Sinn och följde med 2st.Äh, du har väl en sax Är det ett Sinnband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sinn och följde med 2st.Äh, du har väl en sax Är det ett Sinnband?
Förutom svart tycker jag det röda blev oväntat bra!Testar lite band. Blir nog svart tropic tills man hittat ngt gult
Akta dig så att bron är hel! Annars får du skrika: ”The bridge is out!” (Inte alltför obskyr referens hoppas jag)Mycket bra, kul klocka det där!
Har varit ut på Key West 2ggr, supertrevligt men det är en rejäl bit att köra, ca. 3 timmar från att man lämnar fastlandet Men det är fantastiska vyer längs vägen!
Oj, man ser nästan på bilden hur långt det är Du har väl inga sparvarmar heller om jag minns rätt?Sinn och följde med 2st.
Nja 17,4cm så inte grova heller.Oj, man ser nästan på bilden hur långt det är Du har väl inga sparvarmar heller om jag minns rätt?
Låter faktiskt inte alls galet. Tips på ngt brunt?Och jag som tyckte alla utom det svarta och orangea var fränt
Seriöst, vad tror du om något brunt då, mysigt 70-tal ish?
Du har nog rätt. Hustrun fastnade faktiskt för rött. Tyckte det var "somrigt". Blir nog att testa den kombon resten av semestern iafNej fan inte gult. Du behöver något som bryter av och lyftet fram tavlan. Svart fungerar och har du vad som krävs så kör det röda
Håller med, slängde på för skojs skull och blev förvånansvärt bra Även hustrin diggade det vilket inte hör till vanligheternaFörutom svart tycker jag det röda blev oväntat bra!
Det Där blir svårt att hålla sig ifrån, tackar för att du håller ett öga på det åt ossDet blir i egen regi, GG/Venturo kör aldrig Kickstarter. Pre-order bör starta när som helst. Jag hojtar till om inte någon annan hinner före
Ingen KS, man förbokar direkt på hemsidan och lägger en handpenning oftast $100 som inte är återbetalningsbar och får en slutnota på balansen när just din order är klar för att skeppas. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att beställa, om den sen blir långvarig eller direkt flipp är en annan fråga
Ser onekligen ut så
Helt klart men vi får vara glada för $349, tycker det är jäkligt aggressiv prissättning för dessa attribut
Jag är ikapp i tråden?!
Tänker spontant brunt Cordura eller läder då förstås.Låter faktiskt inte alls galet. Tips på ngt brunt?
Vart hitta du dom?!Äntligen hittat dessa fina såser!
Ni som har lätt för att flippa klockor, hur gör ni?
Jag är på 7.1: köp din graal
2: inse att du har lagt för mycket på klockor
3: bär endast din graal
4: börja likvidera din klocksamling
5: börja tröttna på din graal
6: sälj din graal
7: köp flera affordable klockor
8: se steg 1
Själv är jag på steg 4
Vart hitta du dom?!
Vi behöver @M26 briljanta karta över gemene mans klockresa1: köp din graal
2: inse att du har lagt för mycket på klockor
3: bär endast din graal
4: börja likvidera din klocksamling
5: börja tröttna på din graal
6: sälj din graal
7: köp flera affordable klockor
8: se steg 1
Själv är jag på steg 4
Perfekt, den klassiska gula randen kommer flyga bra, lagom kontrast liksom
Förbannat.. hade en gnutta hopp om att nån kedja tagit in dom speciellt den röda..Möllevångstorget i Malmö. Konstigt nog fanns det på två ställen. Letade egentligen efter något helt orelaterat. Sicket fynd då jag letar skitlänge efter dom.
Förbannat.. hade en gnutta hopp om att nån kedja tagit in dom speciellt den röda..
Jag är på 7.