Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helson gör snygga och tuffa klockor, tycker jag. Hoppas det blir en liten recension att se fram emot så småningom. Att beställa från land utanför EU, räknar man på 25 % moms och tullavgifter då?
Ser fram mot lite bilder och intryck FedEx och DHL får postnord att framstå som amatörerJag har räknat med 30% totalt på klockans pris. Blir det mindre blir jag glad.
Sjukt snabb frakt med Fedex, får den redan på onsdag står det!
Jovisst är det en microklocka, det är ju timefactors. Fyfan va snygg den är, googlade direkt för att beställa en tills jag såg hur stor den var Varför gjorde de en klocka som är 40mm i diameter och 14mm tjock? Hade ju varit helt fantastisk om den vore typ 36mm i diameter och 11mm tjock.
Ny-utgåva var fel ord. ’Smiths har nu en modell som heter Everest och ser ut såhär’, skulle det stått. Jag tycker den är jävligt snygg och vill man ha en Rolex Explorer look-a-like och inte har något emot att röra sig i eventuella moraliska gråzoner när det kommer till designskopiering kanske den kan vara ett alternativ? Jag tyckte ffa att reklamannonsen var frän.
Så där har jag tänkt varje gång jag ser den... 36 mm och lite tunnare och jag hade köpt den för länge sen.
Den kommer i 36mm om några veckor. Den mindre modellen är också tunnare. En vit version följer i början av nästa år.
Jaaaa, så bra på länk! Är väl det enda negativa jag kan komma på angående Seaforth. Avsaknaden av länk.
Saknar att inte ha en länk till Seaforth . Testade med en annan länk bara för att se hur den hade sett ut, nu MÅSTE jag bara ha en med bra passform .
Håller med! Måste ju finnas något som har snarlik form.Jaaaa, så bra på länk! Är väl det enda negativa jag kan komma på angående Seaforth. Avsaknaden av länk.
Ginaults ska passa bra men dyr.Håller med! Måste ju finnas något som har snarlik form.
Ändlänken har väl ingen vidare passform även om den passar?Ginaults ska passa bra men dyr.
Den är väl sådär.. Annars watchgeckos hollow end links som man får jobba med lite.Ändlänken har väl ingen vidare passform även om den passar?
Ändlänken har väl ingen vidare passform även om den passar?
Tack för tips. Vill ha något som följer boettens form så det kanske är ett alternativ, även om det kanske är lite pill att få till det.Den är väl sådär.. Annars watchgeckos hollow end links som man får jobba med lite.
Tack!
Skulle egentligen hamna i en annan tråd, men funkar här också. Någon som har några idéer om microbrand inköp i Thailand då vi är på väg dit?Sitter på tåget till Köpenhamn med snikklockan
Snyggt! Passar väldigt bra.
Bandbyte på min Zelos PVD. Testar ett band i gummi från Gecko.
Om du ska till Bangkok så finns ju Saggiostore. Dom har microbrands.Skulle egentligen hamna i en annan tråd, men funkar här också. Någon som har några idéer om microbrand inköp i Thailand då vi är på väg dit?
En av Halios tidigare modeller kom på länk och den var värdelös på så många vis, så jag förstår varför de inte kastar sig över tanken på att leverera länk till Seaforth.Jaaaa, så bra på länk! Är väl det enda negativa jag kan komma på angående Seaforth. Avsaknaden av länk.
Tja fast deras priser verkar inte konkurrenskraftigaOm du ska till Bangkok så finns ju Saggiostore. Dom har microbrands.
Www.saggiostore.com
Det är ju Thailand vi pratar om. Du kan nog pruta rätt bra.Tja fast deras priser verkar inte konkurrenskraftiga
Yes, Tropik vill jag minnas fick mycket skit för länken.En av Halios tidigare modeller kom på länk och den var värdelös på så många vis, så jag förstår varför de inte kastar sig över tanken på att leverera länk till Seaforth.
Det finns folk och så finns det folk. Han gnällde ganska mycket tillbaka på folk på WUS när det begav sig.Yes, Tropik vill jag minnas fick mycket skit för länken.
Men det borde ju också innebära att man vill förbättra sig på den punkten.
Haha, just det. Blev ju väldigt tråkig stämning där ett tag vill jag minnas.Det finns folk och så finns det folk. Han gnällde ganska mycket tillbaka på folk på WUS när det begav sig.
Mikrotisdag (som alla andra dagar). Vad har ni på er idag?
Klart att den räknas!! Min Ginault har fått vila sen Zelos Swordfish kom, men kommer nog snart att hamna på armen igen, fantastisk klockaJag har fastnat för min Ginault.
Om den nu räknas som Micro. Tidigare i tråde var ju "affordable" ifrågasatt.