Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var helt okej eller ja gillar man asiatisk öl som jag ändå gör så blir man ju inte besviken passar riktigt bra till starka rätterIfall det visar sig? Du har ju den framför dig för tusan, häll upp och smaka .
Tack! Håller med, blev riktigt lyckat Har även deras original tropik som jag inte testat, gillar Barton.Snygg på gummi
Oooo, saknar min Marathon.Kaffe får bli min fredagsöl
Handen är uppe, ett måste i lådan eller iallafall prova enligt migPlockat fram denna som fått noll minuters uppmärksamhet i sommar. Den är ju hur bra som helst!
Hand upp alla som har/har haft en SKX007/009.
Verkligen igenom tänkt modellEller hur!
Det är detaljerna som gört!
Satt alldeles ypperligt till en stark kyckling curryLite lämplig storlek på flaskan, hoppas den smakar!
Specen är ju near perfect på dem!
Satan i gatan vad jag trivs med den här.
Läder på vintern är okejTestade ett läderband, blev nästan snyggare än länken!
Hört någonstans att läder på divers är ett stort nej.
Tack! Aquadive finns vad jag vet inte att köpa via återförsäljare, om någon annan vet får ni gärna rätta mig...Så fin, finns det någon svensk eller annan vettig ÅF för Aquadive? Känns som en väldigt bra klocka. Vad jag förstår är verket väldigt ”fint” också.
Den verkar grymFan dom där ser riktiga coola ut
Aah det är så det funkar! Nu blev jag såpass nöjd att det får sitta kvar ett tagLäder på vintern är okej
Eller när klockan är ny och man bara måste testa såklart
Håller de på fortfarande ?
Jag ser för mig Nalle och indiern i full action inne i sovplatsen i @Nicke75 ’ s förarhytt.
Vad gillar du den dååå?Lite nytt godis även för mig idag
Testade ett läderband, blev nästan snyggare än länken!
Hört någonstans att läder på divers är ett stort nej.
Postumt isåfall. Den gode Nalle lämnade oss 2011.Håller de på fortfarande ?
Tack kompis!Fräsiga bordduks shorts
Bättre?Det ser tomt ut mellan knäna
Mycket nöjd! Länken har förbättras något oerhört mot den första svärdfisken jag ägde för ett tag sen!Vad gillar du den dååå?
Tack själv för den sköna stämningen här inne!