Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma med min son. Han har ett par stycken. Är inte så intresserad, men bär gärna klocka om man påminner. Ska försöka indoktrinera mera. Jag visar när jag köpt en ny, men engagemanget finns inte riktigt där.
Tack. Jo precis. Var därför jag valde 1964 istället för 1962 då 1964 kom med BoR. La upp några bilder ovan. Såld på BoR nu, väldigt skön, lätt och följer handleden mycket bra.
Ingen aning, länken vidare från bilderna är död.Hmm riktigt fin tavla men nog för elegant för mig, vad heter modellen?
Inte hunnit göra nån groundcheck ännu. Tror den är från 2015-16 nångång. Ref: SRP579K1Cool bezel. Fet! Är det en ny/nuvarande modell?
Tack mannen! Jag har länge velat testa en sådan boett och nu dök tillfället upp.Riktigt fin Pär Passar dig som handen i handsken
Kom kortet?Inte hunnit göra nån groundcheck ännu. Tror den är från 2015-16 nångång. Ref: SRP579K1
Ska kika postlådan.Kom kortet?
Tyvärr inget än.Ska kika postlådan.
Ok hmmm borde komma imorgon iaf.Tyvärr inget än.
För många klockor...Haha, jag som tänkt välja 1962 pga urtavlan, som jag föredrar något lite över 1964. Får se om det blir någon av dem. Har egentligen för många klockor, men man måste ju leva också?!
Men nu nalkas paketöppning!För många klockor...
Jo jag känner igen mig själv där till 100%
En till..? Fan va snyggSorry för dubbelpost men nu kom den!
Mmmm, den är fin den. Kela ordentligt nuSorry för dubbelpost men nu kom den!
Danne gör allt rätt schyssta klockor får man nog allt sägaPaketöppning!
En låda! Och i den ...
En inplastad plastcylinder!
Vi känner igen förpackningen från en tidigare post idag, dock annan färg på klockrullen!
En trevlig upprullning.
Jomenvisst! En Daniel Henry!
Plast on – plast off!
En förträffligt fin och prisvärd mikro! Väldigt bra finish för pengarna, får jag tillstå!
Detaljbilder! Och baksidan!
Jag älskar tåg! Så denna baksida passar mig som handen i handsken. Att den är så välgjord skadar ju inte heller.
Slängde på ett Hirschband för att inte slita på originalbanden. Fånigt? Ja! Men ... ja.
Vi avslutar väl med några wrist shots?
Omdöme: mycket nöjd!
Wow så snygg grattis.Sorry för dubbelpost men nu kom den!
Grattis, herrejäklarrr vad bra den är! Kan dessutom mycket möjligt vara min absoluta favorit-tavla av alla dykare!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
Riktigt jäkla snygg den där!Sorry för dubbelpost men nu kom den!
Kunde inte låta bli... Tack!En till..? Fan va snygg
Det ska jag göra!Mmmm, den är fin den. Kela ordentligt nu
Tack så mycket!Wow så snygg grattis.
Tack tack tack! Kan kanske bli min favorit också, den är dessutom mycket bättre i verkligheten än på bild.Grattis, herrejäklarrr vad bra den är! Kan dessutom mycket möjligt vara min absoluta favorit-tavla av alla dykare!
Tack så mycket!Riktigt jäkla snygg den där!