Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trädgårdsarbete? Den ska väl inte användas utanför sovrummet så porrig som den ärDagens affordable för trädgårdsarbete och söndagsmys.
Fick byta orginallädret till Nato för smutsigt arbete och bad
![]()
En Glycine Airman utan 24-timmarstavla? Softish.Dagens affordable för trädgårdsarbete och söndagsmys.
Fick byta orginallädret till Nato för smutsigt arbete och bad
![]()
Grym modell alltså. Är man som jag svag för stålklockor med mörka tavlar, spetsiga index och gröna detaljer så ...Sa nån HAQ?
![]()
En Glycine Airman utan 24-timmarstavla? Softish.
Var inne och kollade lite. Känns det inte lite suspekt att dom har så många varianter till salu som "refurbished"? Köper dom tillbaka klockorna när man tröttnar?Ochs und junior gör en del av sina klockor i silver om så önskas. Absolut mikromärke, men inte direkt affordable... Grattis förresten till både dig och @blackcoffee!
Räcker gott så!Kort svar på långt och roligt inlägg. Ja.
Visst är den!? Lite stor, dock...Väldigt fin klocka!! Och unik!
Tackar!Oj här går det undan! Gratulerar.
Tycker helt klart tavla i silver funkar.![]()

Det är en Vintage VDB. Har aldrig förstått mig på deras grafiska profil, men jag gillar klockorna.Cool klocka.. dock fick logotypen mig att tänka på dhl![]()
Tack och bock.Grattis grattis!![]()
Kan på något sätt känns att det fortfarande är så. Kan inte räkna upp många moderna bilar jag gillar mer...När jag växte upp var Pantera eller Coutach som var the shit. Ferrari F40, Audi ur quattro, lancia delta och Ronny och Ragges Taunus är andra tidsmarkörer![]()
![]()
Vintage VDB. Tyskt micro som drivs av en juvelerare. Kul material och design i små serier men som sagt både dyra och en smula stora L2L.Vad är det för logga? ”db”? Aston Martin DB?
Ochs und junior gör en del av sina klockor i silver om så önskas. Absolut mikromärke, men inte direkt affordable... Grattis förresten till både dig och @blackcoffee!
Skrev ju "söndagsmys..."Trädgårdsarbete? Den ska väl inte användas utanför sovrummet så porrig som den är![]()
Jäklar vilken glädjespridare!A little bit of sunshine in my life....
![]()
![]()
Håller på ska börja göra egna mjukbeten till fisket så det här är min plug/master som jag hade tänkt gjuta form av!Vad är det min herre placerat på sin hand? Något slags verktyg? Påminner om en igel!
Boetten är ju typ oförstörbar på Traska men ska man ha en klocka som tål mycket ska det vara kvarts. Inox är oförstörbar på riktigt, det är ju bevisat här på forumet!Köp traska freediver som ligger på k&s, den verkar ju vara oförstörbar enligt @MaBr m.fl. Annars kan victorinox inox kanske va nåt?
Brukar ju finnas på köp/sälj till en bra peng
Edit: utöver ditt egna utmärka allternativ såklart![]()
Snyggt!Kör denna på dop idag.
![]()
Jag måste snart sätta dit ett vitt gummi på min också, så jäkla snyggt!Kör denna på dop idag.
![]()

Ja grymt men beställer nog ett som är i 20mm.Jag måste snart sätta dit ett vitt gummi på min också, så jäkla snyggt!![]()
Ja, det blir nog bättre med ett som passar även om det knappt syns på din. Brukar bli mer följsamt och man pajar inte bandet.Ja grymt men beställer nog ett som är i 20mm.
Men va bra att man hade ett o testa med.
Perfekt klocka för skogsarbetare, är det det du säger?
Du får ta bild på klockorna i lådan också.Sa nån HAQ?
![]()
Jag säger ingenting, visar bara fakta.Perfekt klocka för skogsarbetare, är det det du säger?![]()
HahahaJag säger ingenting, visar bara fakta.
Tänker liksom Bobo skippa smileys så att vi alla kan bli ovänner innan dagens slut.