• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
När inte ens gamla kattskrället vill gå ut vet man att det är illa :depressed: (med vädret alltså)
qCsy8Cu.jpg
 

Kreacon

Audemars
Doooh igen. Tänker varje gång innan jag tar fram den att jag ska skriva ”up for grabs” men blir oftast bara stående med den på handleden och ett smådumt leende på läpparna.
1172A5D8-ACDA-4A1C-B7A8-8856B0D2A197.jpeg

Trevlig plagiattisdag på er! Nu ska jag förbereda kvällens långkok. Coq au vin.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Magnifico! Är fyrlingen fullbordad nu? ;)

Yes! Fyrlingen är komplett, sen får vi se hur länge ;)

Så ja!
Fattar inte hur alla kan ha is i magen. När jag får paket låser jag in mig på toaletten, sätter på duschen och sliter upp paketet som den värsta barnungen på julafton.
Sjukt snygg klocka! Vad sätter du gmtn på?

Haha! Helt ärligt så är det ungefär likadant för mig, städade ihop prylarna för att kunna ta bilderna! ;)
GMTn brukar stå på Vegas då jag följer en del kampsport, men nu är det mesta i Abu Dhabi så den får väl ligga där en stund! :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Saknas bara att du får in Pride-flaggan på nåt vänster!
#Sölve
Ja den kan tydligen uppröra vissa. Mkt märkligt det där o_O
Trevlig ändå hörru! Kom den på länk?
Just denna har en del QC problem, men funkar för mig. Dessa kommer nog inte heller på länk. Men Proxima & San Martin som nog även är strået vassare kommer på länk. Och den är nog helt oki? @Nilas @CptSlow eller någon annan som testat :)
 
Topp