• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Plockat fram denna som fått noll minuters uppmärksamhet i sommar. Den är ju hur bra som helst!:)
Hand upp alla som har/har haft en SKX007/009.
8781FE61-BAD9-4504-AF01-E68701C53167.jpeg
 
Ofattbart hård och snygg klocka :D
Tackar, just länken var pricken över i enligt min ödmjuka mening. Mycket positiv överraskning att de passar så bra ihop :)

Tack, du hittar länken hos Klockmagasinet och till bättre pris än hos Strap Code. Kanske lite dyrt med 1299kr men det blir en helt annan klocka och helt klart värt det :)

https://www.klockmagasinet.com/miltat-retro-razor-22mm-straight-end-stalarmband-ss221819b039s

ss221819b039s.jpg
 
Var beställer man dessa? :)

Sen på bollen så @Silverglantz som introducerade mig hann före ser jag.


Hoppas du blir nöjd, jag gillar dem som fasen :)

Det blir nog kanonbra! Gillar ju funktionen men inte jätteklumparna från t.ex strapcode. :)
 
Gött, spännande se hur många som tillslut köpte!
Hur trivs du med Mudman? :)
Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter. :(

Du har så klart första tjing om du är intresserad av att köpa tillbaka annars dyker den så småningom upp på en köp- och säljmarknad nära dig. :happyhappy:
Jag har (handen på hjärtat) aldrig ägt en Seiko :)
Du har ärligt talat inte missat något. :D
 
Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter. :(

Du har så klart första tjing om du är intresserad av att köpa tillbaka annars dyker den så småningom upp på en köp- och säljmarknad nära dig. :happyhappy:
Du har ärligt talat inte missat något. :D
Ah va fåån!? :woot: :hilarious::hilarious:
 
Njae, vi kommer nog inte riktigt överens. Den var inte som jag hade förväntat mig och jag upplever den som lite väl knubbig med sin "lilla" diameter. :(

Du har så klart första tjing om du är intresserad av att köpa tillbaka annars dyker den så småningom upp på en köp- och säljmarknad nära dig. :happyhappy:
Du har ärligt talat inte missat något. :D

Ev vill en kompis ha en G så kan jag kolla med han tills ikväll? G-shock kom på tal för några dagar sedan och vet han gillade Mudman när jag hade den :)
 
Tillbaka
Topp