Givetvis på ett bra sätt. Först i kön braHaha! JappPå ett jäkligt bra sätt!
Den blev jäkligt braSjukt nöjd
Får helt enkelt gräva i framtiden om vem som är först i kön![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givetvis på ett bra sätt. Först i kön braHaha! JappPå ett jäkligt bra sätt!
Den blev jäkligt braSjukt nöjd
Får helt enkelt gräva i framtiden om vem som är först i kön![]()
Inte dum alls kan jag säga, har för mig du spanat in denna också va?Riktig bra... det brukar jag ju visserligen säga, men den är riktigt riktigt bra![]()
Ja, jag är rätt säker på att det var dessa som länkades tidigare i tråden: https://www.cousinsuk.com/product/diver-styleJag vet inte om det är så, men jag har fått för mig att det är samma som cousinsuk har i sitt sortiment. Var även inne på LocalTime och där påminner med de flesta banden väldigt mkt om cousins.
Vet såklart inte säkert men produktbilderna är typ samma. Rörigt kanskemen ni fattar
@Silverglantz @kreacon
Inte? Jag tyckte att det var en rätt trevlig detalj som bryter av det svartvita med lite rolig färg.Tror inte det var tanken dock att Hudson skulle vara skrivet i rosa![]()
![]()
Nu har du tröttnat och är redo att sälja maranezen, eller hur?![]()
Nope, inte änGivetvis på ett bra sätt. Först i kön bra.
Maen har väl alltid något rosa på sina klockor?Ja, jag är rätt säker på att det var dessa som länkades tidigare i tråden: https://www.cousinsuk.com/product/diver-style
Verkar vara exakt samma band då produktbilderna är identiska, enda skillnaden är att de kostar en tredjedel hos Cousins.
Inte? Jag tyckte att det var en rätt trevlig detalj som bryter av det svartvita med lite rolig färg.![]()
Ingen aning men det får de gärna fortsätta med i så fall.Maen har väl alltid något rosa på sina klockor?
Antingen visare, text eller både och?
Vart mer röd på produktbilder, men nja kanske lite trevlig färg ändåJa, jag är rätt säker på att det var dessa som länkades tidigare i tråden: https://www.cousinsuk.com/product/diver-style
Verkar vara exakt samma band då produktbilderna är identiska, enda skillnaden är att de kostar en tredjedel hos Cousins.
Inte? Jag tyckte att det var en rätt trevlig detalj som bryter av det svartvita med lite rolig färg.![]()
Så jäkla fin! En doxa börja krypa upp på villhöver-listanJo fick ju en fin klocka idag också, betar av min önskelista sakta men säkert. Tack igen @Jeser90 för en trevlig affär
Inte ofta jag är ordlös men vet faktiskt inte hur ska beskriva denna rackare just nu, sexiga former som satan är mitt första intryck
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller matlagningen inomhus i den här skitenJäkla fin sommar under ett golfparaply!
![]()
Och coatingen på det. Fortfarande i nyskick..Går igång på detaljer, denna gång spännet till min Traska Freediver gen 2, härlig polerad fasningen mot det i övrigt borstade spännet
![]()
Fasen! Den du! SchnyggJo fick ju en fin klocka idag också, betar av min önskelista sakta men säkert. Tack igen @Jeser90 för en trevlig affär
Inte ofta jag är ordlös men vet faktiskt inte hur ska beskriva denna rackare just nu, sexiga former som satan är mitt första intryck
![]()
![]()
![]()
![]()
En till masjävel!Groundhog day?
![]()
Näklart man måste ha den mest bespottade aka trådklockan (bortsett vår LE)
![]()
Ingen minns en fegis!Groundhog day?
![]()
Näklart man måste ha den mest bespottade aka trådklockan (bortsett vår LE)
![]()
För jäkla bra. Antagligen lämnar den gråa eller blåa. Eller så får båda stanna (vi har ju bara keepers här i tråden)En till masjävel!![]()
Ja. Den gröna går varm här på handleden. Får näst mest handledstid. Så jäkla roligt att se den utveckla patina. Att köpa från San Martin var dessutom en fröjd. Lite sugen på en Tuna från San Martin.För jäkla bra. Antagligen lämnar den gråa eller blåa. Eller så får båda stanna (vi har ju bara keepers här i tråden)![]()
Haha, damn right, den är jäkla mig grym.Och coatingen på det. Fortfarande i nyskick..![]()
![]()
Blev ju riktigt bra! Gött att det kom till använding
Fin pizza, ser redigt god ut!Håller matlagningen inomhus i den här skiten
![]()
Esset i rockärmen dockHaha, damn right, den är jäkla mig grym.
Hade inte tackat nej om jag fått den i byteInte dum alls kan jag säga, har för mig du spanat in denna också va?
Woow! Grattis, riktigt fin!Jo fick ju en fin klocka idag också, betar av min önskelista sakta men säkert. Tack igen @Jeser90 för en trevlig affär
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där är vass!Maen har väl alltid något rosa på sina klockor?
Antingen visare, text eller både och?
![]()
Be careful what you wish forBlev ju riktigt bra! Gött att det kom till använding
Ser fram emot speedos också![]()
Med skräckblandad förtjusning frågar jag, vilket forum skulle det vara?Be careful what you wish forDet får vi ta i ett helt annat Forum
![]()
Forumet där fullvuxna män leker tillsammans iförda speedos.Med skräckblandad förtjusning frågar jag, vilket forum skulle det vara?![]()