Exakt den, så jäkla braDu tänker inte på den här klassiska?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt den, så jäkla braDu tänker inte på den här klassiska?
Ifall du har vägarna förbi och det inte ställer till det för dig hade det varit en underbar insats av dig!Vi löser det. Jag köper en till dig nästa gång jag är förbi där så kan jag skicka.
Ifall du har vägarna förbi och det inte ställer till det för dig hade det varit en underbar insats av dig!
Sjukt bra!1: köp din graal
2: inse att du har lagt för mycket på klockor
3: bär endast din graal
4: börja likvidera din klocksamling
5: börja tröttna på din graal
6: sälj din graal
7: köp flera affordable klockor
8: se steg 1
Själv är jag på steg 4
Vi löser det. Jag köper en till dig nästa gång jag är förbi där så kan jag skicka.
Ifall du har vägarna förbi och det inte ställer till det för dig hade det varit en underbar insats av dig!
Aj då!Snart är jag på 5an känner jag
Efter att ha hängt här ett tag så "känner" man till inläggen som skrivs kring midnatt
Ja men ta det ifall du har vägarna förbi, trodde inte den skulle gå att få tag i ändå hade ju varit perfekt att få lite hetta i saker för det är ju verkligen såsen smaken i nudlarna sitterInga problem. Inte så ofta där dock, men jag hojtar till. Blir kanske nån gång i månaden.
Ja men ta det ifall du har vägarna förbi, trodde inte den skulle gå att få tag i ändå hade ju varit perfekt att få lite hetta i saker för det är ju verkligen såsen smaken i nudlarna sitter
Skrev ett epos på temat för några år sedan.Svårt att sätt fingret på varför, men tycker det är rätt gött att bära klockan såhär
Förbaskat Totte! Jag måste ha den där klockan! Den är bara så jäkla bra!Titan Seiko idag
Testar lite band. Blir nog svart tropic tills man hittat ngt gult
Tänker spontant brunt Cordura eller läder då förstås.
Eller förresten, snacka med @SpaceAce så kan du ju få ett customband med gul tråd eller nåt?
Jag har, hrm, med orsak av ett annat litet projekt, forskat i en liknande uppsättning och tycker att grön/gult MN eller canvas är ett riktigt bra val.
Den röda varianten är verkligen dunder! Ska erkänna att jag inte tar hela påsen med sås dock men halva är perfekt det är starkt men smakar gott, är det bara starkt kan det få vaDen smakar ju så sjukt bra också. Inte bara att den är stark. Finns en del urspårade varianter av dom nudlarna.
Så sant som det är skrivetVi behöver @M26 briljanta karta över gemene mans klockresa
McClane är actionpolis och då vill man inte riskera att klockan går sönder eller får massa blodspattter på sig. Bonusfakta är ju att han är vänsterhänt.Skrev ett epos på temat för några år sedan.
Enjoy.
--------------
Vad har John McClane och Dr Cox gemensamt?
Dom har klockan på insidan av armen båda två. Spänn fast er! Så här går det om man gör en sån som mig arbetslös…
John Mcclane från en av Die Hardfilmerna… Vet inte vilken… ettan tror jag.
Dr Cox från ett av Scrubsavsnitten… Och ja, You guessed it! Inte en susning.
Jaha. det var väl kanske ingen direkt spaning värd spanarna. Men vänta! Det kommer mer!
Vid närmare efterforskningar visar det sig att där den ena skådespelaren verkar vara konsekvent, dels i sina roller, men även privat, är den andra tydligen inte så jävla noga.
John C. McGinley, som spelar Dr Cox och en av de två Bob i Office space har alltid klockan på insidan av armen i sina roller. Och även privat, vad det verkar.
Bruce Willis, däremot.
Han har det bara i sin roll som John Mcclane i Die Hard. Inga andra roller jag sett honom i och inte heller privat. Har inte träffat honom privat, men jag är ju alltså arbetslös och har således all tid i världen för att sitta och bildgoogla på helt ovesäntlig skit…
Som Butch i Pulp Fiction.
