Tveklöst, är väl bara den geografiska spridningen som hindrarMikromärkesGTG låter som en rolig idé, känns som det finns en drös med bra klockor för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tveklöst, är väl bara den geografiska spridningen som hindrarMikromärkesGTG låter som en rolig idé, känns som det finns en drös med bra klockor för det
Tveklöst, är väl bara den geografiska spridningen som hindrar
Oj! En helt fantastisk anrättning! Mycket, mycket kompetent val av matDe är ju förvånansvärt bra på whisky så skulle inte alls förvånas om de är superduktiga på gin också! Berätta gärna
Här blir det "köttskiva" innehållande jerky som jag gjort på älg, rådjurschili, brisket på älg, och hemmagjord vildsvinskorv, som sköljs ned med macallan 12 och bärs. Studentlivet är helt okej ändå
Som närking kan jag absolut överväga ÖstergötlandÄndå en del östgötar, resten anpassar väll sig
Christopher Ward är riktigt bra grejer. Fantastisk kvalitet kontra pris.Vad tycker vi om Christopher Ward här? Får lite fashionkänsla själv men det kanske bara är inbillning.
Vad glad jag blir av att höra så positivt om dem. Tycker de ser helt fantastiska ut och deras inhouseverk SH21 verkar ju ganska otroligt med över 5 dagars powerreserveChristopher Ward är riktigt bra grejer. Fantastisk kvalitet kontra pris.
Jag skulle gå så långt att säga att deras länkar och spännen är dom bästa i branschen, i den prisklassen.
Vad borde man satsa på? En Limited COSC eller en GMT. Har löjligt svårt att bestämma migChristopher Ward är riktigt bra grejer. Fantastisk kvalitet kontra pris.
Jag skulle gå så långt att säga att deras länkar och spännen är dom bästa i branschen, i den prisklassen.
Deras nya C65 Trident GMT är riktigt läcker.Vad borde man satsa på? En Limited COSC eller en GMT. Har löjligt svårt att bestämma mig
Håller med!Deras nya C65 Trident GMT är riktigt läcker.
C60 trident 316L limited edition va @Birchgrove ?Håller med!
Vi du vilken referens denna är?
Jag gillar world timern, men den är ganska stor.Vad borde man satsa på? En Limited COSC eller en GMT. Har löjligt svårt att bestämma mig
Yes, 316st gjorda. Jag var en av ägarna ett tagC60 trident 316L limited edition va @Birchgrove ?
Den där bilden är så himla bra!
Snygg! Ref?För oss (eller mej, kanske är ensam ) som gillar mekaniska 24 h klockor. Den här får nog hamna på inköpslistan om än inte högst upp. Ovanligt nog en icke-rysk, icke-glycine. Tyvärr inte flera tidszoner.
Kul att nån mer gillar det.Snygg! Ref?
Gah... tullen har inte mindre än två paket åt mig just nu. Till jobbet, tullgubbar, så mina paket kan åka vidare!!!
Båda ligger hos posten om vi ska vara riktigt tekniska.Eller om man ska vara ärlig så är väl det ena bara hos Posten. Det kommer från Storbritannien, så det är ju ännu ingen tull där. Men till jobbet, postgubbar då!!!
De paket jag fått från HK har alla levererats direkt i lådan även fast de var spårbara fram till svenska gränsen.Jag har också ett paket hos posten. Mitt är från HK och har ett sådant kolli-id som inte slutar på bokstäverna HK. Utan det är ett sådant som byter kolli-id när det kommer till Sverige, att få Postnord att berätta för mig vad det nya kolli-id't är, är minst sagt förbannat svårt.
Båda ligger hos posten om vi ska vara riktigt tekniska.
+1Sen postnord ändrade sin inställning till paket från utanför EU har mitt liv blivit avsevärt mycket sämre