LennyK
Silver
Förslag på prisvärda bronzdykare?
Mmm den Zelos Abyss som ligger ute nu på k&s ( @Simpatico ) är inte helt fel
Eller hammerheaden som @visenstam lagt upp om den finns kvar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förslag på prisvärda bronzdykare?
Kan bara hålla med. Hade jag inte haft en annan bronsare på ingång hade den stannat i lådan alla dagar.Mmm den Zelos Abyss som ligger ute nu på k&s ( @Simpatico ) är inte helt fel
Eller hammerheaden som @visenstam lagt upp om den finns kvar...
Har haft dykaren. Kändes väldigt välbyggd och till just den fick man dessutom med 3 vridningar i olika färger vilket och gav mervärdeNågon som haft en geckota klocka? Är nyfiken på kvaliten
Det finns nog någon/några i tråden som har haft en kronograf iaf.Någon som haft en geckota klocka? Är nyfiken på kvaliten
Nice! I really like Armida, they make a quality product! Which one is this, the 39 or 42mm?
42, which is actually 43 with the bezel. Feels big after wearing the seaforth all dayNice! I really like Armida, they make a quality product! Which one is this, the 39 or 42mm?
Love it
Jaha, även jag min Brutus har svikit --- det där med 24h/GMT. Kunde inte motstå en chans och nyfikenheten på en koppar-tenn-fosfor blandning och så bra det blev. Lättare än jag trodde, snyggast har jag tyckt ett tag och lagom i storlek för den smala handleden. Lätt och fint patinerad av föregående ägare, bugar och bockar. Riktigt roligt. Äntligen får man vara med på dessa "ha en bra br-onsdag". Så se till att ha det nu. hörni.
Är jag den enda som inte har en brons/mässing klocka nu?
Stackars oss brons-lösaNope, jag har inte heller någon
Till mitt försvar har jag fortfarande inte sett någon brons-klocka som fått mig att "bara måste ha den"Stackars oss brons-lösa
Så tänkte jag med, tills jag hittade Zelos Helmsman.Till mitt försvar har jag fortfarande inte sett någon brons-klocka som fått mig att "bara måste ha den"
Grymt! GrattisI dag fick jag hem min Zelos Helmsman. Bilden är inte bra och det går inte göra tavlan rättvisa, för den är verkligen helt fantastisk i verkligheten! Meteoriten glänser i precis alla vinklar och är så mångfasetterad att det alltid händer något på urtavlan. Otroligt fin klocka!
Tackar!Grymt! Grattis
Ja, den är ju jävligt grym. Och kan mycket väl tänka mig att köpa den. Men det är fortfarande så att det finns flera andra klockor som står högre upp på önskelistan.Så tänkte jag med, tills jag hittade Zelos Helmsman.
Jag ser mycket fram emot dina bilder och åsikter om detta väldigt festliga projekt.Det här med att vänta på sin micro klocka
Beställdes ju i augusti och skall skickas denna vecka ( första batchen från fabrik) ska bli spännande att se om all väntan var värd med tanke på specen och recensioner som är gjorda på pre-production modellerna!
Hahahaha potentiell dryckeslek vid GTGVet ni vad jag har märkt? Skriv fel, nästan vilket ort som helst, i google, följt av "Watches". Google kommer då att föreslå ett microbrand du kanske inte hört talas om.
Min säger hej!I dag fick jag hem min Zelos Helmsman. Bilden är inte bra och det går inte göra tavlan rättvisa, för den är verkligen helt fantastisk i verkligheten! Meteoriten glänser i precis alla vinklar och är så mångfasetterad att det alltid händer något på urtavlan. Otroligt fin klocka!
Mycket bra!Hahahaha potentiell dryckeslek vid GTG
Hej! Då är frågan var du fick ditt band ifrån? Det ser fantastiskt ut på klockan.Min säger hej!
Horween-läder från oak & Oscar. Men tror du kan köpa horween colour nr8 från valfri leverantör och få samma lookHej! Då är frågan var du fick ditt band ifrån? Det ser fantastiskt ut på klockan.
Så fort den är hemma birchenJag ser mycket fram emot dina bilder och åsikter om detta väldigt festliga projekt.