• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

65FF4014-38D0-4EBC-B863-95A161315C1F.jpeg

Rensar lite. Någon av mina brothers som söker/behöver ett 20 mm tropic i bra skick så skänker jag detta. Orkar inte lägga upp på köp o sälj, lika bra att bara ge till någon som vill ha. Bara att inboxa
 
65FF4014-38D0-4EBC-B863-95A161315C1F.jpeg

Rensar lite. Någon av mina brothers som söker/behöver ett 20 mm tropic i bra skick så skänker jag detta. Orkar inte lägga upp på köp o sälj, lika bra att bara ge till någon som vill ha. Bara att inboxa
Ser ut som ett tropic från cheapest nato straps, kan det stämma? Om det är det så kan jag gå i god för att det sitter fantastiskt skönt på handleden.
Extremt vänligt av dig @LennyK att skänka bort det :)
 
Ser ut som ett tropic från cheapest nato straps, kan det stämma? Om det är det så kan jag gå i god för att det sitter fantastiskt skönt på handleden.
Extremt vänligt av dig @LennyK att skänka bort det :)
Tack. Har inte ens använt det. Det satt på en klocka jag fick i en bytesaffär för ett tag sedan. Och de klockor jag har nu är det för litet för. Men om någon har användning av det så är det ju kanon... @thewordfox var snabbast att höra av sig, så om posten sköter sitt så dyker det upp om någon dag eller två
 
Den är typ baby blå, eller petrol färgad skulle jag säga :)
Ja petrol känns det som den är. Vet inte om jag tycker den är blå... eller baby blå. Inte på bild i alla fall. Kan inte bestämma mig om jag gillar färgen eller inte. Hade den vart baby blå hade jag inte kunnat motstå den dock.

Du får gärna ta lite fler bilder.
 
Ja petrol känns det som den är. Vet inte om jag tycker den är blå... eller baby blå. Inte på bild i alla fall. Kan inte bestämma mig om jag gillar färgen eller inte. Hade den vart baby blå hade jag inte kunnat motstå den dock.

Du får gärna ta lite fler bilder.
Ska försöka ordna lite fler bilder snart, du kan annars komma till Slussen i Stockholm någon dag så får du se den live :)
 
Zelos Hammerhead, Zelos Helmsman 2, Scurfa, Raven Venture mm :)
Letar efter en klocka som tål tuffa tag (helst en dykare) och bärs med gummi, har ni några tips i mikromäkersdjungeln?
Den kommande Hamtun H2, tycker jag verkar hur grym som helst, men levereras tidigast i sommar..
Nite Alpha 208 T100: https://www.nitewatches.com/store/gb/alpha/alpha-208-t100/
Nite Hawk T100: https://www.nitewatches.com/store/gb/hawk/hawk-t100/
Här snackar vi lume på riktigt; HELA natten och inte bara fulladdad inför fotografering! ;)
 
Tillbaka
Topp