• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

moggelito

Rolex
2-Faktor
Nej nu for jag med osanning!
Kom precis på att jag har ju en helt sjuk grej, hämtade ut den och körde paketöppning i bilen på parkeringen utanför mitt ombud.
Under tiden fick jag ett PM här på KS att en kille ville ha just den klockan i ett smaskigt byte så jag bokade frakt i mobilen, gick in till ombudet och lånade lite tejp och skickade iväg den på en gång! :p
Det är ett riktigt sjukt beteende det! :hilarious::hilarious::hilarious:
 

v0n

Patek
2-Faktor

moggelito

Rolex
2-Faktor
Jäklar vilken läckerbit! Ser sjukt bra ut med den vita tavlan och den kommer nog att lysa när boetten fått lite patina! :cool:

Jag fick hem en nästan likadan idag men min är inte i brons. :sorry: :D
PSX_20200709_135054.jpg

PSX_20200709_135130.jpg
Så schnygg att det är helt otroligt. Kungligt!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Ingen klocka men väl ett band som varit försvunnet ett tag, tog 2.5 månader att dyka upp. Firman jag köpte från hann till och med att skicka ut ett ersättningsband :rolleyes:
Så även om man beställt från det stora landet i väster, från strapcode och det tar tid, härda ut, det kan dyka upp när som helst :)
Ingen Micro men de flesta band är väl affordables? :D

Blev somrigt på min Max Bill.

IMG_20200709_143459.jpg


IMG_20200709_143525.jpg
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Ingen klocka men väl ett band som varit försvunnet ett tag, tog 2.5 månader att dyka upp. Firman jag köpte från hann till och med att skicka ut ett ersättningsband :rolleyes:
Så även om man beställt från det stora landet i väster, från strapcode och det tar tid, härda ut, det kan dyka upp när som helst :)
Ingen Micro men de flesta band är väl affordables? :D

Blev somrigt på min Max Bill.

IMG_20200709_143459.jpg


IMG_20200709_143525.jpg
Bauhaus über alles :)
Jag får ta och masa iväg mitt lata arsle till Bjarni och få nytt batteri i min Georg Jensen.
 
Topp