mao
Basic
Läcker den därMen jag nailade iaf bronsdag!
eller ja... det är ju mässing men very close enough?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker den därMen jag nailade iaf bronsdag!
eller ja... det är ju mässing men very close enough?
Riktigt cool trio från Island!
Ska va ärlig med dig så minns jag inte, har för mig att jag fick köpa den beggad då länken med gamla låset i tt inte fanns att få tag på men kan minnas fel är ett tag sedan nu och minnet är ju bra men kortKöpte du länken ny? I så fall hur mycket fick du pröjsa med tull, frakt och moms?
Sjukt bra! Sitter perfekt på den där!Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Det låg nämligen ett kuvert och väntade på mig i repan. Från ingen mindre än rymdesset himself!
Som jag har längtat!
Det här var på @SpaceAce initiativ, så jag har ingenting med designen av detta ljuvliga band att göra. Men tydligen är jag lätt att läsa, då detta är precis vad jag hade beställt om jag faktiskt beställt ett.
Låter bilderna tala för sig själva (i en märklig ordning).
Som väl var hade jag som ni såg med mig ett spänne, om än lite för brett och i stål, men jag kunde iallafall börja använda mitt nya band på pisslavan denna bronsdag!
Så jävla nöjd med mitt B-080band.
Sjukt ballt! Känns som att det passar dig och dinkan som handen i handsken. Han kan han rymdmannen.Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Det låg nämligen ett kuvert och väntade på mig i repan. Från ingen mindre än rymdesset himself!
Som jag har längtat!
Det här var på @SpaceAce initiativ, så jag har ingenting med designen av detta ljuvliga band att göra. Men tydligen är jag lätt att läsa, då detta är precis vad jag hade beställt om jag faktiskt beställt ett.
Som väl var hade jag som ni såg med mig ett spänne, om än lite för brett och i stål, men jag kunde iallafall börja använda mitt nya band på pisslavan denna bronsdag!
Men dra mig baklänges vad bra det där blev!Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
Snyggt. Var och kollade om du var på jobbet förut. Men ingen Bobo och Bruno där inte. Du missade nog mitt förra inlägg. Det går ju inte att tagga dig på ett vettigt vis.Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
Bra fråga. Zuludiver har några varianter men det borde ju gå att ta ut svängarna lite till.Vill inte göra en ny tråd och hoppas någon snäll själ har svaret här.
Varför kommer inte perlonband likt natoband i olika mönster? Tex ränder.
Ja bomber & granater! Ligger lite kärlek bakom det där Nog det coolaste jag sett Pär @SpaceAceIbland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
SRP775 på TT-länk var min allra första automatiska klocka som jag dumt nog sålde. Blir för dyrt nu att köpa en SRP775 och sedan TT-länk till.Ska va ärlig med dig så minns jag inte, har för mig att jag fick köpa den beggad då länken med gamla låset i tt inte fanns att få tag på men kan minnas fel är ett tag sedan nu och minnet är ju bra men kort
De var ju otroligt fula, haha. Gillar mönstren på natoband, men hatar den utstickande delen.Bra fråga. Zuludiver har några varianter men det borde ju gå att ta ut svängarna lite till.
Riktigt jäkla bra! Fantastiskt väl utfört @SpaceAce!!Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
Håller med haha.De var ju otroligt fula, haha. Gillar mönstren på natoband, men hatar den utstickande delen.
Har du bild, låter intressant!Håller med haha.
Om jag använder nato så brukar jag kapa till det så det blir singlepass, även på längden. Mycket skönare imo (och harmoniskt för ögat) #noflärpzone
Perfekt var ordet!Sjukt bra! Sitter perfekt på den där!
Han är en konstnär!Sjukt ballt! Känns som att det passar dig och dinkan som handen i handsken. Han kan han rymdmannen.
Så sant som det är sagt!Men dra mig baklänges vad bra det där blev?
