Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det är ju totalpriset med moms som är det verkliga nypriset. Jag bara anpassar priset lite nu. Det blir ändå billigare än att beställa hem en ny (som inte går, men när den finns i lager igen). Det är egentligen ingen större skillnad mot att man räknar in svensk moms i priset på en klocka man köpt här.Med all respekt för din prissättning så tror jag ingen är villig att betala trista avgifter en andra gång så att säga.
Baksidan med mikroklockor som skeppas från andra världsdelar, tyvärr
Och ja...den ÄR bra
Enligt @Nilas så cirka tre timmar sen men 17:00 låter bra tycker jag, hepp!Sitter och funderar på när beer o clock egentligen är, djupa tankar idag
Äggad och kaffe kaffet hade dock en avpatinerande effekt
Mycket nöjdNästan så man behöver haklapp
Förstår det!Mycket nöjd
Har lämnat ölen och för tillfället så är det rom som gäller .Enligt @Nilas så cirka tre timmar sen men 17:00 låter bra tycker jag, hepp!
Yes, jag är helt med dig och hoppas du förstår att det inte var någon kritik, bara egen erfarenhet av dilemmatJag bara anpassar priset lite. Det blir ändå billigare än att beställa hem en ny (som inte går, men när den finns i lager igen). Det är egentligen ingen större skillnad mot att man räknar in svensk moms i priset på en klocka man köpt här.
Edit: om någon är intresserad så kan priset såklart förhandlas.
Rom o clock si si!Har lämnat ölen och för tillfället så är det rom som gäller .
Tack. Ja. Jag kan alltid behålla annars. Jag sänkte tillbaka till förra priset 5.200 ink frakt. Det kan jag leva med i förlust med tanke på skick osv. Annars behåller jag den, som det känns nu. Men vi får se om någon hör av sig med ett prisförslag.Yes, jag är helt med dig och hoppas du förstår att det inte var någon kritik, bara egen erfarenhet av dilemmat
Synd att inte stora massan i vårt lilla land förstår vilka bra klockor det finns utanför bekvämlighetszonen, deras förlust iofs ¯\_(ツ)_/¯
Den ser riktigt bra ut, dela om du hör något mer när om när den kommer ut på Kickstarter!Venturo Skindiver i profil
"Naoki Tsukumo
We’re working towards an offer that our supporters cannot refuse. Early bird price of USD349 shipped via DHL for a watch with the best lume grades, bracelet with solid links and micro-adjustment, and Miyota 9015/9039."
Har lämnat ölen och för tillfället så är det rom som gäller .
Mycket bra, kul klocka det där!Bort med gummit och dit med ett väldigt bekvämt Nato. Det blev topp om jag får säga det själv!
Jag ska eventuellt klippa en! No date tror jag! Är du sugen också? Blir det en kickstarter eller i egen regi tro?Venturo Skindiver i profil
"Naoki Tsukumo
We’re working towards an offer that our supporters cannot refuse. Early bird price of USD349 shipped via DHL for a watch with the best lume grades, bracelet with solid links and micro-adjustment, and Miyota 9015/9039."
Ser riktigt mumsigt ut.... prickar dem rätt blir det svårt att hålla sig tror jagVenturo Skindiver i profil
"Naoki Tsukumo
Äsch, de är krigare och både Trenchhuntern och Oceantimern tål nog det mestaDet är bra. Akta Oceantimern.
Och jag som tyckte alla utom det svarta och orangea var fräntTestar lite band. Blir nog svart tropic tills man hittat ngt gult
Jaha, då var det dags att sätta undan pengar dåVenturo Skindiver i profil
"Naoki Tsukumo
Man är väl i och för sig inte sämre än att man kan gå emellan med en iskall lättdrucken grillöl .Rom o clock si si!
Nej fan inte gult. Du behöver något som bryter av och lyftet fram tavlan. Svart fungerar och har du vad som krävs så kör det rödaTestar lite band. Blir nog svart tropic tills man hittat ngt gult
Har oxå varit där vid två olika tillfällen! Som du säger, fantastiska vyer på vägen ut som gör de tre timmarna riktigt njutbara i jämförelse med svensk motorvägMycket bra, kul klocka det där!
Har varit ut på Key West 2ggr, supertrevligt men det är en rejäl bit att köra, ca. 3 timmar från att man lämnar fastlandet Men det är fantastiska vyer längs vägen!
Rutinerat, här kändes strupen helt plötsligt väldans torr så tyder väl på bristande rutin dåMan är väl i och för sig inte sämre än att man kan gå emellan med en iskall lättdrucken grillöl .
Klockbild för topic medföljer fast i profil för att inte gå alldeles över gränsen .
Det blir i egen regi, GG/Venturo kör aldrig Kickstarter. Pre-order bör starta när som helst. Jag hojtar till om inte någon annan hinner föreDen ser riktigt bra ut, dela om du hör något mer när om när den kommer ut på Kickstarter!
Ingen KS, man förbokar direkt på hemsidan och lägger en handpenning oftast $100 som inte är återbetalningsbar och får en slutnota på balansen när just din order är klar för att skeppas. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att beställa, om den sen blir långvarig eller direkt flipp är en annan frågaJag ska eventuellt klippa en! No date tror jag! Är du sugen också? Blir det en kickstarter eller i egen regi tro?
Ser onekligen ut såSer riktigt mumsigt ut.... prickar dem rätt blir det svårt att hålla sig tror jag
Helt klart men vi får vara glada för $349, tycker det är jäkligt aggressiv prissättning för dessa attributJaha, då var det dags att sätta undan pengar då
Kickstarter?Venturo Skindiver i profil
"Naoki Tsukumo