Hoppas du blir nöjd, jag gillar dem som fasenGrymt! Beställde ett par sådana för ett tag sedan som borde dyka upp snart. Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas du blir nöjd, jag gillar dem som fasenGrymt! Beställde ett par sådana för ett tag sedan som borde dyka upp snart. Tack för tipset!
Tackar, just länken var pricken över i enligt min ödmjuka mening. Mycket positiv överraskning att de passar så bra ihopOfattbart hård och snygg klocka
Tack, du hittar länken hos Klockmagasinet och till bättre pris än hos Strap Code. Kanske lite dyrt med 1299kr men det blir en helt annan klocka och helt klart värt detGrymt cool kombo.
Uppdatering från Elshan:
Jag fick notis imorse om att min svarta kommer att levereras på måndag.
Jag tror att det är en luring.Vilken klocka tar jag med mig i helgen som ligger i CW etuit?
Eller en (mycket liten) gul jacka.Jag tror att det är en luring.
Ingen klocka. CW-etuiet är fullt med ål.
Eller hur.Blir lätt komiskt att googla fomo pga fomo
Var beställer man dessa?
Kostar billigt så bara att beställa
https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p35829h4s1607-Diver-security-clasp.html
Hoppas du blir nöjd, jag gillar dem som fasen
Detta är nog alla tror jagPlockat fram denna som fått noll minuters uppmärksamhet i sommar. Den är ju hur bra som helst!
Hand upp alla som har/har haft en SKX007/009.
Sinn stannar hemma, Zelos hänger på?Vilken klocka tar jag med mig i helgen som ligger i CW etuit?
Jag har (handen på hjärtat) aldrig ägt en SeikoDetta är nog alla tror jag
Jag har haft 25-30 st men har ingen idag. Så att ...Jag har (handen på hjärtat) aldrig ägt en Seiko
Den enas bröd den andras död. Jag är oerhört svag för Seiko. Långt ifrån alla dockJag har (handen på hjärtat) aldrig ägt en Seiko
Jag ser för mig Nalle och indiern i full action inne i sovplatsen i @Nicke75 ’ s förarhytt.Vilken klocka tar jag med mig i helgen som ligger i CW etuit?
Har inte heller någon SKX kvar. Kom på att det fanns annat som jag tyckte var roligareJag har haft 25-30 st men har ingen idag. Så att ...
Jag menar alltså alla Seiko. Faktiskt inte haft just SKX.Har inte heller någon SKX kvar. Kom på att det fanns annat som jag tyckte var roligare
Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter.Gött, spännande se hur många som tillslut köpte!
Hur trivs du med Mudman?
Du har ärligt talat inte missat något.Jag har (handen på hjärtat) aldrig ägt en Seiko
Ah va fåån!?Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter.
Du har så klart första tjing om du är intresserad av att köpa tillbaka annars dyker den så småningom upp på en köp- och säljmarknad nära dig.
Du har ärligt talat inte missat något.
Nästan, Playa del SturupFin bild. Miami? Ibiza?
De skickar från Portugal så det tillkommer inga avgifter eller moms. Då tog det runt två veckor om jag minns rätt men räkna med lite längre tid i och med corona.
Har haft tre stycken men nu finns vara denna 009 med moddat vridringsinlägg kvar. Används alldeles för sällan.Plockat fram denna som fått noll minuters uppmärksamhet i sommar. Den är ju hur bra som helst!
Hand upp alla som har/har haft en SKX007/009.
Klockmagasinet 1500 någonting...Var köpte du din?
Aha..du glömde nämna nya nagellacket !Testar ny alkoholfritt öl idag, riktigt trevlig måste jag säga. Har också passat på att skaffa lite nya tatueringar!
Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter.
Du har så klart första tjing om du är intresserad av att köpa tillbaka annars dyker den så småningom upp på en köp- och säljmarknad nära dig.
Du har ärligt talat inte missat något.
Just det, icke att förglömma!Aha..du glömde nämna nya nagellacket !