• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mmm. Gillar den rosa triangeln skarpt.:p
Något att matcha mina strumpor med.
IMG_20200526_171616_Bokeh.jpg
Gammalt foto. Tanky McTankface är fortfarande på service. :( väntar på en balans från England som aldrig dyker upp.:banghead:

Be careful what you wish for :p Det får vi ta i ett helt annat Forum :hilarious:
Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för? :D
Inte mikro... kanske affordable? :angel: .... fastän det är den dyraste jag har by far numera :p
0FFF88E9-2B00-4E0A-B13B-E7E60702670C.jpeg
Det är inte så ofta man får se den men det är lika trevligt varje gång. :happyhappy: Finns den i två varianter? Jag minns att någon postade en bild på sin ana-digi men den här kanske också är det bara att det inte syns?

Det är inte så ofta man får se den men det är lika trevligt varje gång. :happyhappy: Finns den i två varianter? Jag minns att någon postade en bild på sin ana-digi men den här kanske också är det bara att det inte syns?
Finns i flera varianter. Automat eller quartz. Finns ana-digi, kronograf och vanlig trehandare.

Edit: min favorit
Screenshot_20200710-204848.jpg

Ahh så det är det som är speedy-tuesday som många pratar om? Lite lätt kinky men många verkar ju gilla det så... :D.

Finns i flera varianter. Automat eller quartz. Finns ana-digi, kronograf och vanlig trehandare.
Ah, det förklarar saken. På ana-digin så smälte den digitala delen in i nederkant så jag tänkte att den här kanske var likadan men att man blev lurad av vinkeln. Det känns som att det skulle bli väldigt plottrigt om man klämde in en kronograf på den lilla tavlan?

Ska genast undersöka detta! :woot::hilarious:

Svinhäftig som vanligt!:cigar:

Tackar, det värmer, Rado-fancluben är ju inte så stor här direkt :D

Tack :) Den finns i en hel hög med olika modeller i samma boett. Min är förra generationens, den nya har en smalare länk. Den finns som den jag har med guld index/visare och med silver. Den finns med rund urtavla. Den finns som ana-digi. Den finns i svart och grått och den finns i blank och matt utförande :)

Tillbaka
Topp