• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Paket på en Fredag? :confused:
113E3AE8-61EC-4C05-B222-845142E2EA04.jpeg
 

Husse

Patek
Fina priser, men märkliga ord på dem? Cagcib? Cacs? Bara den sista som är uttalbar. Är de första från tävlingar i Polen? ;)
Det är förkortningar på franska!
Katterna tävlar i olika klasser, ”mot” olika certifikat.
CAGCIB: [sagsib] Certificat d’Aptitude de Grand Championat International de Beute katten ska bli Grand International Champion
CACS: [kaks] gissa om det fnissas om det... :) Certificat d’Aptitude au Championat Supreme
Katten ska bli Supreme Champion, det ”mesta” en katt kan bli!
 

FOQ

Audemars
Hej och hå. Det här inlägget var egentligen menat för 'Vad gör du och din klocka just nu'. Men kanske så var det ett tecken från ovan där herren ledde mig in på denna väg för att upptäcka affordables och mikros. Nilas, var ska jag börja? ;)

Välkommen och spana in tråden under dagen. Kommer säkert mycket bilder på Zelos nya släpp. Swordfish i 40mm. Priset på denna var sjukt bra när den släpptes sålde slut fort som fasen. Finish, kvalitet och service från tillverkaren reflekterar inte sub 300 USD. Mycket högre klass!

Vi är rätt många som väntar på en dom närmsta dagarna. Om du blir sugen är det säkert nån som flipoar under veckan.
 

Husse

Patek
Veteranbilar har väl skitkassa lås så det är väl i princip bara att slita upp dörren och ta det man vill ha? ;)

Men nej. Har förmodligen en rulle nytt, modernt bilbälte hemma men det är nog som ni säger svårt att göra något av det. En miljard fina nylontrådar som bara väntar på att fransa sig. Men om @SpaceAce vill prova att göra ett band av det så är det bara att höra av sig :)
Ring närmsta skrot!
Måste finnas tonvis med gamla bilen!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Korspostar från Doxa-tråden. För att jag så gärna vill leda in alla som inte vet bättre på den mörka Doxa-vägen, eller nått... sen ÄR ju Doxa lite ”micro”. Anyway.
Sharkhuntern jagar soltimmar i pool, lite overkill klocka för ändamålet kanske, men men. :D

679805E6-06CB-44A3-9611-90C1125E9EFA.jpeg
Så jäkla schysst bild! Får nog byta klocka till min Doxa nu. :D
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Hon brukar undra varför jag behöver så många klockor, hon kör Apple Watch. Har inget bra svar förut att jag gillar klockor.
Samma här :) Och ett utomordentligt svar enligt mig :happyhappy:
Märks att man inte har Facebook eller Instagram, fick googla fomo.
Och det betyder? :D
Helt sjukt egentligen. När jag körde igång här trodde jag inte att jag skulle komma över 100. Sen hittade jag denna tråd...

Här finns ingen som helst barriär som på andra ställen. Ingen som gnäller över felstavningar eller hackar på inlägg.

Det börjar dock bli svårt att hänga med här.
Ja jag ska ärligt säga att i början så fattade jag ingenting här inne. Det gick så snabbt att jag bara hoppade över allt jag missat. Men nu känns det som man fått någon sorts rutin att bläddra igenom det. Lite tur ändå att det inte är likadant i alla trådar :) Sinn tråden har det varit bra fart i på sistone. Och såg nu att det fanns en 103 ST till salu, igen :rolleyes:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Helt sjukt egentligen. När jag körde igång här trodde jag inte att jag skulle komma över 100. Sen hittade jag denna tråd...

Här finns ingen som helst barriär som på andra ställen. Ingen som gnäller över felstavningar eller hackar på inlägg.

Det börjar dock bli svårt att hänga med här.
Jag var inne på samma spår. Trodde jag skulle vara Brons i nåt år - sen hittade jag bästa tråden. ^^
 
Topp