Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart Bobo, smart. Utlämnas mot beskrivning eller?Upphittad. Finns att hämta i repan.
![]()
Nej, ingen duger! Jobba hårdare!!!Dem här då?
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor post, bildkavalkad. Just hämtat ut paket ju, vi kollar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har fått lite Borealis/Prometheus-sjuka det senaste, med min andra Adraga för några veckor sedan, denna Prometheus Eagle Ray nu, och en annan på ingång om några veckor
. Har hittat Borealis/Prometheus egna säljare på Ebay, identifierat via orten Amadora samt att avsändaren på paketet är Carlos fru, på facebook i alla fall, och att dom säljer en hel del varianter som är slutsålda. Så budar-djävulen i mig har bara fortsatt
. Dock har det inte blivit helt rätt, även om jag kan leva med det utan problem. Adragan skulle varit Mercedes-visare och no-date enligt auktion, kom hem commando-visare och date. Denna skulle vara no-date, men blev date hem. Sen är det vanlig postgång, så det tar drygt 3 veckor i leverans. Båda har dock varit till synes helt nya och fullt inplastade.
Just denna Eagle Ray tycker jag ger lite mer närvaro på armen än mina andra, lite köttigare och blingig, helt enkelt. Riktigt skön!
Den ena är Ginault 181875GSLID, den andra är inte ett micromärke (så fel forum, sorry) utan en Rolex GMTVilka mikromärken är det vi skådar?
Försökte zooma, men ser inte riktigt. Den ena är en Mecchiane Vezeiante? (Orkar inte kolla upp stavningen)
Aahahahahahahaha!Smart Bobo, smart. Utlämnas mot beskrivning eller?
Öh, ja tappa min dinka, kan jag få tebax dän ällä (västgötadialekt)
![]()
Nej då, det här är alltid rätt forum, gasen i botten bara!Den ena är Ginault 181875GSLID, den andra är inte ett micromärke (så fel forum, sorry) utan en Rolex GMT![]()
Ser fin ut. Storlek?
Nej då, det här är alltid rätt forum, gasen i botten bara!![]()
Inte bara i mitt huvud uppenbarligenAahahahahahahaha!![]()
Jag älskar snälla men ack så roliga fördomarInte bara i mitt huvud uppenbarligen![]()
Om göteborgaren kan tala om var den tappades bort så får han den. Jag är villig att ta den risken.Smart Bobo, smart. Utlämnas mot beskrivning eller?
![]()
hahaha, pissa på den lite i smyg vettja, vet att du villOm göteborgaren kan tala om var den tappades bort så får han den. Jag är villig att ta den risken.
Om han till äventyrs läser det här. Varför har du inte sagt att du är på min camping?
Jävla stil...
![]()
Fast inte på armenEn Rosa Muff Diver har väl alla tänker jag?![]()
Där är den ju. Snyggt! Blir bara bättre med "tiden".För första gång på ett tag kom jag ihåg bronsdagen
![]()
Hoppsan, nästan härute...Nordens Ark i dag. Stadig promenad kräver stadig klocka!
![]()
Köpte du länken ny? I så fall hur mycket fick du pröjsa med tull, frakt och moms?Dags att handla virke med farsgubben
![]()
Hur menar du nu?Fast inte på armenSkulle kanske vara behändigt iofs..
![]()
Ta du saken i egna händer och dra en egen slutsats...Hur menar du nu?
![]()
Äsch, det är inga problem! Det här är alltid rätt tråd.Den ena är Ginault 181875GSLID, den andra är inte ett micromärke (så fel forum, sorry) utan en Rolex GMT![]()
Ta du saken i egna händer och dra en egen slutsats...Sorry
![]()
Günther?Smart Bobo, smart. Utlämnas mot beskrivning eller?
![]()
Tack, detsamma.jag orkar inte, go du är!
Conny eller Sonny från schlätta tro jaGünther?