Snygga detaljer! Gillar den röda markering vid 12Sjukt nöjd med min Hanhart. De vet hur man skruvar ihop klockor.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga detaljer! Gillar den röda markering vid 12Sjukt nöjd med min Hanhart. De vet hur man skruvar ihop klockor.
![]()
Kommer plocka hem så fort den kommer in i lager - Sekven är nu auktoriserad ÅF för HanhartIngen som har testat nya Hanhart Pioneer Preventor HD12? Specsen är helt sjuka för priset. Bland annat 1200 vickers hårdhetsbehandlat stål, alltså ingen billig yttre coating som kan flagna, utan en särskild behandling av själva stålet i likhet med Sinns tegimentering. Den är slutsåld nu men jag har långt gångna planer på att beställa en så fort den blir tillgänglig igen. Den liknar Murph, men det är faktiskt Hamilton som snott typsnittet till siffrorna från Hanhart och inte tvärtom.
![]()
![]()
PIONEER Preventor HD12™ black, 39 mm
With the introduction of the exclusive HD12™ steel, Hanhart is setting a new benchmark in terms of the scratch resistance of its cases.www.hanhart.com
Håller med, de vet vad de pysslar med! Stabila och stiliga.Sjukt nöjd med min Hanhart. De vet hur man skruvar ihop klockor.
![]()
Grattis till att ni börjar sälja demHåller med, de vet vad de pysslar med! Stabila och stiliga.
Vad är detta för märke?Denna såg ju ändå riktigt ball ut för en liten slant om man gillar dessa äldre tudors som den tar all design från.
![]()
WatchdivesVad är detta för märke?
Kines - @Delgada, med adressVad är detta för märke?
Deras dykare är riktigt cool.
Tror den sitter riktigt bra mot armen med de där hornen. Slutsåld för tillfället den också
![]()
![]()
![]()
Ja, och denna är riktigt cool - men kommer nog inte tillbaka igen...Deras dykare är riktigt cool.
Tror den sitter riktigt bra mot armen med de där hornen. Slutsåld för tillfället den också
![]()
![]()
![]()
Just den där kommer inte men den jag visade kommerJa, och denna är riktigt cool - men kommer nog inte tillbaka igen...
![]()
JappJust den där kommer inte men den jag visade kommer![]()