Tack, tycker de är lite för grova och markerande för denna klocka, hoppas jag vänjer mig.Snygg klocka! Vad är det du inte gillar med visarna?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, tycker de är lite för grova och markerande för denna klocka, hoppas jag vänjer mig.Snygg klocka! Vad är det du inte gillar med visarna?
Denna ser inte helt tokig ut för pengen heller.Ruskigt bra pris på Aquaticos Sea Star-serie just nu. De ser rejäla ut och erbjuder onekligen mer spec för pengarna än väldigt många andra klockor/tillverkare. Perfekt för Secret Santa, den blöta firmafesten, tant Hjördis glöggafton, nyckeltalssammanställningen inför ledningens julledighet, eller helt enkelt bara för att det är schyssta klockor med klassiskt dykarutseende till väldigt bra pris.
https://www.aquaticowatch.com
Dock varning på att deras servrar har lika hög bandbreddskapacitet som en hemma-BBS från 1996. Det är närapå lika lång väntetid på att komma in på sidan som att få köpa en stålrolle från AD.
Fin bild ändå!Två fiskar på "kroken". (Den ena ska såklart skickas tillbaka)
Annars ligger ju tvillingar rätt i tiden och tråden !Två fiskar på "kroken". (Den ena ska såklart skickas tillbaka)
Den där var ju skitsnygg!Maen Ghost White
Inte helt överens dock med visarna.
Denna ser inte helt tokig ut för pengen heller.
TackDen där var ju skitsnygg!
Zelos är fan inte dumma alltså.. Snyggt!Två fiskar på "kroken". (Den ena ska såklart skickas tillbaka)
Den där är riktigt fin med! Klart intressant.Denna ser inte helt tokig ut för pengen heller.
Jag har brons på mig!Dagens klocka är väl mikro (populär sån har jag hört ) även om det inte är brons på dess dag. Har avtagit med bronsentusiasmen i tråden? Inväntan av varmare årstider?
Grymt bra, det där är nog min favorit bland Zelos alla modeller. Tavlan är hypnotiserande!Kör vidare på dagens Zelos-tema
Så jävla bra!Kör vidare på dagens Zelos-tema
Brutal!Kör vidare på dagens Zelos-tema
Toolig!
Det där passade kanoon. Rough and tough. "Talkin to me!"
Toolig!
Det där passade kanoon. Rough and tough. "Talkin to me!"
Så schysst! Blev ju helt perfekt med sharkmesh.
Där satt den, snyggt.
Tack för tipset !Där satt den, snyggt.
Stenhård!