För stor. Hade köpt en direkt annars!
Jag håller med. Det kommer en 36mm med jäkligt fina proportioner i tavlan någon gång i höst. Rykten om en jubilee-länk till den också. Det blir ett givet köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För stor. Hade köpt en direkt annars!
Jag gillar dom där, jag gillar dock inte priset. 15k känns lite väl saftigt för dom. Är vi uppe i dom summorna så skulle jag nog välja Monta före..Tusenö Blackwater blir svart och får en ny caseback
Shit, perfekt ju! Blir garanterat ett köp. Riktigt trevliga tavlor.Jag håller med. Det kommer en 36mm med jäkligt fina proportioner i tavlan någon gång i höst. Rykten om en jubilee-länk till den också. Det blir ett givet köp!
Ja jag håller med, jag nappade ju på SSRSen. Vet inte varför det står 15k på hemsidan men de här två ska ligga i spannet 8-10k vad jag har förstått.Jag gillar dom där, jag gillar dock inte priset. 15k känns lite väl saftigt för dom. Är vi uppe i dom summorna så skulle jag nog välja Monta före..
Dagens affordable.
Nu har jag haft både Sarb033 och 035. Kom fram till att jag verkligen vill ha en med dagkomplikation. Så fick bli denna Sary057.Ibland funderar jag på om jag inte skulle försöka byta min SARB035 mot en 033... sen inser jag att jag är nöjd och att jag troligen inte kommer hitta en annan av samma modell med lika bra tidshållning.
Nu har jag haft både Sarb033 och 035. Kom fram till att jag verkligen vill ha en med dagkomplikation. Så fick bli denna Sary057.
Sjöö Sandström Royal Steel QuattroJösses Amalia! Vad för klocka??
Tror det inte är så svart att en sådan, dock kanske inte i perfekta 38 mm.Och om jag kunde hitta motsvarande utan dag och datum.... så vore det lockande. Kanske rentav utan sekundvisare.
Väldigt fin! Underskattad utgåvaSjöö Sandström Royal Steel Quattro
Thx. Liiite halvsvårt att finna en schysst passande länk bara.Väldigt fin! Underskattad utgåva
Är logo och index tryckta direkt på glaset??Sjöö Sandström Royal Steel Quattro
En klassiker som i mångt och mycket förenar känslan i de filmer du nämner (och The Big Lebowski) är ju tveklöst The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension.Dags för rallybrudar, ingen som har tips på riktiga klassiker som forest gump,ett päron till farsa, jurasic park etc en mulen dag som denna?
Varför sälja? Är det inte bättre att behålla om du gillar den och sedan också köpa en yema eller en squale som komplement. Jag gillar ju squale så hade kört på en sådan som komplement.Egentligen ganska nöjd med min fyrling som den är nu, men tankarna svävar iväg som vanligt.
Vad tycker panelen, ska jag låta min Baltic bytas ut mot en Squale 1521 alternativt en Yema? Eller ska jag vara sudda ut tankarna och köra såhär, Balticen är ju faktiskt riktigt grym.
Nä, inget överdrivet överflöd här inte; i Sverige håller vi oss till styckmord.Satan(!) va gött denna sitter runt armen! Jag kallar den "mordvapnet", men i nya PK-Sverige får man ju inte gå runt och seriemörda hursomhelst så jag använder den mest som tidvisare och schysst accessoar.
Nä, inget överdrivet överflöd här inte; i Sverige håller vi oss till styckmord.
Shit, perfekt ju! Blir garanterat ett köp. Riktigt trevliga tavlor.
Local Hero!Dags för rallybrudar, ingen som har tips på riktiga klassiker som forest gump,ett päron till farsa, jurasic park etc en mulen dag som denna?
Jag synar din 26, och höjer med fasta bandhorn!19 mm..... det är väl inga problem.... försök med 26
Erkänner mig besegrad..... det var ju faktiskt värre !Jag synar din 26, och höjer med fasta bandhorn!
Men jag gillar den! Har köpt nytt OEM läderband, man stoppar in ena änden, viker och skruvar ihop. Det var rätt meckigt så nu orkar jag inte testa nato igen. Gjorde det ett tag men blev lite väl bulkigt.Erkänner mig besegrad..... det var ju faktiskt värre !
Fast jag vill ju ha länk o det blir nog inte så enkelt då.Men jag gillar den! Har köpt nytt OEM läderband, man stoppar in ena änden, viker och skruvar ihop. Det var rätt meckigt så nu orkar jag inte testa nato igen. Gjorde det ett tag men blev lite väl bulkigt.
Dom tog det då inte lugnt med titeln.. hittar den dessvärre inte.. diggar verkligen känslan dom ovannämnda förmedlar och back to the future etcEn klassiker som i mångt och mycket förenar känslan i de filmer du nämner (och The Big Lebowski) är ju tveklöst The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension.