Detta tror jag hade varit väldigt bra.Fördelen med fler trådar är även att man skulle kunna skapa en separat homagetråd, se de som inte uppskattar sådana men gillar mikros i övrigt slipper irritera sig
Bifogar dagens mindre lyckade experiment
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta tror jag hade varit väldigt bra.Fördelen med fler trådar är även att man skulle kunna skapa en separat homagetråd, se de som inte uppskattar sådana men gillar mikros i övrigt slipper irritera sig
![]()
Inte moggec-modellen dockFördelen med fler trådar är även att man skulle kunna skapa en separat homagetråd, se de som inte uppskattar sådana men gillar mikros i övrigt slipper irritera sig
![]()
PolarblåttDen är också väldigt fin. Snacka om blått!
Nej, den fick vila idagInte moggec-modellen dock![]()
Chansen är nog väldigt stor att många trådar skulle bli rena slagpåsen för dom som inte klarar av det. Skulle bli tröttsamt med allt tjafs.Fördelen med fler trådar är även att man skulle kunna skapa en separat homagetråd, se de som inte uppskattar sådana men gillar mikros i övrigt slipper irritera sig
![]()
Tack själv kompis, hoppas du blev nöjdNämen vad dök upp idag mer idag då!?
Jomantackar, en modd som jag har funderat på men slapp fixa själv!
Tack som fasen för det @M26
![]()
Mycket nöjd!Tack själv kompis, hoppas du blev nöjd![]()
Kul att det hann fram innan innan helgen.
Du den där modden var najs! Snyggt!Snart kommer mamma hem!
![]()
På bild: kaos och Seikomod.
Härligt
Och som jag misstänkte kom denna till mig idagNämen vad dök upp idag mer idag då!?
Jomantackar, en modd som jag har funderat på men slapp fixa själv!
Tack som fasen för det @M26
![]()
Perfekt! TackKul att det hann fram innan innan helgen.Kom på att jag hade ett över eftersom jag fick fel storlek levererad en gång, tur att det passar ditt band. Bara bra om det kommer till användning!
![]()
Detsamma! Håller vi bara tummarna för 30° värme med
Jaså, du har fått tag på den G-shocken nu? Den kommer att bli en riktig forumslampa, haha.Och som jag misstänkte kom denna till mig idag
- Det är taget! Testar som sagt jätte gärna denna
Tack för möjligheten
![]()
![]()
![]()
![]()
Perfekt! TackSka bara bli färdig att testa med, fastnade hos brorsan som behövde hjälp att sätta på 33" däck på sin Nissan Navara
Detsamma! Håller vi bara tummarna för 30° värme med![]()
Tack, detsamma! Samma här, finns alltid något att fixa med.Trevlig semester!
Jobb hemma kan börja, idag har en klippt häcken (häckjävel!)
![]()
Vafan....bor tomten i Stockholm ...jag visste det !!!!Och som jag misstänkte kom denna till mig idag
Tack för möjligheten
![]()
![]()
![]()
![]()
Perfekt! TackSka bara bli färdig att testa med, fastnade hos brorsan som behövde hjälp att sätta på 33" däck på sin Nissan Navara
Helt otroligt!Vafan....bor tomten i Stockholm ...jag visste det !!!!
Ingen trodde mig när jag sa att jag sett tomten.. bild säger allt en delOch som jag misstänkte kom denna till mig idag
Tack för möjligheten
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du luskat ut om det är ett rövhål microtomten har ritat längst upp till höger på lappen?Och som jag misstänkte kom denna till mig idag
Tack för möjligheten
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Ser rejält ut medFrån botten av Amazontunnan till det absoluta toppskiktet på bara några dagar.
![]()
Utan avisering hade ännu ett band från Amazon dykt upp i receptionen. Nu snackar vi!
Först blev jag lite besviken på att jag inte hade pisslavan på mig så jag kunde testa direkt. Men sen slog det mig att jag ändå inte har något verktyg med mig för att byta.
![]()
Behövdes inte visade sig.
För £16 inkl frakt ingår verktyg och fyra bandstift.
![]()
Så jag testade på Sharkmastern istället. Lavan kommer ju få ett från @SpaceAce så småningom, så det blev kanske rätt iallafall det här. Beställningen gjordes långt innan planerna på ett customband kom upp...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är som sagt rätt så nöjd med mitt nya camoband.
Får dessutom känna mig lite extra manlig då jag för en gångs skull har ett hål över.
Edit: hål över på bandet! Försök inte.![]()
Jag som trodde det var en solHar du luskat ut om det är ett rövhål microtomten har ritat längst upp till höger på lappen?
Hur ska man tolka det isåfall?![]()
Den klockan kanske har fått en patineringsbehandling liknande din fast...Har du luskat ut om det är ett rövhål microtomten har ritat längst upp till höger på lappen?
Hur ska man tolka det isåfall?![]()
Den klockan kanske har fått en patineringsbehandling liknande din fast...![]()
För stor och för dyr annars kan en jumping hour vara lite kul att ha i samlingen eller hur @Equilibrium ?Den här har ju varit uppe i tråden tidigare så om någon är sugen på en så finns den till bra pris på Drop.
![]()
Det var bergis så brevbäraren transporterade den.