Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt läckert armband på den tycker jag! Men skulle tro att det är lite norr om spontanköpsbudgeten! Det är dollarstore-shopping för mig fram till jag ser resultatet av frugans födelsedagspresent...Överväger ev att släppa denna.
Tack så mycketVilka bilder! Bra jobbat!
Tog du dig igenom? Jag är ändå framme vid 3-månaders ”en-kvälls-snus-gör-ingen-missbrukare”-tankar...
Kvällens klocka.
Mycket japanskt i min låda... Kanske dags att ta tag i det, att börja flippa. Eller så skaffar jag helt enkelt bara fler
‘More is more’Kvällens klocka.
Mycket japanskt i min låda... Kanske dags att ta tag i det, att börja flippa. Eller så skaffar jag helt enkelt bara fler
Ha ha, min icke-existerande spirituella sida är inte helt övertygadKan rekommendera en renande utrensing, det är toppen för själen
Vad kostar en mudmaster egentligen? Är dom dyra nya?Det är ändå väldigt bra jobbat! Jag rökte i ett decennium och kunde sluta först när jag proppade hela käften full med snus. Har inte en tanke på att sluta snusa för då står jag säkert där ute i regnet blossar igen
Funderar på att släppa min Mudmaster btw
Here are the final production pieces of the dress watch previously shown on the group. It will be called the ‘Nova’ and planned to go live on the 11th of Aug.
The slimmest zelos yet at 7.5mm without the crystal, and 8.8mm with.
Priced starting at $769 and comes with both the leather horween strap and bracelet.
Quick specs
38mm diameter, 20mm lug width, 44mm L2L
ETA 7001 handwound movement
High ‘Box’ sapphire crystal and sapphire back
100m WR
BGW9 lume
En äkta DJ Mendez-klocka!
De listar typ 8k tror jag men brukar gå att hitta för drygt 5k utan större problem.Vad kostar en mudmaster egentligen? Är dom dyra nya?
Palla söka...
Funderar på att rotera ut lite av det jag har i lådan. Pma vid intresse
Ja, den är så jäkla bra. Men är i läget just nu att jag har så mycket klockor att jag inte kan använda dom så mycket jag vill... Har inte haft på. Montan på någon månad och det är min favoritklockaDen där NTH är ju förjäkla bra men du har ju iof också ett par andra godbitar att plocka av
Tråden röstar fram OWG klockanDu får se det som en rejäl piska då. Om man inte vill satsa fullt så hårt finns ju andra roliga alternativ som att t.ex. välja ut en riktigt gräslig Invicta på 62mm som den andra får vara OWG med fram till sommaren.
Och ffa vara jävligt underhållande för oss åskådare!
Oj helvete får ändra haha@Nicke75 vad fan är en Borealis moon watch? Menar du Bulova eller har jag missat någonting här?
"Överväger eventuellt" det är en ganska vag känslaÖverväger ev att släppa denna.
Jag rökte i 6 år och snusade sen i 6-7. Nu tobaksfri sen 14 september 2012.Det är ändå väldigt bra jobbat! Jag rökte i ett decennium och kunde sluta först när jag proppade hela käften full med snus. Har inte en tanke på att sluta snusa för då står jag säkert där ute i regnet blossar igen
Funderar på att släppa min Mudmaster btw
Har samma tankar själv, vet inte vilken klocka som jag behöver just nu men landade igår kväll på knivtokarnas del i forumet och fastnade för vad som helst med Damaskus. Det där kan också bli dyrt...Fort, frugan kommer först om ett par timmar, nån som säljer nåt kul???
(har INGET på gång just nu)
(rastlösheten)
(slutat snusa)
Finns ett par olika med så jag fattar ingenting när jag försökt jämföra priserVad kostar en mudmaster egentligen? Är dom dyra nya?
Palla söka...
Låter jobbigt. Lex tuna så skiter jag nog i det...Finns ett par olika med så jag fattar ingenting när jag försökt jämföra priser
Ja o nu ligger den ute"Överväger eventuellt" det är en ganska vag känsla
Lycka till med försäljningen!Ja o nu ligger den ute
Tack och du medLycka till med försäljningen!