Rapporter kommerRiktigt vassDu får meddela sen hur väl den håller tiden, nyfiken på verket
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rapporter kommerRiktigt vassDu får meddela sen hur väl den håller tiden, nyfiken på verket
![]()
Många som köpt den precis...Har inte fått min änmen skulle nog tippa på att den bärs mindre än sköldispaddorna
![]()
Ja, det var lite surt. Men jag fick något att testa på iallafall.Tråkigt att det var så kass![]()
Jag knep @M26 i förmiddagsMånga som köpt den precis...Var det under deras 20 % rabatt som alla slog till? Och frågan är då givetvis om de brukar köra såna deals ofta?
Tror de kör rea lite till och från. Bifogar en liten storleksstudie med srp777 och skx033.Många som köpt den precis...Var det under deras 20 % rabatt som alla slog till? Och frågan är då givetvis om de brukar köra såna deals ofta?
Lite nytt från San Martin dagen till ära.
Stocked watch price $358, pre-sell watch price $330. Lead time within 3 months.
Model: SN0078Q
Movement: PT5000
Case: CUSN8 tin bronze
Diameter: 44mm
Thickness: 15mm
band width: 24mm
Glass: double dome sapphire crystal (with Swiss anti-reflective film inside)
Dial Panel: blue, black,green
Pointer: Swiss BGW9 blue super luminous hand
Luminous: BGW9 Super Luminous (Glowing Color: blue)
Crown: CUSN8 tin bronze curved protector
Bottom cover: Twist stailess steel caseback with limited logo deep engraved
Strap: top later genuine leather strap,
width 24*22mm
Buckle: CUSN8 tin bronze
![]()
Grymt, uppskattas..Tror de kör rea lite till och från. Bifogar en liten storleksstudie med srp777 och skx033.
![]()
Hon är inte hemma än så vi får se. Jag tycker också att det blev ruskigt bra!Oj oj får verkligen hoppas att du inte befinner dig i närheten av det täcka könet för familjefridens skull
Seriöst, det där blev oväntat bra, riktigt bra på riktigt![]()
Kul att de kommit fram![]()
Peace love and Natos! Allt är möjligt i denna fantastiska tråd. Minns ni att jag flaggade för ett Nato i 22 mm i förra veckan? Sweet lord. Kolla vad som låg i brevlådan idag när jag kom hem från Smögen. Inte bara ett Nato utan TRE! The one and only @Lindellc skickade dessa. Helt gratis. Vet inte hur jag ska kunna tacka dig mate! Fan vad schysst !!
Stort grattis, jävlar vad fin den ser utTouchdown!
Edit: Fan plast kvar som jag missade.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Min har planerad leverans på fredagTouchdown!
Edit: Fan plast kvar som jag missade.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den PT5000 jag hade tidigare höll typ jämna steg med min Sub, tror den låg inom 2sek per dygn alltså. Vet ej om man får säga så om kinesiska verk utan att åsiktspoliser dyker up men det var ruskigt bra!!Riktigt vassDu får meddela sen hur väl den håller tiden, nyfiken på verket
![]()
Geckotas mesh kan jag rekommendera!Man får vad man betalar för...
Kort sagt kan jag konstatera att mesharmbanden jag fick hem idag är det sämsta skit som går att plocka fram. Helvete vilket mög.
![]()
![]()
Spännet öppnar sig av sig självt av minsta rörelse, själva meshet var vridet som en propeller och på det hela taget gjorde det att klockan både ser sämre ut och känns sämre på armen.
Ska sabba det och se hur det ser ut som referens för ett framtida köp i en högre prisklass...
Billigt kinamesh - deux points
Blir nog något i den stilen om jag får till rätt look med det sopiga...Geckotas mesh kan jag rekommendera!
Var kommer dessa band ifrån? Om man blir sugen på ett till MaranezenHon är inte hemma än så vi får se. Jag tycker också att det blev ruskigt bra!![]()
Snyggt! Har en lika samma på ingång, med tub och grejerLedsen för spam men ibland har man liksom inget annat att göra då maten sköter sig själv i den nya Crock poten
![]()
![]()
Grymt nöjd. Älskar ju min gröna 017, för grönt/guld är ju en svårslagen kombo. Men det är något speciellt med den här, men jag kan inte sätta fingret på vad.. Älskar oxå 20 BAR i rött som lite kontrast och pricken över i. Löjligt nöjd helt enkeltSnyggt jobbat. Första intrycken?
Det där såg ballt utBlir nog något i den stilen om jag får till rätt look med det sopiga...
![]()
Jag med.Geckotas mesh kan jag rekommendera!
Ja, det blev rätt så coolt med grönt mesh.Det där såg ballt ut![]()
Från en riktig uris i sveijts, det duVar kommer dessa band ifrån? Om man blir sugen på ett till MaranezenRiktigt snygga
![]()
Jag hoppas lite på att du tröttnar hyfsat fort och säljer till migGrattis! Min har planerad leverans på fredagAv bilderna att döma så ser det ut att vara satans god kvalitet, woot woot!!
Den PT5000 jag hade tidigare höll typ jämna steg med min Sub, tror den låg inom 2sek per dygn alltså. Vet ej om man får säga så om kinesiska verk utan att åsiktspoliser dyker up men det var ruskigt bra!!![]()
Jag och @Von har köpt våra på Ebay. Ser ut såhär på baksidan:Var kommer dessa band ifrån? Om man blir sugen på ett till MaranezenRiktigt snygga
![]()
Äh, jag köpte faktiskt bara tre 20mm och ett 19mm... Önskar att jag köpte alla!Från en riktig uris i sveijts, det du
Det är rk NOS-band från 70-talet som jag sprang på nån gång, designen påminner om Squales egna band så vi tyckte det var lite roligt. @MaBr köpte naturligtvis hela lagret så dom är säkert slut nu
Får inte upp några listade föremål överhuvudtaget från säljaren fn (ebay)
Trist...ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag köpte nyligen ett härifrån.Ja, det blev rätt så coolt med grönt mesh.
Nu är det kortat också.![]()
![]()
![]()
![]()
Vågar dock inte bära klockan såhär, för spännet öppnas bara man tittar på det...![]()
Jag med, man lär sig av sina misstagÄh, jag köpte faktiskt bara tre 20mm och ett 19mm... Önskar att jag köpte alla!