• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Denna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
IMG-20200729-WA0012.jpg

IMG-20200729-WA0000.jpg

IMG-20200729-WA0003.jpg

IMG-20200729-WA0008.jpg

IMG-20200729-WA0011.jpg
Älskar tavlan och insertet!
Om ni undrar om orange...
Här är en 5 årig Stroboman i full färd med att måla om sitt rum!
C62D7DEB-B95F-4E09-A3F4-DFD8B8EAC4B1.jpeg

Här är jag med min orange Heuer, kompis och farfars Monarped!
9F18B640-C78E-4B3D-83CB-C86E8980E21E.jpeg

Jag tänker skicka min Halios Seafort till Jason för att bomen som håller kronan gått av!
Hur bär man sig åt för att slippa betala tull och moms avgifter, någon som kan det där ?
Ett annat alternativ är att låta någon urmakare här i Stockholm göra reparationen!
Vilken urmakare gör detta?

Jag tänker skicka min Halios Seafort till Jason för att bomen som håller kronan gått av!
Hur bär man sig åt för att slippa betala tull och moms avgifter, någon som kan det där ?
Ett annat alternativ är att låta någon urmakare här i Stockholm göra reparationen!

Du betalar inte till och moms när du skickar. Däremot när klockan väl kommer tillbaka. Tullen kan hjälpa dig med korrekta koder och även hur du deklarerar eftersom detta är reparation.

Älskar tavlan och insertet!
Om ni undrar om orange...
Här är en 5 årig Stroboman i full färd med att måla om sitt rum!
C62D7DEB-B95F-4E09-A3F4-DFD8B8EAC4B1.jpeg

Här är jag med min orange Heuer, kompis och farfars Monarped!
9F18B640-C78E-4B3D-83CB-C86E8980E21E.jpeg

Kul bilder! :) Och orange är grymt nice även om det kanske blev väl bra det årtiondet... :p

Haft en väldigt orange 142a av 74ans årgång. :cigar:

Det är ju ingen jätteoperation utan borde gå på en kvart att fixa. Inget tips på urmakare i Stockholm dock.... :oops:

Tillbaka
Topp