Har ju redan tröttnatTröttnar du så...ja du vet![]()
![]()
![]()
Fast vill nog spara det ifall det kommer något... Fast jag ska ju inte köpa något på ett tag ju, har jag sagt... Varför känns det som om att jag målar in mig i ett hörn nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju redan tröttnatTröttnar du så...ja du vet![]()
![]()
![]()
Hahaha!Har ju redan tröttnat
Fast vill nog spara det ifall det kommer något... Fast jag ska ju inte köpa något på ett tag ju, har jag sagt... Varför känns det som om att jag målar in mig i ett hörn nu![]()
1600 pix inkl frakt!
https://klocksnack.se/threads/nethuns-scuba-500-1600kr-ink-frakt.134826/
Har en klocka hos en microbroder som han är vänlig nog att hålla på men känns inte riktigt bra att hålla honom på halster för länge så det fick bli en prisbump omgående!
Jag köpte detta från Watchgecko, tycker det funkar kanon. Jubilee hade säkert funkat kanon också!Rätt säker på det! Men originallänken var rent skräp, typ billigaste sorten med vikta bitar och nån trött historia. Vill gärna ha den på länk. Ett klassiskt oyster i lite bättre kvalitet borde väl funka, eller vad tror du? Kanske t o m ett jubilee??
Hehe, det går nog att lista ut om man leker lite detektiv men jag kan säga att jag blev väldigt överraskad när erbjudandet kom, var inte beredd på det nu!Någon med tips på bra förvaring, jag har iof en låda som är fin men goll
Vad är det som du vill få in, är sååå nyfiken![]()
Haha, jag skulle nog inte hålla det för otroligt. I den takt jag flippar lär det komma förr snarare än senareIbland hittar man dock guldkorn som håller sig kvar längre än vad som är hälsosamt
Vågar nästan inte ta fram dom efter gårdagens påhopp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Japp, perfekt länk! Jag vill dock ha svängda ändbitar.Jag köpte detta från Watchgecko, tycker det funkar kanon. Jubilee hade säkert funkat kanon också!
![]()
Bra pris faktiskt! Hade lätt köpt den ifall jag hade fått min srpd61 och skx013 såld.1600 pix inkl frakt!
https://klocksnack.se/threads/nethuns-scuba-500-1600kr-ink-frakt.134826/
Har en klocka hos en microbroder som han är vänlig nog att hålla på men känns inte riktigt bra att hålla honom på halster för länge så det fick bli en prisbump omgående!
Kan man leva med raka så har dom rea på länken nu.Japp, perfekt länk! Jag vill dock ha svängda ändbitar.
Kan man leva med raka så har dom rea på länken nu.
https://www.watchgecko.com/divers-shaldon-premium-solid-stainless-steel-watch-strap
Intresse finns, men inte tidFörresten kul att se att det ändå finns lite spelintresse i tråden![]()
Da man has hit again. Kanoon @Lindellc. Och detta fantastiska gäng i denna härliga tråd.![]()
Peace love and Natos! Allt är möjligt i denna fantastiska tråd. Minns ni att jag flaggade för ett Nato i 22 mm i förra veckan? Sweet lord. Kolla vad som låg i brevlådan idag när jag kom hem från Smögen. Inte bara ett Nato utan TRE! The one and only @Lindellc skickade dessa. Helt gratis. Vet inte hur jag ska kunna tacka dig mate! Fan vad schysst !!
Du ska inte vara rädd för raka ändlänkar, det funkar faktiskt alldeles ypperligt på den länken
OK, har du en bild mer framifrån?Du ska inte vara rädd för raka ändlänkar, det funkar faktiskt alldeles ypperligt på den länken![]()
Har du köpt kartan enbart för att kunna ta den bilden?
Dom var väldigt trevliga allihopa men jag hade valt den sista, mest pga av de oerhört sköna färgerna. Ordentligt trevlig sommarklocka.Det är så att jag fyller 45 om 3 veckor.
Tänkte köpa mig en present nåja skyller på det iallafall.
Fastnat för Zelos Horizons eller Thresher.
Skriv gärna vilken du tycker och färgval om ork finns.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den ligger i tankarna.Dom var väldigt trevliga allihopa men jag hade valt den sista, mest pga av de oerhört sköna färgerna. Ordentligt trevlig sommarklocka.
Ska bara natta färdigt lillen så ska jag byta till länken och försöka att få till några bilderOK, har du en bild mer framifrån?
45 ska firas med pompa och ståt, hoppa direkt på Zelos Mirage TourbillonDet är så att jag fyller 45 om 3 veckor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Anklagar du mig för att ha en baktanke???Den ligger i tankarna.
Grym sommarklocka men tröttnar man tro.
Turkos/svart eller grön säger jagDet är så att jag fyller 45 om 3 veckor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lycka tillSka bara natta färdigt lillen så ska jag byta till länken och försöka att få till några bilder![]()
Ja 17,4 har jag runt handled.45 ska firas med pompa och ståt, hoppa direkt på Zelos Mirage Tourbillon
![]()
Skämt åsido, klarar dina handleder bära upp Threshern så skulle jag välja den alla gånger. Framför allt den blåa med orangea detaljer
![]()
Sugen på threshern men lite rädd för storleken. För mej gäller den stålblå (har ju en teal och en meteorit horizons...).Det är så att jag fyller 45 om 3 veckor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()