• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

418D0C4E-4235-4964-8822-564ACB89B508.png

Eget foto?

Har inte ens hunnit fått hem min första bronsklocka och är redan sugen på nästa.. :D Har börjat titta på Obris Morgan Nautilus, fulsnygg design, nätt storlek och överkomligt pris.. Ni som har den har ni varit nöjda med den?

enlarge15.jpg
Ja, riktigt trevlig för sitt pris. Unik design som sagt, tilltalar mej. Häftigt bezel och stor minutvisare. Bruksig, kul och skön på armen med ett canvas som passar stilen.

Edit: min första och enda brons så erfarenheten är begränsad

Har inte ens hunnit fått hem min första bronsklocka och är redan sugen på nästa.. :D Har börjat titta på Obris Morgan Nautilus, fulsnygg design, nätt storlek och överkomligt pris.. Ni som har den har ni varit nöjda med den?

enlarge15.jpg
Väldigt bra! Jag verkligen rekommendera den :) bra storlek och klär i typ allt bandmässigt. Tavlan är otroligt fotovänlig också ;)

Ja, riktigt trevlig för sitt pris. Unik design som sagt, tilltalar mej. Häftigt bezel och stor minutvisare. Bruksig, kul och skön på armen med ett canvas som passar stilen.

Edit: min första och enda brons så erfarenheten är begränsad

Väldigt bra! Jag verkligen rekommendera den :) bra storlek och klär i typ allt bandmässigt. Tavlan är otroligt fotovänlig också ;)

Tack för svaren, låter lovande! Säg till om ni blir sugna på att sälja ;)

Tillbaka
Topp