Vilken fullträff givetvis ett vacker fotografi på toppenHaliostorsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken fullträff givetvis ett vacker fotografi på toppenHaliostorsdag.
Så jäkla snygg! Grattis!
GrazieSå jäkla snygg! Grattis!
Fin färg på tavlan. Grattis!
Tack!Fin färg på tavlan. Grattis!
Hatten av, galet snygg klocka!
Tack mannenHatten av, galet snygg klocka!
Riktigt bra! Älskar vridningen, de har verkligen lyckats få till en riktigt bra grå färg på den som passar perfekt ihop med tavlan.
Underbar färg, känner nästan vågklucket mot båten och en kall GT i handen när jag ser den
Ja, den är så sjukt snygg! Jag ångrar ju att jag inte beställde...Riktigt bra! Älskar vridningen, de har verkligen lyckats få till en riktigt bra grå färg på den som passar perfekt ihop med tavlan.
Riktigt bra! Älskar vridningen, de har verkligen lyckats få till en riktigt bra grå färg på den som passar perfekt ihop med tavlan.
Längesedan man drack en GT , eller åkte båt, det skulle smakaUnderbar färg, känner nästan vågklucket mot båten och en kall GT i handen när jag ser den
Tack!Riktigt bra! Älskar vridningen, de har verkligen lyckats få till en riktigt bra grå färg på den som passar perfekt ihop med tavlan.
Haha. Inser att jag gjort båda sakerna senaste månaden. Dock så var det en kall båt och en varm GT och dessutom inte samtidigt.Längesedan man drack en GT , eller åkte båt, det skulle smaka
HahahaHaha. Inser att jag gjort båda sakerna senaste månaden. Dock så var det en kall båt och en varm GT och dessutom inte samtidigt.
Funderar allvarligt på att kolla om det finns någon lämplig båt att hyra i varmare klimat över jul, behöver påfyllning på solkontot nuLängesedan man drack en GT , eller åkte båt, det skulle smaka
Vad satt det för verk i den övre? Också Fleurier?
Same same but different. Två finingar från samma märke, Aquadive. Övre bilden Bathyscape 100, och nedre Bathysphere 500 Fleurier twin barrel. Som många av er vet fick den övre lämna till förmån för ( läs för att ha råd med) den undre.
Det här är järnhårda pjäser som jag verkligen flaggar för och rekommenderar. Jösses vilken precision och känsla för detaljer.
Trevlig kväll alla mikro bröder därute
Länge sen jag la upp en bild på Ventus Mori SW-2 men den hänger kvar fortfarande!
https://www.seriouswatches.com/collections/ventus/products/ventus-mori-sw-2-limited-editionRiktigt schysst modell! Vart får man tag i dessa? Såg att de var slutsålda online
De säljs av serious watches. Ligger i Holland så slipper moms och tull....Riktigt schysst modell! Vart får man tag i dessa? Såg att de var slutsålda online
https://www.seriouswatches.com/collections/ventus/products/ventus-mori-sw-2-limited-editionRiktigt schysst modell! Vart får man tag i dessa? Såg att de var slutsålda online
4 band till och med .Tack för alla svar! Att den bara 259€ och då ingår 3 olika band också..
Verkar vara en härlig stämning i tråden, mer mikromärken åt folket!
Jag hakarFunderar allvarligt på att kolla om det finns någon lämplig båt att hyra i varmare klimat över jul, behöver påfyllning på solkontot nu
Nej den sitter det ett 2836-2 iVad satt det för verk i den övre? Också Fleurier?