• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Acos

Audemars
Ja vi skulle köra och bada men halvvägs fram tog bensinen slut och nu har jag skickat de äldre barnen för att tömma random bil så vi kan komma vidare. Näääääääää har en bil som stått som jag inte orkar med längre så jag tänkte sälja den till skroten men känns dumt att skicka med en full tank på köpet. =)
Du ska kunna koppla ur slangen från soppapumpen och starta så sköter den jobbet, aldrig provat det dock så kan inte ge en ordentlig beskrivning:D
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Firar 2500 sidor samt plagiattisdag med nytt från bäste @M26. Tavlan är sjukt bra!
IMG_20200714_151104.jpg
Stooort grattis från mig :).
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Ja den kan tydligen uppröra vissa. Mkt märkligt det där o_O

Just denna har en del QC problem, men funkar för mig. Dessa kommer nog inte heller på länk. Men Proxima & San Martin som nog även är strået vassare kommer på länk. Och den är nog helt oki? @Nilas @CptSlow eller någon annan som testat :)
Denna kommer på länk och den är grymt bra rakt igenom. Superb finish. Ändå sålde jag den :confused:.
ZiJOo9L.jpg
YbdKQ20.jpg
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor

Nicke75

Patek
2-Faktor
Känner igen detta, brukar bli så när jag ska jobba med bilen. Ser ju så jädra enkelt ut på exempelvis YouTube vissa jobb :oops:
Ja fyfan,den stora plastmuttern som håller kranen gick inte att nå med verktyg jädra fipplande o givetvis är alla kablar o slangar klippta precis så fanns inget spel :)
Håller med dig helt o hållet,ska bara byta den o den fet går fort Max 10 min :D
 
Topp