Den får mig bara att tänka på det här av någon anledning:Den med bäst läsbarhet är nog denna.
![]()
Nä, jag föredrar nog faktiskt den cleana varianten som @FreakyLeo har.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den får mig bara att tänka på det här av någon anledning:Den med bäst läsbarhet är nog denna.
![]()
Jag är förvånad själv kan jag villigt erkännaSnacka om att röra sig lätt och ledigt mellan olika stilar! Kul!
Less is more! Ser mycket gott ut, har precis ätit hemmagjord pasta med tomatsås, buffelmozzarella och parmesan. Det får bli min öde-ö-rätt. Och rödpanget. Trevlig fredag!Håller matlagningen inomhus i den här skiten
![]()
Sålt den än?Heads up. Denna kommer snart ut till försäljning. PM vid intresse.
![]()
Edit: kass jäkla bild, men det går bra att be om fler!![]()
Nice Zelos men det är ju fan att den däringa icke micro, icke affordable är så jädra fin....
Öl är livet!Försöker förstå mig på vad alla tycker är så gott med öl
+ jag försvarar postandet av Tudorn här med att den är affordable på gråmarknaden med tanke på att den är så opopulär
![]()
![]()
Finns kronograf också men den är betydligt större, typ jättestorAh, det förklarar saken. På ana-digin så smälte den digitala delen in i nederkant så jag tänkte att den här kanske var likadan men att man blev lurad av vinkeln. Det känns som att det skulle bli väldigt plottrigt om man klämde in en kronograf på den lilla tavlan?
Om du säger det så!Öl är livet!iaf ganska mycket på sommaren vid grillen
Vad får man slanta för en såndäringa fintudor mellan tumme och pekfinger?
Ja, jag såg att Bobo hade redigerat in en bild i sitt inlägg. Det är ett jävla sätt att lägga till sånt i efterhand så att vi andra framstår som idioterFinns kronograf också men den är betydligt större, typ jättestor![]()
Yes till mitt stora förtret och glädje.Sålt den än?![]()
Du gör det klassiska misstaget och börjar i fel ände när du försöker förstå dig på öl.Försöker förstå mig på vad alla tycker är så gott med öl
+ jag försvarar postandet av Tudorn här med att den är affordable på gråmarknaden med tanke på att den är så opopulär
![]()
![]()
Precis det jag brukar säga, gillar inte beskheten.Du gör det klassiska misstaget och börjar i fel ände när du försöker förstå dig på öl.
En ljus pissig lager kan ses som ölvärldens motsvarighet till bräckt vatten.
Beskan är för liten för att den ska bli fruktig och associeras oftast till öronvax, deodorant, malen magnecyl eller msskrosblad snarare än något trevligt.
Mångs säger "jag gillar inte beska". Det gör du visst. Du har bara ibte smakat något med god beska än.
Om du vill föstå storheten med öl behöver du något som är rejält beskt och samtidigt fylligt nog för att möta upp beskan.
Jag rekommenderar dig en IPA av något slag. Helst amerikansk med humle på C. Då får du en fruktigare beska som för tankarna till grapefrukt istället.
Och om du fortfarande inte förstår. Gå över på lambic.![]()
Vi kanske har bärsat på Le Garage nångång vad vet vi. Hög igenkänning på det mesta du säger...vi flaxade runt i en svart Cheva några år där nere mellan tävlingar och grejer (nej inte så seriöst som det låter, du vet)
-01 var nog sist jag var just i Chamonix, bröt nacken på nåt event, rymde från sjukan och bärsade dagen efter
Ah, vilken minnen. Saknar också den där tiden ibland men vill inte göra om det liksom
Snyggt!![]()
Fiskeklockan!
Du gör det klassiska misstaget och börjar i fel ände när du försöker förstå dig på öl.
Beskan är för liten för att den ska bli fruktig och associeras oftast till öronvax, deodorant, malen magnecyl eller maskrosblad snarare än något trevligt.
Många säger "jag gillar inte beska". Det gör du visst. Du har bara inte smakat något med god beska än.
Om du vill föstå storheten med öl behöver du något som är rejält beskt och samtidigt fylligt nog för att möta upp beskan.
Jag rekommenderar dig en IPA av något slag. Helst amerikansk med humle på C. Då får du en fruktigare beska som för tankarna till grapefrukt istället.
Och om du fortfarande inte förstår. Gå över på lambic.![]()
Och det Maestro Bobo inte berättar här är att han även hållt i Öl-Provningar en gång i tidenPrecis det jag brukar säga, gillar inte beskheten.
Får kika på det vid tillfälle![]()
Du gör det klassiska misstaget och börjar i fel ände när du försöker förstå dig på öl.
Beskan är för liten för att den ska bli fruktig och associeras oftast till öronvax, deodorant, malen magnecyl eller maskrosblad snarare än något trevligt.
Många säger "jag gillar inte beska". Det gör du visst. Du har bara inte smakat något med god beska än.![]()
Försöker förstå mig på vad alla tycker är så gott med öl
![]()
![]()
Såld! Stannar dock i tråden.Sålt den än?![]()
Zelos tillhör @herr_raev och är den bästa färgkombinationen på bronsboetten på Mako.Nice Zelos men det är ju fan att den däringa icke micro, icke affordable är så jädra fin....
Så är det. Närmare 500st.Och det Maestro Bobo inte berättar här är att han även hållt i Öl-Provningar en gång i tidenSå han vet lite om öl
Puss
De är också riktigt fina!Har självkollar in Tudor Prince tvåton med svart/guld. Så fruktansvärt snyggt! Verkar finnas en del runt 15-20k.
Men tills dess:
![]()
Sjukt bra!Körde öppning i bilen innan. Bra sätt att börja semestern på. Bomb proof inslagning på paketet. Djäevfla silvertejp.
![]()
Bra budskap. I like to party in speedos.
![]()
Nu börjar det närma sig!
![]()
Fin färg på bandet. Nu börjar ni kanske ana vad det är??
![]()
Fyfan vad bra detta är! @Von hur fan kunde du släppa denna. Är ju så sjukt bra! Min femåring sa: sälj inte denna pappa. Haha, van vid pappas neurotiska flippande. Kanske en keeper som vi säger i tråden. Älskart!
![]()
Sida vid sida med brother from another mother. Mässing X Brons. Grym patina!
![]()
Hemma hos päronen. Notera kvitten i bakgrunden. Bra frukt. Bra klocka. Helnöjd.
![]()
Nu till kruxet. Denna bär så sjukt bra. Skön färg. Ovanlig kombo osv. Problemet är att jag fått blodad tand för en Doxa SUB200. En gul tänker jag mig. Varför inte liksom?!
Tack @Von för en trevlig affär.
De är också riktigt fina!![]()
Linnen dial är snyggt.![]()
De här är bäst IMO, Tudor 76200
Definitivt ett ur som jag tänker skaffa någongång i livet.
Fett snyggtLinnen dial är snyggt.![]()
Det är nog min favoritdial på 76200![]()
De här är bäst IMO, Tudor 76200
Definitivt ett ur som jag tänker skaffa någongång i livet.