Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom släpps sommaren 2019 så tror inte detEget foto?
Dom släpps sommaren 2019 så tror inte det
Bilder är kul!
AhaJa, jag har också beställt... bilder är skoj, men jag undrade om den som postade bara postade om en reklambild från annat håll eller om det var nåt man inte sett innan.
Ja, jag har också beställt... bilder är skoj, men jag undrade om den som postade bara postade om en reklambild från annat håll eller om det var nåt man inte sett innan.
Jamen skriv det då! Så vi andra inte tror att du sitter någon superfestlig prototyp!Ej egen bild. Mest för de som är nya till tråden / ej sett denna sedan tidigare
Jag gillar egentligen inte skeleton, men denna var ok. Den har dock samma problem som andra skeleton och det är att urtavlan blir rörig och svåravläst.
Är du fortfarande nöjd?Idag blev det San Martin brons-flygare efter gymmet..
Absolut, den tickar på riktigt bra!Är du fortfarande nöjd?
Jag har använt min nästan dagligen sedan jag fick hem den.
Blir förmodligen ännu snyggare med något av de andra banden jag köpte.Absolut! Enkelt att byta också. Mät lite, köp nya nitar och gå lös med tång och hammare (Ta av bandet från klockan först bara).
Mysig komboTestar skinnkläder denna mikromåndag
NiceTestar skinnkläder denna mikromåndag
Kolla med @LindellcHar inte ens hunnit fått hem min första bronsklocka och är redan sugen på nästa.. Har börjat titta på Obris Morgan Nautilus, fulsnygg design, nätt storlek och överkomligt pris.. Ni som har den har ni varit nöjda med den?
Ja, riktigt trevlig för sitt pris. Unik design som sagt, tilltalar mej. Häftigt bezel och stor minutvisare. Bruksig, kul och skön på armen med ett canvas som passar stilen.Har inte ens hunnit fått hem min första bronsklocka och är redan sugen på nästa.. Har börjat titta på Obris Morgan Nautilus, fulsnygg design, nätt storlek och överkomligt pris.. Ni som har den har ni varit nöjda med den?
Väldigt snyggt!Dagens armprydnad. Tycker den blir bättre och bättre och den var riktigt bra från början...
Väldigt bra! Jag verkligen rekommendera den bra storlek och klär i typ allt bandmässigt. Tavlan är otroligt fotovänlig ocksåHar inte ens hunnit fått hem min första bronsklocka och är redan sugen på nästa.. Har börjat titta på Obris Morgan Nautilus, fulsnygg design, nätt storlek och överkomligt pris.. Ni som har den har ni varit nöjda med den?
Säg till när du tröttnarDagens armprydnad. Tycker den blir bättre och bättre och den var riktigt bra från början...
Snygg!Dagens armprydnad. Tycker den blir bättre och bättre och den var riktigt bra från början...
Riktigt riktigt bra!Dagens armprydnad. Tycker den blir bättre och bättre och den var riktigt bra från början...
Snygg!
Jag har hört att länken på cw e galet bra, är det din upplevelse också?
Ja, riktigt trevlig för sitt pris. Unik design som sagt, tilltalar mej. Häftigt bezel och stor minutvisare. Bruksig, kul och skön på armen med ett canvas som passar stilen.
Edit: min första och enda brons så erfarenheten är begränsad
Väldigt bra! Jag verkligen rekommendera den bra storlek och klär i typ allt bandmässigt. Tavlan är otroligt fotovänlig också
Lär nog dröja tyvärrSäg till när du tröttnar