22mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
22mm
Mmm. Gillar den rosa triangeln skarpt.Den där är vass!
Fan du har ju camotäcke också. Det kallar jag hardcore-deluxeMmm. Gillar den rosa triangeln skarpt.
Något att matcha mina strumpor med.Gammalt foto. Tanky McTankface är fortfarande på service.![]()
väntar på en balans från England som aldrig dyker upp.
![]()
Denna var supernajs!Maen har väl alltid något rosa på sina klockor?
Antingen visare, text eller både och?
![]()
Hudson 38, så rätt storlek för dom flesta också.Denna var supernajs!
Maen har väl alltid något rosa på sina klockor?
Antingen visare, text eller både och?
![]()
Svinhäftig som vanligt!Inte mikro... kanske affordable?.... fastän det är den dyraste jag har by far numera
![]()
Tjackförsäljarna i Helsingör hade den overallen som uniform i början av 90-talet.![]()
Helt osökt kommer jag att tänka på Gert i sin klassiska träningsoverall.
Frågan är, sorteras även denna under ’Narkotikajeans’ månne![]()
Det är faktiskt titanSnyggt! Sitter jättebra på dig!
Är inlägget i vridringen i något grått material eller är det i stål?
Ser riktigt häftigt ut.![]()
Den där är redigt dreggelmatrial. Sjukt fin! Grattis!Jo fick ju en fin klocka idag också, betar av min önskelista sakta men säkert. Tack igen @Jeser90 för en trevlig affär
Inte ofta jag är ordlös men vet faktiskt inte hur ska beskriva denna rackare just nu, sexiga former som satan är mitt första intryck
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice.Det är faktiskt titan
Ser riktigt bra ut! Inte sett förut!Go kväll mina damer å herrar,då har lite paket kommit,och du som la upp bilder på denna får ta på dig skulden för detta köp
Säg hej till ITHYUS ABYSSI 41 mm lug bredd 22,lug längd 47 mm, selitta verk, den sitter väldigt bra på mina 16 cm kraftiga handleder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den lades upp här av någon för ett par månader sedan,kunde inte släppa den ur tankarna,väldigt nöjd,ett amerikanskt märke å deras första klockaSer riktigt bra ut! Inte sett förut!
Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för?Be careful what you wish forDet får vi ta i ett helt annat Forum
![]()
Det är inte så ofta man får se den men det är lika trevligt varje gång.Inte mikro... kanske affordable?.... fastän det är den dyraste jag har by far numera
![]()
Finns i flera varianter. Automat eller quartz. Finns ana-digi, kronograf och vanlig trehandare.Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för?
Det är inte så ofta man får se den men det är lika trevligt varje gång.Finns den i två varianter? Jag minns att någon postade en bild på sin ana-digi men den här kanske också är det bara att det inte syns?
Inga av dem är väl enahanda ?Finns i flera varianter. Automat eller quartz. Finns ana-digi, kronograf och vanlig trehandare.
Ahh så det är det som är speedy-tuesday som många pratar om? Lite lätt kinky men många verkar ju gilla det så...Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för?
Det är inte så ofta man får se den men det är lika trevligt varje gång.Finns den i två varianter? Jag minns att någon postade en bild på sin ana-digi men den här kanske också är det bara att det inte syns?
Om du lägger ihop dom är dom allehanda.Inga av dem är väl enahanda ?
Ah, det förklarar saken. På ana-digin så smälte den digitala delen in i nederkant så jag tänkte att den här kanske var likadan men att man blev lurad av vinkeln. Det känns som att det skulle bli väldigt plottrigt om man klämde in en kronograf på den lilla tavlan?Finns i flera varianter. Automat eller quartz. Finns ana-digi, kronograf och vanlig trehandare.
Ska genast undersöka detta!Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för?
Ja, precis. Riktigt hängivna speedosgrabbar det där.Ahh så det är det som är speedy-tuesday som många pratar om? Lite lätt kinky men många verkar ju gilla det så....
Svinhäftig som vanligt!![]()
Finns det inte en speedytråd här på forumet? Det är väl det den är till för?
Den med bäst läsbarhet är nog denna.Ah, det förklarar saken. På ana-digin så smälte den digitala delen in i nederkant så jag tänkte att den här kanske var likadan men att man blev lurad av vinkeln. Det känns som att det skulle bli väldigt plottrigt om man klämde in en kronograf på den lilla tavlan?