problem. Men jag ska nog försöka få den lagad.Jag har inte varit OWG på länge, men idag är jag det efter att hållit på och sälja mer än köpa de senaste åren. Målet har hela tiden varit att komma ner till 2-3 klockor, men idag är jag OWG efter att ha sålt några den här veckan. Imorgon borde jag ha en Monta inkommande så sen är jag med två mikron igen.
![]()

Det här med Smiths och M Everest.
Har ägaren köpt rättigheterna till namnet och så börjat nytillverkning eller är han extremt gammal och vart med i gamet länge ?
Det där förstår jag inte, har aldrig hänt mejSkulle inte köpa något innan jag sålt en.. Resultat 2 in och ingen såld..![]()
Varför skulle man?Det blir inte alltid som man tänkt sigSkulle inte köpa något innan jag sålt en.. Resultat 2 in och ingen såld..![]()

Riktigt snygg, tror det nästa gång får bli en yema... Men har samma problem som andra här, fler klockor kommer in än som gårDen här var mycket bättre än väntat.![]()

Man ska bara köpa, inte säljaRiktigt snygg, tror det nästa gång får bli en yema... Men har samma problem som andra här, fler klockor kommer in än som går![]()
I väntan på en ny klocka får jag nöja mig med vintage
![]()
Tror visst det får bli så att jag sätter en klocka lagom till att orderfönstret öppnar idag. Tack för svar!
Jätte fin klocka. Den villhöver jag omgående. Har du några åsikter om den nu när du haft den ett tag, om du har den kvar vill säga?Dagens nykomling. Affordable-beater-deluxe.
Citizen Promaster World time gmt.
En mycket trevlig bekantskap med lite brattekänsla i sig. Tuff, massiv och stenhård rakt igenom. Känns som det är vad som behövs för tillfället.![]()
![]()
![]()
Sommaren har kommit till Hjälmaren. Då blev det somrigt på handleden.
![]()
Kontakta Elshan på Zelos. Han löser det garanterat åt digFan oxå...
![]()
Fyfan det där såg inte roligt ut..Fan oxå...
![]()
Den är grym! Hör av dig om du ändrar dig om denDen här var mycket bättre än väntat.![]()
Har inte den kvar men en trevlig pjäs. Robust och tål det mesta.Jätte fin klocka. Den villhöver jag omgående. Har du några åsikter om den nu när du haft den ett tag, om du har den kvar vill säga?![]()
SatfläskFan oxå...
![]()

Lite dyrare än din budget men den absolut bästa snickarklockan 570-685kr! Finns ytterligare 5% att hämta genom nyhetsbrev hos Watches2uNån som har en tålig, gärna quartz klocka liggandes. Safirglas vore inte fel. Har tänkt lägga 500
Är till min sambos bror som är snickare, ska vara "jobbklocka". Han är ingen digitalare![]()
Får man fråga varför?Tortyr för mini-turteln. Det är väl snart en vecka i sträckbänken nu, men den har fått ett beskyddade lager av frömjöl!
![]()

Men timvisaren gör likt en Åkerfalk ett varv på 24 istället för 12 timmar? Vet inte om jag skulle kunna vänja mig vid att kl 12 på dagen är rakt ned, men det kanske man gör?Wotd. Passar alla års- och dygnstider. Passar till lands och till sjöss. Men framför allt i luften som den är gjord för
![]()