Jag har sagt det förr men jag sägert igen, han är förjäkla duktig den där @SpaceAce
Typiskt!Snyggt. Var och kollade om du var på jobbet förut. Men ingen Bobo och Bruno där inte. Du missade nog mitt förra inlägg. Det går ju inte att tagga dig på ett vettigt vis.
Piss...ehm, passar perfekt!Ja bomber & granater! Ligger lite kärlek bakom det där Nog det coolaste jag sett Pär @SpaceAce
Blev inte så lite bra på klockan
Tror du kommer bli nöjd!Riktigt jäkla bra! Fantastiskt väl utfört @SpaceAce!!
+1
Edit: Tror jag kommer behöva ett liknande till min inkommande Nexus
Sure, fixade till detta lite förra veckan. Inget billigt nato så det tog emot lite men men...Har du bild, låter intressant!
Blev ju riktigt grymt!! Ser ut som du använt dig av någon form av sax samt tändare?Sure, fixade till detta lite förra veckan. Inget billigt nato så det tog emot lite men men...
Tack, japp tändare och sax räcker gott tycker jag. Naton får gärna se lite tooliga ut, inget jag stör mig på iafBlev ju riktigt grymt!! Ser ut som du använt dig av någon form av sax samt tändare?
Blev lite besviken på dialekten men bra att den hamnade till rätta@Von
Citizen-mannen talade rikssvenska.
Han var dock osäker på om det var en Seiko eller en Citizen han hade sumpat. Han visste dock exakt var den tappades, så inga betänkligheter från min sida.
Inte varje dag man får lämna ut något inlämnat, så det var lite kul måste jag säga.
Perfekt, ska införskaffa mig några billiga natoband och leka lite med dem. Tack för tipset!Tack, japp tändare och sax räcker gott tycker jag. Naton får gärna se lite tooliga ut, inget jag stör mig på iaf
Tack B! Det blev ju en bra match med P-lavan. Jag trodde nästan att det det skulle bli för mycket orange .Ibland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
Sjukt bra! Sitter perfekt på den där!
Sjukt ballt! Känns som att det passar dig och dinkan som handen i handsken. Han kan han rymdmannen.
Men dra mig baklänges vad bra det där blev?
Jag har sagt det förr men jag sägert igen, han är förjäkla duktig den där @SpaceAce
Snyggt. Var och kollade om du var på jobbet förut. Men ingen Bobo och Bruno där inte. Du missade nog mitt förra inlägg. Det går ju inte att tagga dig på ett vettigt vis.
Ja bomber & granater! Ligger lite kärlek bakom det där Nog det coolaste jag sett Pär @SpaceAce
Blev inte så lite bra på klockan
Tack så mycket allihop. Ibland blir det bra och ibland inte. Det blir många "ibland inte" för varje "bra" kan jag lova...Riktigt jäkla bra! Fantastiskt väl utfört @SpaceAce!!
Edit: Tror jag kommer behöva ett liknande till min inkommande Nexus
Underbar kombo, min första automatare detta också iallafall som jag valt och köpt självSRP775 på TT-länk var min allra första automatiska klocka som jag dumt nog sålde. Blir för dyrt nu att köpa en SRP775 och sedan TT-länk till.
Är denna likt din orangea seiko också en keeper?Underbar kombo, min första automatare detta också iallafall som jag valt och köpt själv
HA, först nu såg jag snaran med keepersen i! Det är detaljerna som räknas, @SpaceAce knowsIbland är det kul att komma till jobbet. Idag var en sådan dag.
Som jag har längtat!
Allt var så jävla snyggt gjort. Från paketering, till branding och givetvis utförandet på själva bandet.HA, först nu såg jag snaran med keepersen i! Det är detaljerna som räknas, @SpaceAce knows
Jo denna kommer jag aldrig sälja, ovärderlig då det som sagt va mitt första nyköp som var automat hade tänkt att den får gå i arv till mina ofödda ifall man lyckas smitta nån av domÄr denna likt din orangea seiko också en keeper?