Bruce Willis som privatperson med klockan som den "ska" sitta.
har aldrig förstått det där med klockan på insidan av armen och ännu märkligare blir det när det nu verkar som att det är något som skrivs in i roller. Att klockan sitter på insidan signalerar alltså något? Castas mr McGinley enbart till sådana roller för att han “är en sån med klockan på insidan”?!
Jag har alltid tänkt att det signalerar att ens pappa hade klockan på insidan av armen men inte så mycket mer.
Men varför skulle det då vara inskrivet i John Mcclanes rollfigur i Die Hard?
Vad är det jag missar?
---------------
Skrevs för fem år sedan när jag precis hade fått sparken senast.
Men frågeställningen är lika aktuell idag.
Lite BAKfram är det alltSkrev ett epos på temat för några år sedan.
Enjoy.
--------------
Dom har klockan på insidan av armen båda två. Spänn fast er! Så här går det om man gör en sån som mig arbetslös…
Jaha. det var väl kanske ingen direkt spaning värd spanarna. Men vänta! Det kommer mer!
Vid närmare efterforskningar visar det sig att där den ena skådespelaren verkar vara konsekvent, dels i sina roller, men även privat, är den andra tydligen inte så jävla noga.
John C. McGinley, som spelar Dr Cox och en av de två Bob i Office space har alltid klockan på insidan av armen i sina roller. Och även privat, vad det verkar.
Bruce Willis, däremot.
Han har det bara i sin roll som John Mcclane i Die Hard. Inga andra roller jag sett honom i och inte heller privat. Har inte träffat honom privat, men jag är ju alltså arbetslös och har således all tid i världen för att sitta och bildgoogla på helt ovesäntlig skit…
har aldrig förstått det där med klockan på insidan av armen och ännu märkligare blir det när det nu verkar som att det är något som skrivs in i roller. Att klockan sitter på insidan signalerar alltså något? Castas mr McGinley enbart till sådana roller för att han “är en sån med klockan på insidan”?!
Jag har alltid tänkt att det signalerar att ens pappa hade klockan på insidan av armen men inte så mycket mer.
Vad är det jag missar?
---------------
Bob då?McClane är actionpolis och då vill man inte riskera att klockan går sönder eller får massa blodspattter på sig. Bonusfakta är ju att han är vänsterhänt.
Men varför skrev du detta epos och kanske än mer intressant, till vem? (du är jag #confirmed)Skrev ett epos på temat för några år sedan.
Enjoy.
--------------
Bruce Willis, däremot.
Vad är det jag missar?
---------------
Fick sparken och startade en blogg. Mycket uppskattad bland kidsen.Men varför skrev du detta epos och kanske än mer intressant, till vem? (du är jag #confirmed)
Nu sitter jag här och fnittrar som en liten skolflicka igen, tack för detSå sant som det är skrivet
Med ett undantag för steg 4 som numer heter
Fortsätter det i samma spår så lär gemene man få nöja sig med en
Givetvis, vad heter denna blogg? Hala fram nuuu!Fick sparken och startade en blogg. Mycket uppskattad bland kidsen.
Vart hitta du dom?!
Tack. Ja. Den är skön. Får se om den stannar. Kan mycket väl blir så.
Tack för tipset har nog runt 20h i bil till MöllanFinns även på drakfrukt.se om du har långt till möllan.
Haha! Vet inte om du är ironisk eller menar detFörbaskat Totte! Jag måste ha den där klockan! Den är bara så jäkla bra!
Jag har, hrm, med orsak av ett annat litet projekt, forskat i en liknande uppsättning och tycker att grön/gult MN eller canvas är ett riktigt bra val.
Humor (helt OT)
Skrev ett epos på temat för några år sedan.
Enjoy.
--------------
Bruce Willis, däremot.
Vad är det jag missar?
---------------
Om de oroar sig om reflektioner finns väl stealthiga klockor de kan bära?Jag har fått för mig att vissa specialförband bär klockan så. Men jag har inget som styrker det och orkar inte googla...