Hjelm
Guld
Fint läder!Hur kunde jag glömma bronsdag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint läder!Hur kunde jag glömma bronsdag!
![]()
Fan, fel dagUsch!Ta bort den där hemska saken omedelbums! Det är inte #plagiattisdag idag heller
![]()
Är dykar-Squale limiterad till 10 ex, bajs...Hehe detta är en av de som kommer hållas hårt på, den bär min yngsta grabbs födelseår och därav untouchable tyvärr.......som 5 andra klockor
Helt rätt, dessa två har dessutom ett ovärderligt emotionellt värde för mig och med den otroligt låga produktionsupplagan av endast 10ex så skulle det praktiskt taget vara omöjligt för mig att hitta en ny
Tack! Ja, jag har nog på mig dom alldeles för sällan, fördelen med det dock är att varje gång blir som första gången
Tackar! Ska försöka blir lite bättre på det
Vad roligt, hoppas dom hittar hit till vår eminenta tråd också. Tror dom skulle känna sig som hemma på direkten![]()
Det är det verkligen! Bra läder ger en speciell känslaFint läder!
Jag vill inget ha betalt, därför jag skrev att han eller hon kunde få den.Jag skrev till honom precis, hur mycket ska du ha för den?
Den gröna bandet var snyggt! Satt just och funderade på vad man ska kombinera en full lume tavla med. Den upplevs ju nästan som lite lime-färgad?!Brorsans nya. Har nog smittat dom flesta i släkten med min klockpest.
![]()
![]()
Unik inställningJag vill inget ha betalt, därför jag skrev att han eller hon kunde få den.
Skicka ett PM med adress så skickar jag iväg den imorgon förhoppningsvis.
Nu är ju inte klockan till mig, men jag betalar ändå. Skickar ett PM.Jag vill inget ha betalt, därför jag skrev att han eller hon kunde få den.
Den var aldrig uttalat limiterad till 10 ex. men innan jag köpte min så mejlade jag och frågade och fick till svar " Very limited quantity, not more than 10 pieces" men en guld Squale lär väl vara ganska limiterad av sin natur tänker jag, Corallon står det dock klart och tydligt är Limited Edition och längst ner i beskrivningen även "Corallo Chronografo is most probably a welcome flash of precious metal dive watch for your wrist. Oh, did we mention Squale only manage to have these remaining 10 New Old Stock pieces available?"Är dykar Squale limiterad till 10 ex, bajs...
Very good enoughTråd-lingo
Bronsdag- Onsdag, bronsklocka.
Kjesuls syndrom- GMT vridring som bara går att vrida motsols.
Narkotikajeans- Röda mys-adidasbrallor.
Plagiattisdag- Tisdag, fritt fram för plagiat.
Skvalle- Squale
Vad har vi mer gubbar ?
Najs för dig iallafallDen var aldrig uttalat limiterad till 10 ex. men innan jag köpte min så mejlade jag och frågade och fick till svar " Very limited quantity, not more than 10 pieces" men en guld Squale lär väl vara ganska limiterad av sin natur tänker jag, Corallon står det dock klart och tydligt är Limited Edition och längst ner i beskrivningen även "Corallo Chronografo is most probably a welcome flash of precious metal dive watch for your wrist. Oh, did we mention Squale only manage to have these remaining 10 New Old Stock pieces available?"
Tråd-lingo
Bronsdag- Onsdag, bronsklocka.
Kjesuls syndrom- GMT vridring som bara går att vrida motsols.
Narkotikajeans- Röda mys-adidasbrallor.
Plagiattisdag- Tisdag, fritt fram för plagiat.
Skvalle- Squale
Very good enough- ???
Vad har vi mer gubbar ?
Jag vill inget ha betalt, därför jag skrev att han eller hon kunde få den.
Ohh no!Han/hon (avskyr hen) kan få min pagani design daytona white om så önskas?
Mmmmycket trevligt läder. Vart är det ifrån?Hur kunde jag glömma bronsdag!
![]()
En herre i Bulgarien som syr dessa på sin fritid, dra ett PM så kan jag länka digMmmmycket trevligt läder. Vart är det ifrån?
Inte så stor på GMT men den var ju ursnyggDagens råkar vara meteoriten men en snabbild på teal'en går att få fram(orkar inte ställa den just nu bara
) Färgskiftningarna i den alltså. Har ju haft den jaktgröna också.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det får gå för denna gångenFan, fel dagf’låt
![]()
Åderbråcken är svalaDom har inte sparat på krutet precis.
Mycket detaljerat lås trots storleken som är mikro. Både borstat och polerat på denna lilla yta och riktigt skarp text. Mycket bra gjort på en klocka i denna prisklassen. Dock inte förvånad, bra skit det här. Ett sånt här case brukar andra ta minst 50' för, say no more, say no more
.
![]()
Står Strapsco på påsen!Ah den klassiska jamaicanska-nyvaxad-lammstjärt-känslan, vad hette detta gummit?
Stjärt som Stjärt.Hur ofta känner du på en lammstjärt?Gillar dina liknelser
![]()
NooooSer du ladan där borta? Jag har byggt den och 20 till. Tror du dom kallar mig ladubyggaren?
Ser du bron där borta? Jag har byggt alla broar i den här bygden. Tror du dom kallar mig brobyggaren?
Men man knullar ett enda lamm...
WTFSer du ladan där borta? Jag har byggt den och 20 till. Tror du dom kallar mig ladubyggaren?
Ser du bron där borta? Jag har byggt alla broar i den här bygden. Tror du dom kallar mig brobyggaren?
Men man knullar ett enda lamm...