FOQ
Guld
Hahaha
Är det där vi hamnar om man skippar smileys tror du?
Ja! Skippar smiley.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha
Ja, lär dig läsa n00b.Hahaha
Det är rätt! Inga glada gubbar hör inte, det hör inte hemma i tråden. Är det inte konstigt att det heter smileys förresten? Det är ju väldigt många av dem som inte ler?Jag säger ingenting, visar bara fakta.
Tänker liksom Bobo skippa smileys så att vi alla kan bli ovänner innan dagens slut.
Ja! Skippar smiley.
Ja, lär dig läsa n00b.
Tycker att det fick lite för stora proportioner det här...Det är rätt! Inga glada gubbar hör inte, det hör inte hemma i tråden. Är det inte konstigt att det heter smileys förresten? Det är ju väldigt många av dem som inte ler?
<- gravallvarlig tupp.Det @Von försöker säga är att han är det blå/orange fåret som står ensam längst till höger. Ska väl med skippa smiley då.Perfekt klocka för skogsarbetare, är det det du säger?![]()

"Våga vägra smiley" lol lol lolDet @Von försöker säga är att han är det blå/orange fåret som står ensam längst till höger. Ska väl med skippa smiley då.![]()
Härligt initiativ till byte!Hej på er mikrokamrater, tänkte höra efter om någon är sugen på en SRP777:a. Köpt på forumet och i gott skick men med lite sedvanligt alignment-problem, främst vid klockan sex på chapter ring. Full set uttagen december 2019. Medföljer även ett Yobokies beads of rice med en del battle scars som jag fick med vid köp av en annan 777:a... Bytesvärde runt 2,5? PM:a och testa mig om ni har något kul, främst är jag ute efter sommardykare av något slag.
![]()
![]()

Han pajade sitt gröna insert med flit, tror du inte det?Hur f*n kunde jag missa det där..? Vi visste iofs att @Von var en outsider sedan tidigare. Ska aldrig vara som andra...
Tack för informationen Captain Obvious.Det är rätt! Inga glada gubbar hör inte, det hör inte hemma i tråden. Är det inte konstigt att det heter smileys förresten? Det är ju väldigt många av dem som inte ler?
Jag föreslår att vi använder pösgubben endast när när vi är allvarliga.Tack för informationen Captain Obvious.
Anser härmed att endast den pompösa farbrorn med monokel skall vara tillåtet.

.
Hear, hear. Saknar dessutom en femsiffrig smiley i ädelmetall.Jag föreslår att vi använder pösgubben endast när när vi är allvarliga.
Ja inte alls tokigt faktiskt.
Skulle inte förvåna mig, han är en lurig jäkel den där @Von. Ingen jag litar på i alla fall!Han pajade sitt gröna insert med flit, tror du inte det?
haha, vet inte varför jag fick för mig att man automatiskt måste vara douchebag bara för man inte använder smileysSkulle inte förvåna mig, han är en lurig jäkel den där @Von. Ingen jag litar på i alla fall!

Det är ju sen gammalt att man förvandlas till Anette på Försäkringskassan om man slutar med smileyshaha, vet inte varför jag fick för mig att man automatiskt måste vara douchebag bara för man inte använder smileys
Jag ger upp![]()
Jadå, bra fråga!haha, vet inte varför jag fick för mig att man automatiskt måste vara douchebag bara för man inte använder smileys
Jag ger upp![]()
Det är ju sen gammalt att man förvandlas till Anette på Försäkringskassan om man slutar med smileys
Vore kul om de började använda dem istället.Det är ju sen gammalt att man förvandlas till Anette på Försäkringskassan om man slutar med smileys
Hör av dig till din handläggare om du har ytterligare frågor. 
Hade ju garvat ihjäl mig om man hade fått ett sånt uppiffat meddelande, det ska vara kul med FKVore kul om de började använda dem istället.
Hej
Försäkringskassan har den 5/4 beslutat att du inte är berättigad till ersättning för den sjukdomsperiod som du anmälde i mars månad.Det kan dock finnas möjlighet att söka ersättning hos andra aktörer som t.ex. AFA.
![]()

Blev lite förvånad av den plötsliga uppväxlingen måste jag säga. Nästan så det högg till lite i magen. Detta trots att jag var med och skrev reglerna.haha, vet inte varför jag fick för mig att man automatiskt måste vara douchebag bara för man inte använder smileys
Jag ger upp![]()
Du får ta bild på klockorna i lådan också.![]()
Vadå, runka bulle ?Som en viss förbjuden tävling på fotbollsläger.
Hahahaha helt underbart.Vore kul om de började använda dem istället.
Hej
Försäkringskassan har den 5/4 beslutat att du inte är berättigad till ersättning för den sjukdomsperiod som du anmälde i mars månad.Det kan dock finnas möjlighet att söka ersättning hos andra aktörer som t.ex. AFA.
![]()

Äsch du ska inte lyssna på mig, det vet du hehe.Blev lite förvånad av den plötsliga uppväxlingen måste jag säga. Nästan så det högg till lite i magen. Detta trots att jag var med och skrev reglerna.
Jag kompromissar tror jag.
När det kan missförstås kommer jag fortsätta smileya, men inte när jag skämtar om att locka med mig stenar hem för att eventuellt göra sylt av.
<-ironisk