• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hej på er mikrokamrater, tänkte höra efter om någon är sugen på en SRP777:a. Köpt på forumet och i gott skick men med lite sedvanligt alignment-problem, främst vid klockan sex på chapter ring. Full set uttagen december 2019. Medföljer även ett Yobokies beads of rice med en del battle scars som jag fick med vid köp av en annan 777:a... Bytesvärde runt 2,5? PM:a och testa mig om ni har något kul, främst är jag ute efter sommardykare av något slag.
IMG_7996.jpg

IMG_7993.jpg
Härligt initiativ till byte! :) Nice länk :cigar:

Gällande smileys:
Finns det något mer underhållande än individer som absolut inte har en aning om vilken smiley som bör användas när?

Exempel:
Hej hörni! Fantastiska nyheter :dead:
Fick idag reda på att jag vunnit en valfri mikroklocka från en hemsida :depressed:.
Tyvärr visade det sig sen att det bara var ett bluffmelj, blir så jävla förbannad :):cigar:

Senast ändrad:
Det är ju sen gammalt att man förvandlas till Anette på Försäkringskassan om man slutar med smileys
Vore kul om de började använda dem istället. :D

Hej :)
Försäkringskassan har den 5/4 beslutat att du inte är berättigad till ersättning för den sjukdomsperiod som du anmälde i mars månad. :(:(:( Det kan dock finnas möjlighet att söka ersättning hos andra aktörer som t.ex. AFA. :angel: Hör av dig till din handläggare om du har ytterligare frågor. :bookworm:;)

Försäkringskassan har den 5/4 beslutat att du inte är berättigad till ersättning för den sjukdomsperiod som du anmälde i mars månad. :(:(:( Det kan dock finnas möjlighet att söka ersättning hos andra aktörer som t.ex. AFA. :angel: Hör av dig till din handläggare om du har ytterligare frågor. :bookworm:;)
Hade ju garvat ihjäl mig om man hade fått ett sånt uppiffat meddelande, det ska vara kul med FK :woot:

haha, vet inte varför jag fick för mig att man automatiskt måste vara douchebag bara för man inte använder smileys :confused:
Jag ger upp :heart:
Blev lite förvånad av den plötsliga uppväxlingen måste jag säga. Nästan så det högg till lite i magen. Detta trots att jag var med och skrev reglerna.:oops:

Jag kompromissar tror jag.
När det kan missförstås kommer jag fortsätta smileya, men inte när jag skämtar om att locka med mig stenar hem för att eventuellt göra sylt av.
:p<-ironisk

Hahahaha helt underbart.
Borde avsluta med:
Styrkekram :heart:
Annette

Blev lite förvånad av den plötsliga uppväxlingen måste jag säga. Nästan så det högg till lite i magen. Detta trots att jag var med och skrev reglerna.:oops:

Jag kompromissar tror jag.
När det kan missförstås kommer jag fortsätta smileya, men inte när jag skämtar om att locka med mig stenar hem för att eventuellt göra sylt av.
:p<-ironisk
Äsch du ska inte lyssna på mig, det vet du hehe.
Tycker du är en underhållande prick hur du än väljer att göra :)

Tillbaka
Topp